برخي از مدعيان اصلاحات نقش شاخه پشت ميزنشين تكفيري ها را بر عهده دارند

سربازجو شریعتن داری در گفت وگو با فارس: برخي از مدعيان اصلاحات نقش شاخه پشت ميزنشين تكفيري ها را بر عهده دارند16 آذر- 94
گذشته ا ز اینکه سربازجو شریعت نداری پیشینه ی پاسداری و اطلاعاتی وبولتن نویسی در سپاه وبازجویی و اعتراف گیری وتحریف گری وکیفرخواست تنظیم کردن در زندان اوین  دارد .از سوی دیگر چون نماینده ی ویژه ولی فقیه درا وین نامه ی کیهان است. بنابراین از مصونیت کامل و امنیت دیوار آهنین برخوردارا ست. برای همین در گفتگو با همقطارش درخبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس هرچه خواسته علیه ی  مدعیان اصلاح طلب گفته ومتهم شان کرده که شاخه پشت میز نشین تکفیری ها هستند

مديرمسئول کيهان در گفت وگو با فارس ضمن تاکيد بر اين نکته که هرگز قصد مقايسه مثل به مثل ندارد بلکه سخن از شباهت ها در ميان است گفت: شواهدي در دست است که نشان مي دهد برخي از مدعيان اصلاحات و نه همه آنها و نيز مدعي اصلاحات و نه اصلاح طلبان، آگاهانه يا ناخودآگاه انگار که نقش شاخه پشت ميز نشين تکفيري ها را برعهده دارند و به اتفاق آنها دو لبه و دو تيغه يک قيچي را تشکيل مي دهند که در دست آمريکاست.
     حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان در گفت وگو با خبرگزاري فارس با اشاره به حضور برخي از اصلاح طلبان در مراسم هاي 16 آذر دانشگاه ها گفت: اجازه بدهيد نظر خود را با صراحت اعلام کنم و دلايل آن را هم ضميمه کنم. خب! کساني که اين دلايل را نمي پذيرفتند مي توانند نظر خود را به طور مستند مطرح نمايند.

    شريعتمداري بعد از اين توضيح گفت: شايد تعجب کنيد و شايد باور نکنيد ولي شواهدي در دست است که نشان مي دهد برخي از مدعيان اصلاحات - توجه بفرمائيد اولابرخي از آنها و نه همه آنها و ثانيا، مدعيان اصلاحات و نه همه اصلاح طلبان - چه آگاهانه و چه ناخودآگاه نقش شاخه پشت ميزنشين تکفيري ها را بر عهده دارند و به اتفاق تکفيري ها دو لبه و دو تيغه يک قيچي را تشکيل مي دهند که در دست آمريکاست. تفاوت اين دو تيغه در روش است و نه در منش، هر دو افراطي، بي منطق و آشوب طلب هستند ولي هر کدام زير تابلوهايي به ظاهر متفاوت از يکديگر ايفاي نقش مي کنند.

    شريعتمداري در تشريح نظر خود گفت: مدعيان اصلاحات هنگام حمله آمريکا به افغانستان که تحت حاکميت گروه تکفيري طالبان بود، پيشنهاد کردند که به حمايت از طالبان، وارد جنگ با آمريکا بشويم و هنگام حمله آمريکا به عراق اصرار مي کردند به حمايت از صدام که پدر جد تکفيري هاست. برويم و دقيقا مانند تکفيري هاي امروز، صدام را با خالد بن وليد مقايسه مي کردند.

    مدير مسئول کيهان گفت: البته در جريان فتنه آمريکايي اسرائيلي 88 فاش شد که اين دو پيشنهاد، با هدف بي آبرو کردن جمهوري اسلامي ايران و حذف اين الگو از ميان ملت هاي مسلمان صورت گرفته بود که با هوشياري مسئولان عالي رتبه نظام اين توطئه ناکام ماند.

    شريعتمداري در ادامه گفت: بعد از برپايي غائله تروريست هاي تکفيري عليه دولت بشار اسد که هيلاري کلينتون در کتاب خاطرات خود با صراحت از نقش آمريکا در ساخت و پرداخت آنها ياد مي کند، همين مدعيان اصلاحات با ارسال نامه اي خطاب به بشار اسد ايستادگي و مقاومت وي در مقابل تروريست هاي تکفيري را غيردموکراتيک ناميدند و پيشنهاد مشارکت تکفيري ها در حاکميت سوريه را ارائه کردند!

    وي ادامه داد: تکفيري ها با صراحت اعلام مي کنند که مبارزه با اسرائيل اولويت حرکت آنها نيست و جنايات و آدم کشي هاي خود را عليه ملت هاي مسلمان و زنان و کودکان مظلوم مرتکب مي شوند و مدعيان اصلاحات هم شعار نه غزه نه لبنان سر مي دادند و يکي از سردمداران اين جريان اعلام کرده بود جمهوري اسلامي ايران بايد مبارزه با اسرائيل را کنار بگذارد. اسرائيل رسما از تکفيري ها به عنوان جرياني ياد کرد که ميدان مبارزه مسلمانان با اسرائيل را به ميدان مبارزه مسلمانان با مسلمانان تبديل کرده است و از آنها تقدير مي کند تا آنجا که مجروحان داعش را در بيمارستان هاي تل آويو و حيفا تحت درمان قرار مي دهد و نتانياهو در مقابل دوربين هاي تلويزيوني به ملاقات مجروحان تکفيري مي رود. در جريان فتنه 88 نيز نتانياهو از مدعيان اصلاحات با عنوان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران ياد کرد و اصلاح طلبان که انتقاد فلان بخشدار از جبهه اصلاحات را در فلان منطقه دور افتاده کشور بي پاسخ نمي گذارند، از ترس افشاي دست هاي پشت پرده اي که با اسرائيل داشته اند، هرگز به اين اظهارات نتانياهو که رسما و علنا ابراز شده بود پاسخي ندادند.

    وي گفت: تکفيري ها به دشمنان اصلي اسلام و مسلمانان يعني آمريکا و اسرائيل و انگليس کاري ندارند و هرچه در توان دارند را عليه مسلمانان به کار مي گيرند و مدعيان اصلاحات نيز به جاي ابراز نفرت عليه آمريکا و اسرائيل و انگليس، از آنها با عنوان کشورهاي دوست ياد مي کنند! و خشم و کينه خود را عليه مردم وطن خويش به کار مي گيرند.

    مدير مسئول روزنامه کيهان ادامه داد: تکفيري ها ساخته آمريکا و در خدمت منافع قدرت هاي استکباري هستند و برخي از مدعيان اصلاحات هم آشکارا و بي پرده از سوي مقامات آمريکايي و غربي حمايت مي شوند تا آنجا که بعد از صدور قطعنامه 1929 شوراي امنيت سازمان ملل که شامل سخت ترين تحريم ها عليه ايران بودند، خانم هيلاري کلينتون در پاسخ به خبرنگار واشنگتن پست انکار نکرد که اين قطعنامه در حمايت از مدعيان اصلاحات و اصحاب فتنه 88 صادر شده است و بعدها معلوم شد که همين مدعيان اصلاحات با ارسال نامه به مقامات آمريکا خواستار تشديد تحريم ها عليه ايران شده بودند و نوار مکالمه يکي از مفسدان زنداني و درخواست وي از وزارت خزانه داري آمريکا براي افزايش تحريم ها که ديگر بر کسي پوشيده نيست.

    شريعتمداري درباره حضور پي در پي برخي از همين مدعيان اصلاحات و عوامل فتنه آمريکايي اسرائيلي در دانشگاه ها گفت: براي بسياري از آنها 16 آذر بهانه است و معمولاهم به آن نمي پردازند چرا که 16 آذر روز اعتراض به شهادت 3 دانشجوي دانشگاه تهران و روز اعتراض به آدم کشي آمريکايي هاست و کساني که در هر فرصتي از رابطه با آمريکا سخن مي گويند و سعي در بزک کردن چهره منفور آن دارند چه نسبتي مي توانند با 16 آذر داشته باشند؟ بزک کنندگان چهره آمريکا به جاي دانشگاه بايد به آرايشگاه بروند.

    مدير مسئول کيهان گفت: اگر در اين گونه نشست ها دقت کنيد متوجه مي شويد که مدعيان اصلاحات با فضاسازي که متاسفانه برخي از دانشجويان نيز به غفلت با آنها همراهي مي کنند، از پاسخ به پرسش هاي اساسي طفره مي روند، مثلابه اين سوال پاسخ نمي دهند که حاصل نفوذ 2 ساله آنها در دولت آقاي روحاني چه بوده است؟ قرار بود چرخ زندگي مردم هم در کنار سانتريفيوژها بچرخد ولي هزاران سانتريفيوژ را از چرخش انداخته اند و در همان حال گراني سرسام آور، تورم، رکود اقتصادي، توقف ساخت و ساز مسکن مهر، فاجعه افت بي سابقه بورس را براي مردم به ارمغان آورده اند. قرار بود احترام پاسپورت ايراني را حفظ کنند. ولي در مقابل مخالفت آمريکا با صدور ويزا براي نماينده اي که رئيس جمهور براي حضور در سازمان ملل معرفي کرده بود نه فقط اعتراض نمي کنند بلکه با تحقير ايران و ايراني، نماينده ايران را تغيير مي دهند.

    وي گفت: 12 سال است که نشان داده ايم فعاليت هسته اي ما هرگز غيرصلح آميز نبوده است ولي آژانس در گزارش خود ايران را به تلاش براي توليد سلاح هسته اي تا سال 2009 متهم مي کند و آقايان از اين اتهام شرم آور عليه حيثيت ايران و ايراني با ذوق زدگي و به عنوان يک موفقيت ياد مي کنند! در مقابل طيفي از محرومان، هزاران تن سيب زميني را معدوم مي کنند تا قيمت آن کاهش نيابد و در همان حال گوجه فرنگي به کيلويي 5 هزار تومان مي رسد و آقايان فقط نگاه مي کنند و لام تا کام حرفي نمي زنند. بيت المال بي زبان را براي حمايت از خودروسازان هزينه مي کنند. ادعا مي کنند که از رکود خارج شده ايم و بعد بسته خروج از رکود ارائه مي کنند رتبه علمي کشور را کاهش مي دهند، توانمندي دانشجويان کشورمان را در سطح تهيه آبگوشت بزباش و قرمه سبزي معرفي مي کنند...!

    شريعتمداري گفت: با توجه به سابقه سياه برخي از مدعيان اصلاحات اين احتمال وجود دارد که آنها با نفوذ در دولت آقاي دکتر روحاني که صريحا از آن به عنوان رحم اجاره اي اصلاح طلبان ياد کرده اند، اصرار دارند شرايط اقتصادي و معيشتي مردم را با دشواري و سختي هاي شکننده روبرو کنند.

    وي گفت: اگر دقت کرده باشيد اين جماعت هر گاه سخن از سختي معيشت و معضلات اقتصادي به ميان مي آيد قطع رابطه با آمريکا را به عنوان علت اصلي معرفي مي کنند و اصلاهم به روي مبارک خود نمي آورند که مگر همين آمريکا نبود که قبل از انقلاب همه مقدرات ايران را در دست داشت و ايران را به ويرانه اي با مردمان محروم تبديل کرده بود؟ و مگر ساير کشورها که با آمريکا روابط بسيار نزديک دارند در سخت ترين شرايط اقتصادي و امنيتي به سر نمي برند.

    وي افزود: دقت در اظهار نظر اين جماعت به وضوح نشان مي دهد که فلش اصلي حمله آنان متوجه سنگرهاي انقلاب است نظير بسيج و سپاه که تامين کننده امنيت مردم هستند و يا شوراي نگهبان که دروازه بان نظام براي پيشگيري از نفوذ نااهلان به مراکز تصميم ساز و تصميم گيري است و ...

    مديرمسئول کيهان گفت: کاش آقاي دکتر روحاني از اين جماعت فاصله بگيرد تا اهداف ويرانگر آنها به حساب دولت ايشان نوشته نشود.