دروغ نامه ی کیهان 11 شهریور - 96 كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 شهریور - 96
كيهان و خوانندگان
    چه کسی گفته است درراه اهداف تجاوزگرانه  خامنه ای منفور و پاسداران نامشروع جنگ افروز درسوریه به دفاع ازبشار اسدجنایتکار وقاتل مردم سوریه جنگیدن وکشته شدن شهیداست که پاسدار سربازجو شریعت نداری یقه سایت جماران را گرفته که چرا پسوند شهیددرمورد پاسدار کشته شده حججی درسوریه را حذف کرده است؟ برای اینکه درپیام قلابی وساختگی اوین نامه اش چنین مچ گیری  وپرسش گری ازسایت جماران کرده است:

 سايت جماران عنوان شهيد را از نام شهيد محسن حججي حذف کرد، درحالي که همه مي دانيم مسيري که مدافعان حرم پيمودند بزرگ ترين ايثار و ضامن امنيت کشورمان بوده است. با هر مسلکي که باشيم جز عنوان شهيد چه نام ديگري مي توانيم براي او و ديگر شهيدان مدافع حرم انتخاب کنيم؟ آيا اين ادبيات، خيانت به امام شهيدان نيست؟
    * خبرهايي از بازگشت قريب الوقوع پيکر بي سر شهيد محسن حججي به آغوش کشور شنيده مي شود. اسم اين شهيد نام بامسمايي است. بنده مانده ام زراندوزان و نجومي بگيران با وجود اين حجت اللهي در روز قيامت چگونه مي خواهند حساب پس بدهند.

    حسامي

    * آقاي روحاني سه شنبه شب در رسانه ملي به گونه اي سخن گفتند که انگار در اين کشور زندگي نمي کنند و از مشکلات بي خبرند!

    00400939
    * اين «مواهب برجام» که آقاي رئيس جمهور از آن سخن مي گويد يعني چه؟ پس چرا مردم اين مواهب را سر سفره خود درک و حس نمي کنند؟

    74660912
    * کميسيون امنيت ملي مجلس به رغم طرفداري از دولت در گزارش خود پيرامون برجام اعلام کرده تحريم ها فقط روي کاغذ برداشته شده و انرژي هسته اي کشور نيز نابود شده است، دولت بويژه سينه چاکان حامي برجام چرا همچنان برجام را مثل آمريکا بزک مي کنند؟!

    نيک نام

    * وقتي آمريکا هيچ پايبندي به برجام ندارد و به طرق مختلف و متعدد آن را نقض کرده اين بيان آقاي رئيس جمهور که مي گويند ما آغازگر نقض برجام نيستيم چه معنايي دارد و فايده آن چيست؟

    33060912
    * بنده هم موافق گنجاندن عنوان برجام در دروس کتاب هاي درسي مدارس کشور هستم تا دانش آموزان ما بدانند عاقبت اعتماد دولتمردان کشور به دشمن به کجا انجاميد و کساني که آمريکا را بزک کردند به چه خطاي خسارت بار و بزرگي مرتکب شده اند.

    10870916
    * آمريکايي ها به دليل سادگي مذاکره کنندگان هسته اي کشورمان برجام را به گونه اي تنظيم کرده و به تصويب طرف ايراني رسانده اند که تا ساليان سال مثل چماق بالاي سر ما بماند و همه نگران خروج از آن باشيم.

    02100915
    * اعضاي محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام در کنار مراجع تقليد و شوراي محترم نگهبان تدبيري بينديشند که سيستم بانکداري بدون ربا در کشور اجرايي شده و پديده خانمانسوز ربا براي هميشه از فعاليت هاي بانکي و بانکداري کشور ريشه کن گردد.

    11600930
    * در تسخير لانه جاسوسي آمريکا در اول پيروزي انقلاب اسناد ارتباط هاي اعضاي نهضت آزادي مثل آقاي ابراهيم يزدي با آمريکا و آمريکايي ها رو شد. واقعاً خجالت آور است که روزي نامه هاي زنجيره اي مي خواهند از اين گونه افراد قهرمان بسازند.

    عليمرداني

    * حضرت امام خميني(ره) بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران اعضاي نهضت آزادي را التقاطي و روش و عقيده آنان را خطرناک تر از منافقين مي دانست. چه شده که دولتي ها و روزنامه هاي زنجيره اي به تعريف و تمجيد از اين افراد برآمده اند و خود را پيرو امام خميني(ره) نيز مي دانند. چرا روراست نيستند؟

    21380917
    * سايت جماران عنوان شهيد را از نام شهيد محسن حججي حذف کرد، درحالي که همه مي دانيم مسيري که مدافعان حرم پيمودند بزرگ ترين ايثار و ضامن امنيت کشورمان بوده است. با هر مسلکي که باشيم جز عنوان شهيد چه نام ديگري مي توانيم براي او و ديگر شهيدان مدافع حرم انتخاب کنيم؟ آيا اين ادبيات، خيانت به امام شهيدان نيست؟

    1793 - 0935
    * دولتي که شعار همتراز شدن با تکنولوژي و ارتباطات روز دنيا را با جديت دنبال مي کند بايد اين موضوع را بداند که عصر ارتباطات يکسويه مربوط به مدت ها قبل است. حداقل اجازه مي دادند مردم در چند تماس تلفني به صورت مستقيم مشکلات کشور را با رئيس محترم جمهور درميان مي گذاشتند.

    جعفري و م - ص

    * کارخانه قند شهرستان دزفول بعد از واگذاري به بخش خصوصي به مدت 15 سال تعطيل شد. درحال حاضر دولت آن را پس گرفته و با اينکه 30 ميليارد تومان از محل يارانه ها هزينه احياي کارخانه شده ولي به بهره برداري نرسيده است. آيا بهتر نيست در نحوه واگذاري ها به بخش خصوصي تجديدنظر صورت بگيرد؟

    موسوي

    * در اين دولت در کار شيرآلات بهداشتي سرمايه گذاري و اقدام به گرفتن وام کردم. با حاکم شدن رکود ورشکسته شدم و اکنون مبلغ وام دريافتي بنده به خاطر عدم پرداخت دوبرابر شده است. مسکني که در آن نشسته ام در گرو بانک است و به اجرا گذاشته شده، از مسئولان تقاضاي رسيدکي دارم.

    8068 - 0912
    * در روز هفتم شهريورماه خبري از پرداخت حقوق ما جانبازان مستمري بگير نيست. ازطرفي هم سررسيد پرداخت قسط وام بنده رسيده و نمي دانم چه کنم. خداوند هيچ کسي را شرمنده خانواده اش نکند.

    7826 - 0939
    * براي مسکن مهر فرديس کرج مراجعه کرديم 20 ميليون تومان پول پيش مي خواهند مبلغ وام هم 40 ميليون تومان تعيين کرده اند که ماهيانه 500 هزار تومان بايد بپردازيم. بنده که تحت پوشش بهزيستي هستم از کجا اين پول پيش را تهيه بکنم و چگونه مي توانم اقساط وام را بپردازم.

    0585 - 0919
    * 16 سال است که براي اثبات مالکيت پدرم بر زميني که سال 66 سند قطعي آن را گرفته در حال رفت وآمد به دادگاه هستم و نتيجه نگرفته ام. تصور بفرماييد در دستگاه قضا چه خبر است و مردم چه مي کشند؟

    2914 - 0990
    * شهرداري منطقه 18 تهران اقدام به راه اندازي شهربازي در داخل پارک قائم واقع در شهرک ولي عصر خيابان حيدري شمالي کرده است. خدا شاهد است تا پاسي از شب از سروصدا و جيغ دختر و پسر خواب نداريم. بنويسيد مسئولان شهرداري منطقه با تجديدنظر در تصميم غيرکارشناسي خود آسايش را به ساکنين اين منطقه برگردانند.

    ابوذر فضلعلي

    * در سبزه ميدان قديم شهر اصفهان ميدان جديدي به نام ميدان امام علي(ع) افتتاح کرده اند اما مشکلاتي که ميدان جديد براي کسبه به وجود آورده موجب کسادي بازار و افت قيمت مغازه ها و بي رونقي در بازار شده است. از مسئولان شهرداري اصفهان تقاضاي رسيدگي داريم.

    4003 - 031
    * تعيين سهميه موادمخدر براي معتادين بعد از تخفيف اعدام گروه کثيري از قاچاقچيان موادمخدر تصميم هاي اشتباهي است که ميراث ويرانگري براي نسل آينده خواهد داشت. اگر برنامه اي قرار است اعلام شود بايد درجهت ريشه کن کردن معضل خانمان سوز موادمخدر باشد، نه تسهيل آن.

    3767 - 0919
    * آيا عجيب نيست که ديوان عدالت اداري بعد از گذشت چندين سال اعلام بکند دريافت آبونمان توسط شرکت گاز از مشترکين غيرقانوني بوده است! تکليف ميلياردها تومان پول بي زبان مردم در دست دولت چه مي شود؟

    87170936