مشکل آمریکا با ما بر سر انقلابی بودن است نه هسته‌ای و موشکی

عزیزی در گفت‌وگو با فارس:
مشکل آمریکا با ما بر سر انقلابی بودن است نه هسته‌ای و موشکی/ مذاکره کردیم تا دروغگو بودن آمریکا را نشان دهیم15 خرداد -95
تعریف انقلاب چیست وانقلابی یا انقلابی بودن کیست؟ آیا دررژیم ازصدرتاذیل آلوده به فساد مکان ونهادی وجود دارد که غوطه ور درفساد ورشوه واختلاس وغارتگری وعوامفریبی نشده و جیب مردم را خالی نکرده باشد که با سرسپردگی به ولایت ولی فقیه وعوامفریب ودینفروشی با چاشنی شعار ضدآمریکایی دنبال شده است؟
 خبرگزاری فارس: مشکل آمریکا با ما بر سر انقلابی بودن است نه هسته‌ای و موشکی/ مذاکره کردیم تا دروغگو بودن آمریکا را نشان دهیم
نماینده شیروان در مجلس گفت: مشکل آمریکا با ایران نه بر سر انرژی هسته‌ای و نه موشکی است بلکه آنها با انقلابی بودن و اسلامی بودن ما مشکل دارند و قطعاً آمریکا با جمهوری اسلامی رفتار صادقانه نخواهد داشت.
عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی‌ها و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در مراسم بیست و هفتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: آمریکا مانند دزد سرگردنه‌ای است که بعد از دزدی، خود فریاد «آی دزد، آی دزد» سر می‌دهد.
وی افزود: شکی نیست که آمریکا بزرگترین ناقض بشر در جهان بوده، هست و خواهد بود و نقض حقوق بشر چه در مورد سرخ‌پوستان و فرقه داودی‌ها در داخل آمریکا و چه در مناطق مختلف جهان همچون کشورهای خاورمیانه و... مثالهای متعددی در این باره است.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آمریکا به دنبال دو نوع اسلام یکی اسلام سکولار و دیگری اسلام متحجر است و در همین راستا از گروه تروریستی داعش به عنوان حکومت اسلامی یاد می‌کند و به دنبال آن است تا تصویری خشن و به دور از انسانیت از اسلام معرفی کند.
عزیزی خاطرنشان کرد: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و اگر به هر دلیل به خاطر مقتضیات زمان مذاکراتی با این کشور داشته‌ایم تنها قصدمان این بوده که به جهانیان نشان دهیم آمریکا غیرقابل اعتماد و دروغگو است و به آنچه خود می‌گوید هم پایبند نیست.
وی افزود: اگر آمریکایی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند بر ایران غلبه کنند به خاطر رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردمی و نیز قدرت نظامی و موشکی ما و توانایی‌های بالقوه‌ای است که داریم و این عوامل باعث شده تا آمریکا در صدد تعرض و تعدی به جمهوری اسلامی ایران برنیاید.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همان زمان مذاکرات، مقام معظم رهبری اعلام کردند که هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارند اما اگر دولت می‌خواهد مذاکره کند، مانعی نیست و از سوی دیگر جهانیان دیدند که ایرانی‌ها کاملاً مظلوم واقع شدند و تحریم‌های اعمال شده علیه ایران ظالمانه و زورگویانه بوده است.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل آمریکا با ما، بر سر انرژی هسته‌ای و صنعت موشکی نیست بلکه به خاطر انقلابی بودن و اسلامی بودن ما است و قطعاً در هیچ شرایطی آمریکا صادقانه با ما کنار نخواهد آمد و اگر باشد این کنار آمدن ظاهری است و قطعاً خوی استکباری خود را در ادامه نشان می‌دهد و این گفته رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست سخنی کاملاً کارشناسی شده، مدبرانه و آگاهانه است.