نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  30 آذر -94 
«شوش» و «لب خط» را دریابید
آیا مناطق خیابان شوش و «لب خط» جزو نقشه تهران محسوب می‌شود یا خیر؟ آیا تا به حال مسئولان از این محل‌ها رفت و آمد داشته‌اند تا از نزدیک مشاهده کنند ساکنان این مناطق چه مشکلاتی را تحمل می‌کنند؟ در این مناطق تا دلتان بخواهد وجود معتادان، ولگردها و بیکاران و در کنار آنها فروشندگان مواد مخدر و افراد لاابالی و اوباش، مخل آسایش مردم هستند. لطفاً موضوع را رسانه‌ای کنید شاید مسئولان محترم گوشه چشمی هم به این محل‌ها داشته باشند و شرایط را برای زندگی ساکنان هموار سازند.محمدی – تهران
خودروهای دیزلی و آلودگی هوا
چرا دولت به فکر سلامت مردم در بخش پیشگیری نیست؟ خودروهای سنگین دیزلی دودزا که از آن به عنوان ارابه‌های سرطان می‌توان یاد کرد همچنان در تهران و حومه و سایر کلان شهرها درحال تردد هستند و جای تعجب و تاسف است که پلیس هم با آنها برخورد نمی‌کند! بعضی از این خودروها که در داخل تهران به عنوان «آبیاری فضای سبز» مشغول به تردد هستند، بعضی از اوقات به اندازه ده‌ها خودرو سواری تولید دود می‌کنند!معصومه چراغی – تهران

* موسوی از تهران: با این همه آلودگی هوای شهر تهران چرا مسئولان فکری به حال این مشکل و معضل همیشگی این شهر نمی‌کنند؟ چرا با اینکه می‌دانستند آلودگی هوای تهران زیاد و جدی است وام خودرو را برای خرید جلوی پای مردم گذاشتند؟
*مجید جلالی از تهران: چرا ابتدایی‌ترین حقوق بیماران در بیمارستان فیروزگر تهران بعد از جراحی که همانا داشتن ارتباط مستمر با پزشک معالج جهت مشاوره در شرایط اورژانس احتمالی پس از ترخیص است، نادیده انگاشته شده و بیماران از دسترسی به پزشک خود محروم می‌شوند.
* مهدی دری دولت آبادی از تهران: مدت دو ماهی است که تلفن کوچه شهید شریفی واقع در سازمان آب مشیریه قطع شده و هرچه با شرکت مخابرات منطقه خاوران (شهید مشهدی مهدی) تماس می‌گیریم متاسفانه جز وعده و وعید کار دیگری تاکنون صورت نداده‌اند. بنویسید شاید رسیدگی شود.