252 کیلوگرم انواع مواد مخدردر استان مرکزی کشف شد

252 کیلوگرم انواع مواد مخدردر استان مرکزی کشف شد   13شهریور-96
پس از39 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین  اکنون گزارش شده  که 252 کیلو گرم  مواد مخدر نه درنوارمرزی که دراستان مرکزی کشف شده است .چگونه موادمخدر یااستان مرکزی منتقل شده است
اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 252 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه عملیات جداگانه پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات استان مرکزی کشف و ضبط شد.
سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درعملیاتی از یک خودرو 2 نفر که قصد انتقال مواد از بندرهای جنوبی به تهران را داشتند 143 کیوگرم تریاک کشف و خودرو حامل توقیف شد و متهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.
وی اظهار کرد: در عملیات دیگر نیز 10 کیلوگرم تریاک از یک نفر در محورهای ارتباطی استان کشف و ضبط شد.
وی توضیح داد: 92 کیلوگرم حشیش نیز در عملیات دیگر که در بار هندوانه جاسازی شده بود در محورهای استان شناسایی و کشف شد.
در سه ماه اول امسال یک تن و 793 کیلوگرم انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

***10
کیلوگرم مواد مخدر تریاک در محورهای ارتباطی دلیجان کشف شد
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در محورهای ارتباطی این شهرستان کشف شد.
سرهنگ علی هاشمی افزود:این میزان مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان از یک خودروی عبوری کامیون که از استان های جنوبی راهی تهران بود کشف شد
وی ادامه داد: با بازرسی از این خودرو این میزان مواد مخدر را که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
وی اظهارکرد: در این رابطه 2 متهم این کشفیات توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
7277/6991 6013/
خبرنگار: افسانه آروندو معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری