اسلام‌ستیزی، اصول دائمی سیاست خارجی آمریکا است


امام جمعه زنجان:
اسلام‌ستیزی، اصول دائمی سیاست خارجی آمریکا است 9بهمن-95

 اسلامی که رژیم وارونه ولایت فقیه مدافعش می باشد که رهبر انتصابی اش علی خامنه ای است . همان خلافت اسلامی داعش است که نه آمریکا بلکه جهان متمدن مخالفش است . برای اینکه مشتی آخوند مفت خور ارتچاعی ایران رااشغال کرده اند و عملکرد ننگین وخونین ضد بشری 38 ساله  این خلافت داعشی حاکم برایران آنچنان است که  جای هیچ دفاعی ندارد زیراکه دستآورد رکوردار جهانی محکومیت مستمر حقوق بشر و پدرخوانده داعش است .

امام جمعه زنجان
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ایران‌ستیزی و اسلام‌ستیزی از اصول دائمی سیاست خارجی این کشور است که بر همین اساس نمی‌توان به آن اعتماد کرد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله «علی خاتمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با اشاره به سیاست خارجی آمریکا، اظهار کرد: اسلام‌ستیزی و ایران‌ستیزی از جمله سیاست‌های خارجی کشور آمریکا است که در هر دوره‌ای از ریاست‌جمهوری این کشور وجود داشته و تفاوتی نمی‌کند که رئیس‌جمهور این کشور آقای ترامپ باشد و یا آقایان ریگان و اوباما، برای آنان همواره ایران‌ستیزی و اسلام‌ستیزی در دستور کار قرار دارد و این یکی از اصول دائمی سیاست خارجی آنان است.
وی افزود: اگر ما به آمریکا اعتماد نکنیم و همان‌گونه که تاکنون در پشت ولایت‌فقیه خود ایستاده‌ایم، بایستیم و برای حفظ استقلال و جمهوریت اسلامی و استکبارستیزی خود تأکید کنیم، دشمن از ما عقب‌ مانده و وعده الهی تحقق می‌یابد و هیچ انسان عاقلی به آنان با آن سیاست خارجی اعتماد نمی‌کند.
خطیب نمازجمعه زنجان با اشاره به ۱۲ بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: ۱۲ بهمن‌ماه یکی از غرورآفرین‌ترین روزهای تاریخ انقلاب کشور است که آن روز امام خمینی(ره) پس از تبعید به کشور بازگشتند و این در حالی بود که پس از ششم بهمن‌ماه در سال ۵۷ که امام اعلام کردند که به ایران بازخواهند گشت، دولت بختیار فرودگاه‌ها را بست و برای این‌که امام به ایران نرسند نقشه‌هایی از قبیل هدف قرار دادن هواپیمای امام در خاک ایران و انتقال امام به جای نامعلوم را مطرح کردند که این نقشه‌ها با استقامت مردم موثر واقع نشد.
وی تصریح کرد: پس از آمدن امام خمینی(ره) به کشور، انگار که روح تازه‌ای بر کالبد مردم و جامعه دمیده شد و بر اثر استقامت مردم در مدت زمان کوتاهی، توطئه‌های آمریکا و دشمنانش در کشور شکست خورد.
خاتمی با اشاره به شهادت تعدادی از آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو، خاطرنشان کرد: شهادت این عزیزان در حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکو باید آژیر خطر و درس عبرتی برای همگان باشد تا نکات و ضوابط ایمنی که به آن‌ها تأکید می‌شود، جدی بگیرند، زیرا جان و مال مردم در خطر است و مهم‌تر از مال انسان‌ها، جان آنان و انسان‌های فداکاری چون آتش‌نشانان در مواقع حوادث است که باید حفظ شود.
وی ادامه داد: بحث مدیریت بحران در کشور به‌علت حادثه‌خیز بودن منطقه باید به‌شدت تقویت شود تا در صورت بروز مشکلات و حوادث، کم‌ترین آسیب‌ها و تلفات را داشته باشیم و به جز این موارد آنچه در حادثه پلاسکو قابل توجه است، همدلی مردم با آتش‌نشانان و بسیج شدن برای کمک به آنان و مهم‌تر از همه پیام حکیمانه رهبر انقلاب که سرمایه اجتماعی هستند و سخنان ایشان، رهنمودی برای انجام کارها در زمان حادثه برای مسئولان بود.
امام جمعه زنجان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به پنجاه و یکمین نشست اتحادیه دانشجویان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا، یادآور شد: مثل همیشه پیام رهبر فرزانه انقلاب راهگشا برای جوانان است و ایشان در این پیام فرمودند که «جوانی و دانشجویی همچون پیشرانی پرقدرت انسان را به آرمان‌های والا هدایت می‌کند» و ایشان وظیفه مسلمانان را تبلیغ و ترویج اسلام دانستند و فرمودند اگر عمل انسان مومنانه باشد، مردم را به اسلام جذب می‌کند و باید حقایق اسلام را بیان کرد و جوانان علاوه‌بر خوب درس خواندن و خوب دینداری کردن حقایق و جنایات آمریکا را نشان دهند و به آینده روشن وعده داده شده، امیدوار باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به آزادسازی حلب، اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت و آزادسازی حلب، فقط آزادی دومین شهر بزرگ سوریه و آزادی سرزمین و جغرافیا نیست، بلکه آزادی تفکر انقلابی و پیروزی تفکر و جبهه مقاومت است و تحقیقات نشان داده است که ۱۰۰ هزار نفر از ۸۳ کشور جهان با حمایت‌های آشکار مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی کشورهایی همچون ترکیه، آمریکا، عربستان و قطر برای جنگ به سوریه وارد شدند ولی با این وجود مقاومت شش ساله مردم نتیجه داد و حلب آزاد شد.

وی افزود: موضع جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا این بود که مردم سوریه خود سرنوشت و نوع حکومت‌شان را مشخص کنند و حال می‌بینیم که نشست آستانه که با حضور ایران، روسیه، سوریه و ترکیه و بدون حضور آمریکا و قدرت‌های تحریک‌کننده برگزار شده و این خود نوعی پیروزی است و حفظ آرامش، آتش‌بس و حفظ تمامیت ارضی سوریه نیز از توافقات مهم نشست آستانه است.