نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   16 فروردین -95
بعد از انتخابات، نوبت عمل به وعده هاست
به نظر من مردم با دقت و هوشیاری ترکیب مجلس آینده را طوری تنظیم کردند که مثل مجلس فعلی نتوانند دائم چوب لای چرخ دولت بگذارند، پس دیگر منبعد دولت باید با تمام توان در رفع مشکلات و معضلات کشور، به ویژه اقتصادی مردم بکوشد و از هیچ مدیری بهانه کم کاری را قبول نکند. همان طوری که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی اعلام کردند امسال را سال "اقدام و عمل" قرار دادند.وزیری – تهران
آش نخورده و دهان سوخته!
اخیراً جریمه کردن مأموران اداره راهنمایی و رانندگی زیاد شده است، در حالی که بسیاری از جریمه‌ها اشتباه می‌باشد و در نقاطی که در قبض نوشته شده، صاحب خودرو حضور نداشته است! البته جریمه‌هایی که با دوربین ثبت می‌شوند هیچ بحثی در آن نیست چرا که حداقل عکسی که دوربین گرفته است را در اختیار صاحب اتومبیل قرار می‌دهند تا قانع شویم.یک شهروند تهرانی

*اسماعیل حسینی از تهران: به نظر من یکی از موفقیت‌ها و اتفاقات مهم در سال 94، پیروزی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود که جای تشکر فراوان دارد. خواستم از طریق روزنامه به نوعی از آنان قدردانی کنم.
*
صفاوردی از تهران: به عنوان یک شهروند، امیدوارم نمایندگان جدید مجلس دهم به منافع کشور و مردم با دید ملّی نگاه کنند و همراهی بیشتری با دولتمردان داشته باشند. چون هر چه دولت عملکرد بهتری داشته باشد باعث تقویت کشور و نظام خواهد شد.
*
ورکانی از تهران: به نظر می‌رسد نظارت مناسبی روی عملکرد و فعالیت پمپ‌بنزین‌ها آن طور که باید صورت گیرد، صورت نمی‌گیرد و به همین علت اکثر جایگاه‌داران با دستکاری پمپ‌های خود کم‌فروشی می‌کنند! لطفاً پیام من را به گوش مسئولان شرکت پالایش وپخش فرآورده‌های نفتی برسانید تا ترتیب اثر دهند.
*
محمودی از تهران: وزیر اقتصاد چندی پیش اعلام کرده بود که یارانه‌ها در سال جدید ادامه پیدا می‌کند. خواستم به اطلاع ایشان برسانید قطعاً این کار باید انجام شود چرا که برای دادن این یارانه‌ها کلی از یارانه‌ها از جمله سوبسید بنزین برداشته شد. در واقع پرداخت یارانه‌ها حق مردم است و دادن آن منّتی بر آنها نیست.