اصابت یک موشک هدایت‌شونده به کشتی جنگی عربستان در غرب یمن

اصابت یک موشک هدایت‌شونده به کشتی جنگی عربستان در غرب یمن   8 اسفند – 95
 موشک اهدایی پاسداران به حوثی های یمنی به این دلیل به سوی کشتی عربستان شلیک شده است تا انتقام سخنرانی افشاگرانه عادلا لجبیروزیرا مور خارجه عربستان درکنفرانس مونیخ گرفته شود. زیرا وی انتقاد شدید به سیاست جنگی وموشکی پاسداران ومداخله جویی شان در امورداخلی عراق وسوریه و یمن کرد .
منابع یمنی از اصابت یک موشک به کشتی جنگی ائتلاف سعودی در سواحل استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری «الیمن الیوم»، نیروهای ارتش یمن و انصارالله یک فروند کشتی جنگی وابسته به ائتلاف سعودی را در سواحل استان الحدیده هدف قرار دادند.
به گفته یک منبع نظامی یمن یگان موشکی هدایت‌شونده ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یک فروند موشک را هنگامی به سمت کشتی جنگی عربستان شلیک کردند که این کشتی تلاش می‌کرد به سواحل منطقه الخوخه در استان الحدیده نزدیک شود.
منبع یمنی می‌گوید که موشک دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.
چندی پیش نیز نیروهای یمن موفق شدند یک فروند ناوچه ساخت فرانسه نیروی دریایی عربستان را در سواحل غربی یمن هدف قرار داده و آن را دچار آسیب جدی کنند به طوری که عربستان آن ناوچه را به ساحل جده انتقال داد و از کار خارج کرد.
در همین حال خبرگزاریها گزارش دادند حمله دیروز جنگندههای سعودی به منطقه «المخاء» استان تعز در یمن به شهادت 5 کودک انجامید.جنگندههای عربستان دیروز به منطقه «المجش» در استان حمله کردند.
منابع امنیتی یمن می‌گویند که در این حمله هوایی، پنج کودک یمنی کشته شدند.
نیروی هوایی ارتش سعودی دیروز همچنین یک دامداری در منطقه المجش در المخاء را نیز هدف قرار داد.