بالاخره آفتابي شد/اما در منزل يك فتنه گر

خبر ويژه 
بالاخره آفتابي شد/اما در منزل يك فتنه گر 17 خرداد – 95
 کشور ندعی امنو آزادترین کشور جهان و قدرت مدعی برتر منطقه آنقدر ونتزلزل و وحشت زده است که نگرانی شدید ازدیدار یک مهره 7 سال زندانی آزادشده دارد که دردوران مدعیان اصلاح طلب معاون سیاسی- امنیتی وزارت کشور خاتمی بود . برای همین سربازجو شریعت نداری منفور برای اینکه پرونده سازی برای برادر روحانی کرده باشد که چرا به دیدار مصطفی تاج زاده رفته است .با شیوه بازجویی زندان اوینی با یک تیر چند نشان زده است .
ملاقات حسين فريدون برادر رئيس جمهور با يکي از مجرمان از زندان آزاد شده فتنه تعجب و حساسيت ناظران رسانه اي را برانگيخت.
    «م-ت» پس از تحمل محکوميت هفت ساله، از زندان آزاد شد. بلافاصله پس از اين آزادي، حسين فريدون به ملاقات نامبرده رفت که تصاوير اين ملاقات رسانه اي شد. براساس ويدئوي منتشره از «م-ت» که در فضاي مجازي قابل دسترس است، وي اذعان مي کند «براي بنده که تجربه انتخابات رو دارم، مي دونم که تقلب نشده، ممکنه که يکي دو ميليون عقب جلو بشه ولي ما انتخابات رو باختيم، حالابه جاي 25 ميليون و 14 ميليون، شده باشه. 14 ميليون و 15 ميليون مثلاً. ما انتخابات رو باختيم».

    با عنايت به اين اعتراف و نيز نقش آفريني مجرم مذکور در فتنه و آشوب سال 88 جاي سوال است که آقاي فريدون دستيار رئيس جمهور- که چند ماه بود در انظار آفتابي نشده بود- براي چه به ملاقات اين مجرم سابقه دار رفته است و از آن سو با عنايت به سوابق راه اندازي صرافي از سوي آقاي فريدون در اوج بحران مصنوعي و تورم انتظاري سال هاي 90 و 91، چه رفاقت و صميميت يا ارتباط ارگانيکي ميان آقاي فتنه گر و جناب صراف وجود دارد؟

    يادآور مي شود آقاي روحاني در سخنراني 23 تير 78 و درباره عوامل فتنه 18 تير 78 که آقاي «ت» از متهمان اصلي آن بود، تصريح کرده که فتنه گران و آشوبگران مزدوران آمريکا و انگليس هستند. اين خط آشوب در سال 88 با سازماندهي گسترده تري خود را نشان داد.