استقرار بیمارستان صحرایی و آماده باش 360 نیروی اورژانس برای پوشش مراسم سال مرگ خمینی

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد:

استقرار بیمارستان صحرایی و آماده باش 360 نیروی اورژانس برای پوشش مراسم ارتحال امام(ره) 13خرداد-96

یک زمانی خمینی شیاد  ازموضع ارتجاعی با کاپیتولاسیون زمان شاه مخالفت کرد و تبدیل به برگ برنده تبلیغاتی اش شد . درحالی که پس ازقدرت گرفتن این قانون کاپیتولاسیون را برای آخوندهای پیروش احیا نمود . برای اینکه  با گران شدن قیمت  قبر خیلی از خانواده ها قادر به تأمین خرید قبر وسنگ آن نیستند . از سوی دیگرچقدر بیماران محروم در کشور وجوددارد که به دلیل فقر مالی و محرومیت  محروم ازپیگیری  دارو و درمان شده اند؟ درحالی که  برای معرکه گیری سال مرگ خمینی شیاد گذشته از سهمیه ای برای شهرستان ها تعیین  شده است تا گردآوری و با اتوبوسبه تهران وانتقال  داده شوند . اکنون گزارش شده برای برگزاری مراسم معرکه گیری سال مرگ خمینی شیاد  استقرار بیمارستان صحرایی و آماده باش 360 نیروی اورژانس  هم پوشش داده شده است حال چقدرهزینه ایاب و ذهاب وخوراک ومکانو توزیع ساندیس می شوذ بناند چون بازندگان نمایش انتخابات ریاست جمهوری تلاش می کنندتا اهداف شکست خورده شان راازطریق بسیج سیاهی لشکر ساندیس خور مقابل رقیب برنده جبران کنند . بنابراین  برای قدرت نمایی و باج گیری سهمیه در کابینه دوازدهم  نیاز شدید به پررنگی اجرای این شو دارند  تا ادامه جدال ومشاجرات شوهای تلویزیونی نامزدان نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری  بطور یک جانبه علیه رقیب دنبال شود.

تهران-ایرنا- سرپرست اورژانس کشور گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی،‌ استقرار 360 تکنسین اورژانس و بیش از 150 دستگاه آمبولانس مراسم ارتحال حضرت امام(ره) پوشش داده می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند روز جمعه افرود: اورژانس کشور برای پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی لازم در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در آماده باش کامل است و به همین منظور یک بیمارستان صحرایی در ضلع شمالی حرم مطهر بر پا می‌شود.
وی تصریح کرد: در این بیمارستان سه اتاق پزشک، یک داروخانه، یک اتاق تحت نظر آقایان و یک اتاق تحت نظر خانم‌ها پیش بینی شده است.
سرپرست اورژانس کشور یادآور شد: همچنین در ضلع شمالی و جنوبی حرم مطهر امام راحل دو چادر 50 نفره بر پا می‌شود و یک چادر 80نفره نیز در عوارضی تهران- قم برای ارائه خدمات درمانی با مردم برپا می‌شود.
کولیوند گفت: 360 تکنسین فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) حضور دارند و 153 دستگاه آمبولانس نیز برای پوشش خدمات لازم در اطراف حرم مظهر استقرار می‌یابند.
سرپرست اورژانس کشور افزود: 53 دستگاه آمبولانس از تهران و 100 دستگاه آمبولانس از شهرستان‌ها به محل حرم مطهر اعزام می‌شوند و آمبولانس‌های شهرستان‌ها در محل عوارضی تهران- قم مستقر می‌شوند
کولیوند اضافه کرد: 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 12 دستگاه موتورلانس و هشت خودروی فرماندهی نیز این مراسم را پوشش می‌دهند، بالگرد اورژانس نیز در حالت آماده باش قرار دارد.
اجتمام 3063 **1336 تنظیم خبر: افشین شاعری**انتشار: مهرنوش خانزائی