نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  14 آذر - 94 
سخنی با وزیر تعاون – کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر علی ربیعی
متاسفانه حذف یارانه‌ها به گروه بازنشستگان تامین اجتاعی سرایت کرده است. اگر این قشر ضعیف، پردرآمد هستند وای بحال کم درآمدها؟ لطفاً بررسی فرمائید و معیار حذف پردرآمدها را اعلام کنید. ضمناً سهمیه وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی چرا یک پنجم سهمیه وام بازنشستگان دولت است؟ مگر ما فرزندان ناتنی این کشور هستیم که همیشه در درجه دوم اهمیت قرار داریم؟ لطفاً به دولت بگویید بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد و این سریال ملال آور 35 ساله را خاتمه دهد.رمضانی – کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی – استان خراسان رضوی
ساخت و سازهای غیرمجاز
جاده «زیارت» گرگان یکی از مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی است که اخیراً متاسفانه عده‌ای سودجو با ساخت وسازهای غیرمجاز، موجبات نارضایتی شهروندان این منطقه را فراهم کرده‌اند. از مسئولان قضایی کشور و گرگان تقاضای برخورد قانونی با متخلفان را دارم.کاشفی - گرگان

* اسدمنش از تهران: کاهش سن ابتلا به ایدز و اعتیاد در کشور حقیقتاً جای نگرانی فراوان دارد. از مسئولان و جامعه پزشکی انتظار داریم هرچه سریعتر تمام عواملی را که باعث بروز دو معضل بزرگ شده را شناسایی و با راهکارهای تخصصی سازنده، آنها را ریشه کن کنند تا نسل‌های جدید الگوپذیر و دنباله‌رو این راه‌های با سرانجام تیره‌بختی نروند.
* بزرگی از تهران: به وزیر اقتصاد می‌خواهم بگویم آیا کاهش تورم به تحلیل شما معنایش ارزانی کالاها و خدمات اجتماعی در جامعه است که اگر هم باشد، چرا ما کارگران حداقل بگیر، مستمری‌بگیران و بازنشستگان کم درآمدهای جامعه نمی‌توانیم با حقوق‌های یک میلیون تومانی مایحتاج خود را خریداری کنیم؟
*
محمدی از تهران: چند روزی است دستگاه‌های اعلام ورود مترو در ایستگاه‌های علی آباد، هفتم تیر و مفتح اکثراً خراب است و کار نمی‌کند. به مسئولان تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
* خانم نامی از تهران: خیابان نیروی دریایی از خیابان فرجام به سمت میدان رسالت، روشنایی مناسبی ندارد و به همین علت رهگذران با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند. لطفاً تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
یک مشترک برق از تهران: فیش برق مصرفی منزل ما از حدود 20 هزار تومان به 83 هزار تومان افزایش یافت! نه وسایل برقی اضافه شده و نه... آیا شیب ملایم است؟ البته تقریباً 4 برابر شده است!؟