كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 آبان -95
كيهان و خوانندگان
پیام های ساختگی و قلابی ودروغ انتقادی  ا وین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری  که مخاطب روحانی وکابینه ی وی می باشد انگاری خامنه ای  هویج وپاسداران و حامیان شان چغندرند وکاره ای نیستند.

    * جناب آقاي روحاني و جناب ظريف! مومن از يک سوراخ دو بار گزيده نمي شود. قطعا بدانيد حضور خانم موگريني در ايران نه براي احقاق حقوق، بلکه به طور قطع براي جلوگيري از پيروزي قريب الوقوع جبهه مقاومت است. آمريکا مجددا کلاه گشاد ديگري سرتان نگذارد. از شيطان جز شيطنت کار ديگري برنمي آيد.
    طباطبائي - قم

    * شتاب زدگي غربي ها براي موضوعات سوريه و عراق و سفر نماينده شان به تهران بدين خاطر است که جبهه مقاومت به پيروزي نزديک تر شده است و ان شاءالله پرچم کفر و نوکران تکفيري اش راپايين خواهد کشيد.

    1112021‍
    * چرا آقاي رئيس جمهور با لج بازي کساني را براي وزارت به مجلس معرفي کرده که اولاسابقه حمايت از فتنه گران سال 88 دارند، ثانيا قبلاموفق نشدند از مجلس راي اعتماد بگيرند و مردود شده اند؟ مگر در کشور ما، قحط الرجال ولايتمدار و وفادار به ارزش هاي اسلام و نظام است؟

    16480915 و 84160939

    * به آقاي عارف عرض مي کنم اصلاح طلباني که ايشان سنگ آنان را به سينه مي زند افرادي هستند که با جابجايي وزير آموزش و پرورش نگذاشتند واقعيت وحشتناک فساد صندوق ذخيره فرهنگيان براي مردم روشن شود. حداقل بداند با چه جماعتي رفاقت دارد.

    84550912
    * وزير نيرو در پاسخ سوال نماينده قم اظهار داشت ما نفت 126 دلار نداريم! به ايشان عرض مي کنم اين دولت اگر نفت 126 دلار ندارد جيب گشاد که دارد از حقوق هاي نجومي و فسادهاي هشت هزار ميلياردي و ريخت و پاش هاي کلان گرفته تا...!

    خانم حبيبي - اراک

    * درست در حالي که فيليپيني ها پس از به تاراج رفتن هزاران زن و دختر خود به عمق خيانت و جنايت آمريکايي ها پي برده اند عده اي در کشور ما سير ارتجاع را در پيش گرفته و با بستن چشمان خود روي تمام جنايت آمريکايي ها بر عليه ايران و ايرانيان صحبت از تعامل و زندگي با اين کشور دشمن قسم خورده مي کنند. بي بصيرتي تا چقدر!

    88950919
    * آقاي لاريجاني در سخنراني هايشان مي گويند کشورهاي منطقه در آتش جنگ مي سوزند ولي کشور ما امن است. واقعيت اين است که اين امنيت مرهون جوانان ماست که جان به کف به مقابله با دشمنان برخاسته است. جوانان بسياري هم هستند که در اثر بيکاري ذوب مي شوند و مسئولين امر بي توجه به آنهايند. آنچه به مجلس مربوط مي شود اين است که در اين زمينه تحرکي از خود نشان دهد.

    موسوي - تبريز و طاهري تهران

    * با تغيير وزير آموزش و پرورش نبايد پرونده فساد بزرگ صندوق ذخيره فرهنگيان مسکوت بماند. از مسئولان قوه قضائيه خواستار احقاق حقوق ضايع شده خود هستيم.

    41900917
    * از فرهنگياني هستم که به دليل مشکلات مالي نتوانستم بيماري ناباروري خود را برطرف بکنم. وقتي از فساد 8 هزار ميلياردي دولتي ها در صندوق ذخيره فرهنگيان خبردار شدم غصه ام گرفت اميدوارم تمام عوامل اين فساد بزرگ به سزاي اعمال خود برسند.

    97890915
    * آقاي روحاني قرار بود برجام موجب لغو تحريم ها شود. اما تمديد تحريم هاي در حال انقضاء و مربوط به دوره دولت سازندگي از سوي آمريکا حکايت استمرار خط تحريم بر ضد مردم ايران است! قول هايي که دولت محترم براي پسابرجام به مردم داد امروز برعکس آن به اجرا درآمده است! شايد به خاطر اين است که دولت در دوران مذاکرات بيشتر موارد را براي مردم محرمانه دانسته بود.

    اسماعيل خوبرو

    * اگر برجام دستاورد داشت قبل از هر چيز بايد ارزش پول ملي کشور را افزايش مي داد متاسفانه بعد از برجام ارزش پول ملي هم پايين آمده و همه را نگران کرده است.

    88530912
    * دولت و دولتي ها مستمري ماهيانه 50 هزار تومان مددجويان بهزيستي را با حقوق هاي نجومي مديران خود مقايسه کنند و از خدا بترسند و براي آخرت خود کاري انجام بدهند.

    89610930
    * سياست دوگانه آمريکا باعث شد پدرجد تکفيري ها عضو شوراي حقوق بشر شود. بسيار خنده آور است! حاميان اصلي تروريست ها امروز در نقش مدافع حقوق بشر ظاهر مي شوند! اين طنز تلخ در عين حال دل آزادمردان را به درد مي آورد.

    11490912
    * سازمان مللي که آل سعود ظالم و جنايتکار را با آن کارنامه پر از خيانت و قتل عام ملت هاي مظلوم يمن، سوريه، عراق و... به عنوان عضو شوراي حقوق بشر انتخاب کند بايد در آن را نه گل که بايد بتن گرفت. واقعاً براي بشريت ننگي بالاتر از اين قابل تصور است که چنين کشور خبيثي به عنوان عضو حقوق بشر سازمان ملل انتخاب شود؟

    شکيبا

    * چرا دولت هر روز يک بازي درمورد پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگي درمي آورد؟ علي رغم اختصاص رديف بودجه در سال 95 سخنگوي باصداقت هر از چندگاهي يک گريزي هم به اين بخش مي کند و اخيراً از دادن اوراق مشارکت به جاي پاداش نقدي فرهنگيان سخن مي گويد. ما اوراق مي خواهيم چه کنيم! ما نجومي نيستيم که اگر پاداش هم ندهند مشکل نداشته باشيم! چقدر برنامه ريزي براي اين چندرغاز کرده ايم.

    بازنشسته 94- قم

    * وامي از بانک ملت دريافت کردم تا کاري را آغاز کنم. همه چيز خوب پيش مي رفت تا اين که متوجه شدم به دليل واردات بي رويه کالاي بنده بايد حالاحالاها در انبار خاک بخورد. بانک 280 ميليون وام داده بود که 310 ميليون آن را با سود بازگرداندم. اما مسئولان بانک مي گويند با ديرکرد پول تا به امروز 130 ميليون ديگر باقي مانده که بايد بپردازم! آيا چنين برخوردي شرعي است؟

    2070021
    * بنده در شهرک صنعتي عباس آباد در حومه تهران مشغول کارم. اين شهرک ديگر به يک مکان متروکه تبديل شده و حدود 80 درصد کارخانه هاي اين شهرک تعطيل است و باقي با ظرفيت حداقلي کار مي کنند. همين روزهاست که ما هم بيکار شويم! دولت قول رونق داد اما آن هايي هم که کار و فعاليت در شهرک داشتند تعطيل شدند! چرا؟

    نجاتيان

    * کارشناسان منصف در تاثير کارت سوخت در جلوگيري از قاچاق سوخت متفق القولند. ولي متاسفانه دولت مدعي تدبير هفته گذشته رسماً کارت سوخت را از اعتبار ساقط کرد! در صورت عامدانه بودن اين اقدام احتمال دست داشتن نجومي بگيران از سهم قاچاق دور از تصور نيست چرا که حتي کساني که سواد ندارند و لبوفروش و راننده تاکسي و... هم هستند حذف کارت سوخت را عامل افزايش قاچاق تلقي مي کنند چه رسد به حقوقدانان و دنياديده ها!

    احمدزاده

    * اکثر وانت نيسان هاي کشور گازسوز هستند. باعث تاسف است که وزير نفت تا اين حد بي اطلاع است. ايشان اگر با طبقه ضعيف جامعه مشکل دارد چرا ناراحتي خود را روي دارندگان وانت نيسان خالي مي کند؟

    11440936
    * طولاني ترين تونل انتقال آب از شهرستان «رابر» کرمان به مرکز استان با طول 38 کيلومتر، خسارت زيادي را بر اين شهرستان وارد خواهد کرد. چرا که آب هاي زيرزميني و چاه هاي آن را خشک خواهد کرد و از نظر زيست محيطي خسارت جبران ناپذيري را به اين منطقه وارد مي کند و با اين وجود هيچ امتيازي هم براي اين شهرستان در نظر نگرفته اند؟

    يک هم وطن از رابر کرمان

    * براي ضمانت يک جوان در حال ازدواج به بانک ... رفتم. ببينيد از جواني که با کلي اميد براي دريافت وام 10 ميليوني مراجعه کرده چه مدارکي مطالبه مي کنند؟ انسان متحير مي ماند. مدارک لازم براي وام ازدواج ده ميليوني در تهران؛ چک 13 ميليوني، اصل و کپي تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي، کپي سند منزل مسکوني! جواني که بناست زندگي را شروع کند اولاچک از کجا بياورد و در ثاني درخواست سند منزل مسکوني يعني توهين به او. جوان بيست و چند ساله منزل مسکوني اش کجا بوده است. چرا اين قدر سنگ اندازي در مسير به سامان رسيدن جوانان مي کنند؟

    خانم خوشرو - تهران

    * در کنار انتقادهايي که به دولت مي شود بايد راه حل هم پيشنهاد بشود تا نقد سازنده باشد دولت هم بايد براي برون رفت از مشکلات به راه حل ها توجه نشان بدهد و دست از لج بازي بردارد.

    11600930
    * مراکز تعمير سيستم سوخت گاز خودروها در اصفهان نرخ معين و مشخصي ندارند. به همين دليل اجحاف هاي زيادي به مشتريان صورت مي گيرد.