ابراهیمی:چرا مجرم امنیتی مدیر مسئول روزنامه دانشگاه آزاد می‌شود؟

میزگرد«مطالبات دانشجویان از دانشگاه آزاد در دور جدید» در تسنیم-۲

ابراهیمی:چرا مجرم امنیتی مدیر مسئول روزنامه دانشگاه آزاد می‌شود؟ 9بهمن-95

خوب به قیافه وریش این بسیجی با پسوند دبیر شورای همآهنگی دانشجویان بسیجی میخ  شده نگاه کنید تا وجه تشابه ظاهری اش با افرادد اعش مشخص شود. البته فقط این  تشابه جنبه ظاهری و قیافه ای  با داعش نیست ، بلکه طرز تفکر  هم بسیار بهم دیگر شبیه اند . البته همقطارانش هم مثل وی هستند.

میزگرد دانشجویی

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران‌ بزرگ تاکید کرد که باید در دور جدید فعالیت‌های دانشگاه آزاد از جذب افراد سیاسی در پست‌های کلیدی این دانشگاه جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، میزگرد «مطالبات و انتظارات جنبش دانشجویی از دانشگاه آزاد در دور جدید» عصر روز پنجشنبه (7 بهمن) با حضور سه اتحادیه بزرگ دانشجویی و نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.
در این میزگرد محمدحسن قائدشرف دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت)، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، وحید شورابی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد کشور و مصطفی ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران‌بزرگ به ایراد سخن پرداختند.
مصطفی ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران‌ بزرگ در این میزگرد ضمن تشکر از اقدام رهبر معظم انقلاب در انتصاب رئیس جدید هیئت موسس دانشگاه آزاد با توجه به سکوت اساسنامه این دانشگاه آزاد در مورد نحوه تعیین رئیس هیئت موسس تصریح کرد: اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی سال 89 در شورای عالی انقلاب فرهنگی اصلاح شده بود و ایراداتی داشت که یکی از آن سکوت در برابر نحوه انتخاب رئیس هیئت موسس بود که خوشبختانه رهبر حکیم انقلاب در این قضیه ورود پیدا کردند و دکتر ولایتی را به این سمت منصوب کردند.
این فعال دانشجویی افزود: ورود رهبر معظم انقلاب به این قضیه نشان از حساسیت جایگاه دانشگاه آزاد با همه سرمایه‌های مادی و معنوی این دانشگاه است و ما به عنوان جنبش دانشجویی با تمام وجود در زمینه‌های مختلف مانند علمی و فرهنگی حمایت خود را اعلام را این اتفاق مبارک اعلام می‌کنیم.
دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران‌بزرگ با بیان اینکه دانشگاه‌ آزاد اسلامی چندین سال است مورد نقد و انتقادات برحق فضای دانشجویی قرار دارد، گفت: متاسفانه تاکنون در پاسخ به انتقادات دانشجویی در این خصوص اتفاق خاصی نیافتاد.
** برای انتخابات 96 فضای سالم سیاسی در دانشگاه آزاد ایجاد شود
ابراهیمی در ادامه با اشاره به انتظارات از دانشگاه آزاد در دور جدید، خاطرنشان کرد: اولین نکته ایجاد فضای باز سیاسی در انتخابات 96 در دانشگاه آزاد است چرا که در چند سال گذشته چنین فضایی وجود نداشته و خفقان محض در این دانشگاه در زمینه فعالیت درست سیاسی حاکم بوده است.
وی با بیان اینکه بسیج دانشگاه آزاد در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای آموزش عالی کشور برای کمک به مسئولان دانشگاه، اعلام آمادگی می‌کند، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد این توانمندی را دارد که واحدهای زیان‌ ده را به واحدهای سود ده تغییر داده و در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران‌بزرگ با بیان اینکه دانشگاه آزاد مولود مبارک انقلاب اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد 40 درصد فضای آموزشی کشور را تشکیل می‌دهد، 4.5 میلیون فارغ‌التحصیل و یک میلیون دانشجوی در حال تحصیل دارد و تا حدی از فرار مغزها جلوگیری کرده است، همچنین تبادل دانشجو بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در مقاطع ارشد و دکتری زیاد است که این اتفاقات به واسطه مولود انقلاب بودن این دانشگاه است.
فیلم/سخنرانی ابراهیمی در میزگرد  تسنیم
** رئیس فعلی دانشگاه آزاد پاسخگوی تصمیمات سیاسی خود باشد
ابراهیمی بابیان اینکه مدیریت دانشگاه آزاد نیاز به یک ثبات علمی دارد نه ثبات سیاسی، خاطرنشان کرد: آقای میرزاده نشان دادند که وجهه علمی خوبی دارند و از این بابت از وجهه علمی آقای میرزاده حمایت می‌کنیم اما در مواردی تحت فشارهای سیاسی از سوی جریانات خاص تصمیماتی را اتخاذ کردند که باید پاسخگوی تصمیماتشان باشند.
میزگرد دانشجویی
** جذب چهره‌های سیاسی به جای افراد متخصص در هیئت علمی دانشگاه آزاد/چرا مجرم امنیتی مدیر مسئول روزنامه دانشگاه آزاد می‌شود؟
این فعال دانشجویی ضمن انتقاد از نحوه انتخاب شدن افراد به عنوان هیئت علمی در دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد مشکلات زیادی دارد که یکی از این مشکلات این است که افرادی که چهره سیاسی دارند به عنوان هیئت علمی تمام وقت جذب می‌شوند و وجهه علمی و تخصصی تاثیری در جذب افراد در این دانشگاه ندارد.
دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران‌بزرگ در ادامه با بیان اینکه چرا باید امثال احسان مازندرانی مدیر مسئول روزنامه دانشگاه آزاد که مجرم امنیتی است از سیستم دانشگاه آزاد بیرون بیاید، افزود: آیا این همان مولود انقلاب است؟ انتظار ما از دکتر ولایتی این است که این فضاها را اصلاح کند.
وی تاکید کرد که باید در دور جدید فعالیت‌های دانشگاه آزاد از جذب افراد سیاسی در پست‌های کلیدی این دانشگاه جلوگیری شود.
**دانشگاه آزاد متعلق به مردم و انقلاب است، موروثی نیست!
ابراهیمی با اشاره به مسئله موروثی بودن سمت‌ها در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد متعلق به مردم و انقلاب است چرا که شائبه‌هایی راجع به موروثی بودن این دانشگاه مطرح بود که خوشبختانه با ورود دکتر ولایتی انشا الله این مسائل حل خواهد شد