كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 2 دی - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری
       * تعجيلي که رئيس جمهور محترم، آقاي عراقچي و دکتر صالحي در اجراي برجام و جمع کردن پيچ و مهره هاي مراکز هسته اي کشورمان از خود نشان مي دهند کاملاً برعکس رفتار شيطان بزرگ است و او به جاي همکاري در اين جهت، به تصويب قطعنامه هاي جديد تحريم عليه کشورمان اقدام مي کند! دولت ببيند کجاي محاسباتش غلط بوده است و آيا قبلاً در اين مورد هشدار داده نشده بود؟    روشنايي
    * 
آقاي عراقچي! رئيس جمهور آمريکا به امضاي حقوقي خود که يک سند بين المللي بود هيچ اعتنا نکرد و زيرپا گذاشت و حال چگونه مي خواهد با نامه فاقد پشتوانه حقوقي وزير خارجه اش پايبند به تعهداتش باشد.    طباطبائي- قم
    * 
دولتي ها با ساده انگاري تمام صحبت از پايان برجام يا عبارت فتح الفتوح مي کنند ولي واقعيت چيز ديگري است. آمريکايي ها هر روز که مي گذرد جسورتر مي شوند، کارشان را مي کنند و سپس فريفتن دولت ما را با نامه هاي بي پشتوانه ادامه مي دهند.
    * 
اولين نقض آشکار برجام با امضاي رئيس جمهور آمريکا بر مصوبه کنگره رونمايي شد درحالي که آقاي عراقچي از طرف آمريکايي ها متعهد شده بود که غربي ها به تعهدات خود پايبند هستند! قطعاً اين روند ادامه خواهد يافت. با اين وصف چگونه مي توان به شيطان بزرگ اعتماد کرد؟ بهتر است دستگاه ديپلماسي به جاي وقت کشي کمتر از 2 سال باقيمانده عمر دولت به گره گشايي از مشکلات کشور از طريق اتکا به توانايي هاي داخلي و اقتصاد مقاومتي و متمرکز کردن ديپلماسي به حمايت از کشورهاي اسلامي به ويژه سوريه، عراق، بحرين، يمن و... بپردازد.    فخرالساعه- جانباز
    * 
ايران عزيز با وجود رهبر مقتدر و شجاع و حکيم و توانمندي نظامي قوي به استخوان در گلو و خوار در چشم استکبار جهاني تبديل شده است ولي استمرار عقب نشيني تدريجي دستگاه ديپلماسي ما در برابر شيطان بزرگ مي تواند مايه تحقير ملت انقلابي مان شود و اين شايسته ملت سربلند کشورمان نيست. آيا بعد از اين نقض عهد آشکار دشمن، دستگاه ديپلماسي ما بر سر عقل خواهد آمد؟    عليمرداني
    * 
اکنون که فتح الفتوح به آخر خط رسيد و مردم کامرواي پسابرجام شدند باز شاهد نقض برجام از طرف مقابل هستيم. مگر رئيس جمهور اعلام نکرده بود هرکجا آمريکايي ها نقض برجام کنند ما اجراي برجام را متوقف و همه چيز را به حالت اول برمي گردانيم؟ نکند که اين موضع گيري نيز همانند ديگر وعده ها به بوته فراموشي سپرده شود. باز خوب است که براي اين حرکت شيطان بزرگ، مصاحبه تلويزيوني و رد و بدل کردن تبريک در کار نيست.    طالعي
    * 
بنده معنا و مفهوم اعلاميه ضد حقوق بشري سازمان ملل عليه ايران که در آن از آقاي روحاني رئيس جمهور کشور تجليل شده را متوجه نمي شوم. کارشناسان امور مردم را روشن کنند قضيه از چه قرار است و چه اهدافي در اين رفتار حيله گرانه تعقيب مي شود.
     * 
خانم ابتکار مسئول محيط زيست تا ديروز آلودگي هوا را ناشي از توليد بنزين داخلي مي دانستند. حال که بنزين را از خارج وارد مي کنيد چرا هواي تهران و ديگر کلان شهرها آلوده تر از گذشته شده است؟ ملت کساني را که با خارج کردن ارز از کشور فقط به فکر واردات هستند، نمي بخشد.
        * 
قيمت نفت به مرز 30 دلار رسيده است و مسئولان کشور چه مي کنند؟ چرا تمام پيش بيني ها و وعده و عيدهاي دولت خلاف از آب درآمده است؟    عشقي
    * 
سال هاست پابوس حضرت امام رضا(ع) هستم. تقريباً تا 2 سال پيش ارزان ترين بليط قطار که درجه 2 معمولي صندلي نام دارد مي گرفتم تهران- مشهد نفري 5 هزار تومان (يک کوپه 30 هزار تومان) ولي حالابا گشايش 100 روزه مشکلات معيشتي مردم همان کوپه شده 155 هزار تومان (فقط رفت) بيشتر از 5 برابر افزايش ظرف 2 سال. من مارکسيست نيستم، مسلمانم.    محمدتقي عباسي- غرب تهران
    * 
آيا سخنان آقاي دکتر صالحي مبني بر بيرون کشيدن قلب راکتور نيروگاه آب سنگين اراک صحت دارد؟ علي رغم اينکه شاهد نقض برجام از سوي شيطان بزرگيم چرا آقايان از هول حليم خودشان را توي ديگ مي اندازند؟!
        * 
روش تبليغي و مجاهدت هاي خستگي ناپذير شيخ ابراهيم زکزاکي رهبر شيعيان نيجريه بايد در سراسر جهان مورد حمايت ملل و دولت هاي اسلامي قرار بگيرد.
    * 
رئيس جمهور کشورمان طوري با رئيس جمهور نيجريه صحبت کرده است که گويا شيعيان در يک حادثه طبيعي مثل سيل يا زلزله از بين رفته اند و انگار نه انگار که به احتمال قوي توسط همين رئيس جمهور دستور قتل عام هزار نفر از شيعيان مظلوم آن کشور صادر شده است!
     * 
براي کنکور روز و شب درس مي خواندم تا بتوانم راه علمي شهداي هسته اي را ادامه دهم با سرنوشتي که برجام و روند آن ايجاد کرده ديگر اميدي به ادامه راه ندارم. نمي دانم آن دنيا مسئولين چگونه مي توانند پاسخ شهداي هسته اي را بدهند.
       * 
عوامل فتنه بدانند امت با بصيرت و پا در رکاب ولايت است و با حاشيه سازي و شبيه سازي فريب نمي خورد. ان شاءا... شوراي نگهبان نيز به وظيفه ذاتي خود عمل خواهد کرد و سد راه فتنه گران و مانع جولان آنها خواهد شد.
      * 
رئيس جمهور برخلاف همه واقعيت هاي جامعه که شاهدش هستيم از وضعيت خوب کسب و کار و تک رقمي شدن تورم و... صحبت مي کند. عجالتا ما فقط صداقت مي خواهيم.
      * 
برخي از مدارس در شمال تهران براي يک سال تحصيلي 12 ميليون تومان پول دريافت مي کنند آيا مسئولان سازمان مدارس غيردولتي آموزش و پرورش واقعا از وضعيت حوزه تحت سرپرستي خود خبر ندارند؟    * با سرمايه بالاي 5 ميليارد تومان، کارخانه صنعتي توليد پودر را در استان گلستان، شهرستان گنبد تاسيس کرديم. با توجه به اينکه شرکت تازه تاسيس است و کشور در وضعيت رکود و مشکلات توليد قرار دارد متاسفانه به جاي همکاري با چنين شرکت هايي که همه اعضاي آن جانبازان استان گلستان مي باشند، شرکت توزيع برق استان به علت بدهي 25 ميليوني براي امتياز قدرت فشار برق، اقدام به قطع برق شرکت نموده است. از مسئولين دلسوز نظام درخواست رفع مشکل ياد شده را دارم.    مدير شرکت
    * 
اواخر شهريورماه 94 دانشگاه آزاد اسلامي اسامي تعدادي از افراد را به عنوان قبول شدگان آزمون ظرفيت دکتري 94 اعلام کرد و بعد از شرکت در مصاحبه با کلي هزينه اعلام شد نتايج تا 15 مهر اعلام مي شود ولي متاسفانه با گذشت 3 ماه هيچ خبري از اعلام نتايج نيست و کسي هم پاسخگو نيست و از طرفي ثبت نام آزمون دکتري 95 هم آغاز شده است؟! نمي دانيم دوباره ثبت نام کنيم يا نه. انتظار مي رود مسئولين امر ما را از حالت بلاتکليفي برهانند؟
        * 
بايد مشابه فعاليت هاي اخير نيروي انتظامي که در پايتخت کشور در امر کنترل بدحجابي هاي جامعه و برخورد با ناهنجاريها مشاهده مي شود در ديگر شهرهاي بزرگ کشور نيز صورت گيرد اين کار طرفداران پاکدامني جامعه و دلسوزان اسلام و انقلاب را دلگرم مي سازد.
      * 
چرا کسي پيگير خلف وعده شرکت هاي خودروساز در عدم تحويل به موقع اتومبيل هاي فروشي مشمول طرح وام 25 ميليون توماني نيست. با گذشت 20 روز از تاريخ تحويل هيچ خبري نيست چرا؟