موحدي كرماني: دشمن توان نفوذ در خبرگان را ندارد

موحدي كرماني: دشمن توان نفوذ در خبرگان را ندارد /انتخاب جنتي اين واقعيت را نشان داد 17 خرداد-95
چرا بطور ابلهانه ای وارونه گویی شده است؟ چون دشمن چگونه بهترازاین می تواند نفوذ کند که در خبرگان آخوندی که زنان نیمی ازجمعیت کشور درآن عضو یت ندارند  درعوض  یک مشت  پیر وپرتال های فرسوده  متحجر بی سواد حوزوی که بله قربان گوی خامنه ای انددرآن  عضو دارند . مهمتر برای اینکه دهان کجی آشکار به ملت به خصوص نسل جوان وفرهیختگان جامعه کند که درصف فرار ازکشور هستند . مهره های خامنه ای با هدایت خامنه ای وپاسداران یک آخوند طوطی پیر 90 ساله را رئیس دکوری اش کرده اند . سئوال است دشمن چه بهتر از این می خواست ؟ یاگونه بهترازاین می توانست نفوذ کند تابتواند اهدافش را  زیر چتر شعاری ضدیت با آمریکا دنبال کتد؟

آيت الله موحدي کرماني با اشاره به اين واقعيت که دشمن قادر به نفوذ در خبرگان نيست گفت: آقا فرمودند مجلس خبرگان بايد انقلابي باشد، انقلابي عمل کند و انقلابي بماند. من در همين جا به آقا بشارت مي دهم که مطمئن باشيد مجلس خبرگان همين طور انقلابي هست و اين معنا در انتخابات اخير خبرگان نشان داده شد.
    
دبير کل جامعه روحانيت مبارز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: مسئله اي که امام روي آن تکيه و اصرار داشتند و مقام معظم رهبري نيز اين مسير را ادامه دادند، اين است که آمريکا در اين نهضت و در اين انقلاب شکست خورد و در واقع امام ايران را از حلقوم آمريکا بيرون آورد.
    
وي اظهار داشت: اين آمريکا نسبت به انقلاب بي تفاوت نمي ماند و همواره در فکر اين است که چگونه سلطه خود را به ايران بازگرداند و ايران را تصاحب کند، توصيه هاي فراوان امام و مقام معظم رهبري درباره خطر آمريکا بسيار مهم است. حواستان جمع باشد حالاکه حکومت دست تان آمده است، مبادا فريب خدعه هاي آمريکا را بخوريد، آمريکا را از در بيرون کرديد مراقب باشيد از پنجره برنگردد.
    
آيت الله موحدي کرماني ادامه داد: امام و مقام معظم رهبري پيوسته خطر نقشه هاي خائنانه آمريکا را متذکر شده اند. رهبر انقلاب اخيراً فرمودند جنگ نرمي که آمريکا عليه ما مديريت مي کند، بخش مهم آن مربوط به «نفوذ» در مراکز تصميم گيري است.
    
امام جمعه موقت تهران گفت: مراکز تصميم گيري که بايد با تصميم هاي خود کشور را به سوي سعادت سوق دهند، دشمن مي خواهد بر روي فکر تصميم گيران اثر بگذارد تا آنها نتوانند اثرگذار باشند و در واقع مي خواهد اين فکر را در تصميم گيران ما ايجاد کند که آمريکا يک قدرت است و بايد از آن ترسيد و ما مي بينيم که خيلي ها نيز از آمريکا در داخل کشور مي ترسند، البته مقام معظم رهبري پيوسته تاکيد مي کنند که از آمريکا نترسيد اما آنها مي ترسند.
    
آيت الله موحدي کرماني همچنين گفت: يک مسئله ديگر درباره اصول امام، مسئله فرهنگي است، آمريکا مي خواهد فرهنگ خود را وارد ايران کند و شوخي هم ندارد، لذا از هر طريقي که بتواند اين کار را انجام مي دهد. مصيبت عظمي اين است؛ اگر فرهنگ آمريکا در اين کشور حاکم شود بايد بدانيد که آمريکا برگشته است لذا مقام معظم رهبري مانند حضرت امام به هر دو امر فرهنگ و اقتصاد بومي توجه کردند.
    
وي درباره تلاش دشمن براي نفوذ در خبرگان نيز گفت: به هيچ وجه دشمن درباره خبرگان نمي تواند نفوذ کند و اين را بدون ترديد مي گويم چراکه قاطبه افراد خبرگان اگر نگوييم همه آنها، انسان هايي هستند که به سادگي فريب نمي خورند و تحت تاثير قرار نمي گيرند.
    
آيت الله موحدي کرماني اظهار داشت: با توجه به راي قاطعي که اعضاي خبرگان به آيت الله جنتي دادند، نمونه اين فريب نخوردن است. آقا فرمودند مجلس خبرگان بايد انقلابي باشد، انقلابي عمل کند و انقلابي بماند. من در همين جا به آقا بشارت مي دهم که مطمئن باشيد مجلس خبرگان همين طور انقلابي هست و اين معنا در انتخابات اخير خبرگان نشان داده شد. ما اميدوار هستيم که در مورد مجلس شوراي اسلامي هم اين چنين باشد.