كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 15 اردیبهشت -95
كيهان و خوانندگان
بی پرنسیب وبی ادب    ومرتجع ترین رژیم تاریخ بشریت رژیم وارونه ی ولایت فقیه است .زیرا که نه به زن و مرد وپیروجوان و دختر وپسر و کودکان مدام  اهانت وتوهین می کند که خودی ها راهم بی نصیب نمی گذارد .ولی سربازجو شریعت نداری تحریف گر ولمپن ووارونه وهذیان گوی با سرهم کردن پیام های قلابی ودروغین علیه ی ر قیب که روزانه دراوین نامه اش تهیه می کند. اکنون توصیه کرده است که روحانی باید مهمانان خارجی معلم اخلاق شود . برای همین درپیام قلابی چنین روحانی را مورد خطاب قرارداده است : جناب آقاي روحاني! نشستن بي ادبانه مهمانان اروپائي در حضور شما يک نوع رفتار متکبرانه و تحقيرآميز است. يا راهشان ندهيد يا ادب نشستن را به آنها بياموزيد.
      حج بي برائت حج واقعي نيست. مسئولين کشورمان به هيچ وجه نبايد شروط دولت وهابي آل سعود مبني بر کنار گذاشتن برائت در ايام حج را بپذيرند.
        آقاي روحاني افتخار مي کند که آب سنگين اراک را به آمريکا فروخته يا مي خواهد بفروشد در حالي که فروختن ماحصل توان هسته اي کشورمان جاي افتخار ندارد. اگر راست مي گويند بسازند و بفروشند ولي متاسفانه همه ديديم که اين دولت فقط توانايي پرکردن قلب رآکتور هسته اي با بتن و سيمان را داشت.

        با اين کلاه گشادي که آمريکايي ها در برجام سر دولت ايران گذاشتند بر مسئولان خوش گمان به آمريکا ثابت شد دوره شعار مرگ بر آمريکا سپري نشده است. اين شعار تحت هيچ شرايطي نبايد کم رنگ بشود.

      آقاي ظريف گفته روزي 3 مرتبه با همتاي آمريکايي خود براي اجراي برجام تماس مي گيرد. بنويسيد برجام چگونه آفتاب تاباني است که بايد براي اجرايي شدن آن دائماً به آمريکا التماس کرد. در ضمن خدا وکيلي بگويند آمريکايي ها براي اجراي تعهدات ايران چند بار تماس گرفتند و درخواست کردند.

      اگر چند روزنامه روشن کننده حقايق مثل کيهان وجود نداشت مدعيان اصلاحات با سي واندي روزنامه زنجيره اي که در اختيارشان است با بزک کردن چهره کثيف و خون ريز آمريکا راه حق را بر همگان مشتبه مي ساختند و آمريکايي هاي جنايتکار موفق مي شدند به نهايت خواسته خود که تسليم کردن ملت ايران است برسند.

     به تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان و افراد مسئول ديگري که به آمريکا اعتماد کرده اند ديدن فيلم مستند پدر خوانده پخش شده در برنامه تلويزيوني ثريا را توصيه مي کنيم شايد موجب عبرت و بصيرت شان بشود.

         آفتاب تابان برجام را کجا بايد رصد کرد؟ چه شد وعده هاي چرب و شيرين؟! نتيجه خوشبيني به کدخدا و شيطان بزرگ چيزي جز سراب نبود.    
مرتضي زماني نصرآبادي- سفيد شهرکاشان
     نفوذ از طريق برجام و پسابرجام منجر به حاشيه سازي هايي شده که اذهان را از برخي مسائل که معضلات کشور است دور مي کند و مسئولان دولتي با اجراي برخي برنامه ها از طرفي کشور و مردم را به منجلاب غرب نزديک و شيطان بزرگ را به اهداف خود نزديک تر مي کند و از سويي سرپوشي براي ضعف مديريتي خود دست و پا مي کنند. يک روز اعلام حمايت از فتنه، روز ديگر حمايت از آزادي سران فتنه و بعداً اعلام بي اطلاعي از قانون!

        يکي از مشکلات اساسي کشور آقازاده هايي هستند که قوانين را دور مي زنند. از ديگر مشخصات اين جماعت پول پرستي و گرايش شديد به غرب مي باشد.

        آيا در ديگر کشورها هم بيشترين مجازات افراد خائن و وطن فروش ممنوع التصويري است؟

         لابد چند روز ديگر تيمي براي پيگيري ملتمسانه چگونگي فروش آب سنگين اراک راهي آمريکا مي شود و ديگر رئيس جمهور 30 سال ديگر را براي گشايش هاي برجام در زندگي مردم اعلام مي کند و باز فتح الفتوح و آفتاب تابان و اينکه مردم بايد قدردان فضاي پسابرجام باشند! آقايان دولتي ها! شما را به خدا کمي به خود آييد که يک ايراني با غيرت و عزتمند هستيد. همه چيز را به باد ندهيد!

     جناب آقاي روحاني! نشستن بي ادبانه مهمانان اروپائي در حضور شما يک نوع رفتار متکبرانه و تحقيرآميز است. يا راهشان ندهيد يا ادب نشستن را به آنها بياموزيد.

      آمريکا گاو شيردهي است که فقط براي يک درصد سرمايه دار جوامع بشري شير دارد و 99 درصد ديگر مردم در نظام سرمايه داري همواره بايد سواري دهند و قرباني شوند. برخي مسئولين در نظام ما نيز متاسفانه همين رويه را دارند و تنها به منافع خود و حزب خود مي انديشند. پيروي از مستکبران عالم بسيار زشت است.

      قبل از اعتکاف قرص اعصاب و روان (10تايي) گرفتم 3 هزار تومان و بعد از اعتکاف يعني 4 روز بعد از خريد قرص اول چهار هزار و پانصد تومان شده بود! يعني ظرف 4 روز هزار و پانصد تومان افزايش قيمت داشت! وقتي به امور ايثارگران بنياد شهيد مراجعه مي کنيم اعلام مي کند قيمت قرص هاي شيميايي دو برابر شده است. چرا با يادگاران دفاع مقدس در اين وضعيت گراني چنين رفتار مي شود؟
    يک جانباز شيميايي
     به مسئولين امر عرض مي کنم آيا ارزش و کار جانبازان به اندازه ارزش و کار يک فوتباليست نيست که ميلياردها تومان صرف مربي خارجي شان و... مي شود آن وقت براي تهيه چند قلم دارو و رفع مشکل جانباز بودجه نيست و کمک معيشتي 534000 توماني به جاي افزايش به 400 هزار تومان کاهش يافت؟! با 4 سر عائله و مستاجري و بيکاري!

        با تشکر از برخورد پليس با مظاهر بدحجابي، متاسفانه مشکل فسادانگيزتر از بدحجابي عرضه لباس هاي بدن نما و ساپورت شيشه اي و... است لازم است با اين ها بيشتر از زناني که به حداقل حجاب (مانتو و شلوار و روسري) پايبندند و رفتاري صرفا از سر غفلت دارند، برخورد شود.

     مانور اجناس خارجي در فروشگاه شهروند حيرت آور است! آيا واقعا شهرداري مي خواهد يا مي تواند ادعاي بي اطلاعي کند؟!

     از رئيس جمهور سوال مي کنم که تخصيص وام 25 ميليوني براي خريد خودرو واجب تر است يا پرداخت وام 10 ميليوني ازدواج جوانان 30 ساله!    
رسولي از اردبيل
     با توجه به بازگشايي مصلاي قم، از مسئولين درخواست مي شود براي تردد آسان تر نمازگزاران مناطق 2، 6 و 3 شهري، ورودي پل 9 دي از سمت بلوار امين بازگشايي شود.

     براي تعويض يک کارت گواهينامه 48 هزار تومان پليس+10 و 20 هزار تومان پزشک معاينه چشم مي گيرد آيا رواست براي يک کارت شناسايي با عکس و کپي مدارک 80 هزار تومان هزينه شود؟ اگر چنين کاري (صدور يک کارت مشابه) توسط يک شرکت خصوصي صورت گيرد و همين مبلغ از مشتريان اخذ شود تعزيرات برخورد نمي کند؟
    صباغي
     به رغم درخواست چندين باره براي عدم دريافت پيامک تبليغاتي پيام هاي تبليغاتي کم که نشده افزايش هم يافته است. چرا در اين دولت همه چيز برعکس صورت مي گيرد؟

        مسئولان پايتخت چند دقيقه فکر کنند آيا خيابان کوهک در شهرک راه آهن تهران با اين همه حجم ساخت و ساز برج در اين منطقه نياز به فضاي سبز، آموزشي و تفريحي ندارد؟

     به رئيس جمهور عرض مي کنم برخي از بازنشستگان تا الان (95/2/9) عيدي خود را دريافت نکرده اند که هيچ، بلکه حق اولاد و عيال آنها هم قطع شده است! اين است تدبير دولت تدبير و اميد؟!

       بعد از 8 ماه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج در بلاتکليفي به سر مي برند. اين اجحاف و عدم پاسخگويي به هم وطنان هيچ توجيهي ندارد.    
سيدامير هوشنگ دبيرسياقي- تهران
     قبلابا سامانه ستاره 733 مربع مي توانستيم با استفاده از کارت ملي از مبلغ هزار تومان به بالاصدقه پرداخت کنيم اما حدود دو ماه است که اين سامانه مبلغ کمتر از پنج هزار تومان راقبول نمي کند. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.