كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 13 شهریور - 96
كيهان و خوانندگان
 شیوه بازجویی و تحریف گری واتهام زنی وفرافکنی ووارونه گویی سربازجوی منفور وعقده ای  و زشت سیرت شریعت نداری علیه مخالفان ومنتقدان وحتی جناح رقیب دراوین نامه اش باشدت تمام پیگیری می شود . برای همین واکنش اعتراض به مهندسی تقلبات نمایش انتخابات ریاست جمهوری خرداد 88   معترضان که علیه شان  ازا تهام فتنه استفاده شد . اکنون  با اضافه کردن اتهام دیگر مجاهدین را به رقیب متهم به فتنه  وصل کرده ست .چون درپیام قلابی وساختگی اش این چنین علیه شان فرافکنی کرده است :
جنايت و خيانت فتنه گران در سال 88 کمتر از اقداماتي نيست که منافقين عليه مردم ايران مرتکب شدند. حمايت گروهک منافقين از فتنه گران يعني آميخته شدن منافع آن ها با يکديگر نيز نشان داد که فتنه 88 صرفا يک اعتراض به نتيجه انتخابات نبوده بلکه توطئه اي برنامه ريزي شده توسط دشمنان بوده است. حق اين است که دست اندرکاران چنين توطئه اي خطرناکي براي هميشه از دست يابي به مسئوليت هاي حکومتي محروم مي شدند. جداي آنکه بايستي به سختي مجازات مي شدند
.
     * ژن خوب يعني شهيد والامقام محسن حججي که معلوم مي شود سر سفره حلال بزرگ شده و سرانجام در اولين سال هاي جواني با سير منازل مجاهده به اين مقام ارزشمند رسيد.
    88530912
     * با تحقير سواد تيم مذاکره کننده کشورمان از سوي وندي شرمن در مورد ندانستن معاني برخي واژه ها در متن توافق ميزان اعتبار برندي که به تازگي از آن رونمايي شده بود، مشخص شد اين موضوع اکنون مهم ترين سوژه شبکه هاي اجتماعي شده است.

    17000936
    * تيم دولت در وقت نوشتن برجام تخلف کرده و به نفع آمريکا عمل کرده است ولي مجلس که وظيفه بررسي و تصويب را برعهده داشته و اکنون بايد بر حسن اجراي آن نظارت کند بايد درصدد جبران اين کوتاهي قبلي باشد.

    خاکپور

    * در حالي که مسئولان دولتي ما با نگراني مواظب نقض نشدن برجام لعنتي از سوي ايران هستند و آمريکا در مقابل هر اقدامي را عليه ايران انجام مي دهد در آن طرف دنيا کشور کره شمالي خيلي راحت و با شجاعت تمام موشک بالستيک با برد 2700 کيلومتر و حتي بمب هيدروژني را آزمايش مي کند و آمريکا هم هيچ غلطي نمي تواند بکند.

    4419021 و 27700912

    * جنايت و خيانت فتنه گران در سال 88 کمتر از اقداماتي نيست که منافقين عليه مردم ايران مرتکب شدند. حمايت گروهک منافقين از فتنه گران يعني آميخته شدن منافع آن ها با يکديگر نيز نشان داد که فتنه 88 صرفا يک اعتراض به نتيجه انتخابات نبوده بلکه توطئه اي برنامه ريزي شده توسط دشمنان بوده است. حق اين است که دست اندرکاران چنين توطئه اي خطرناکي براي هميشه از دست يابي به مسئوليت هاي حکومتي محروم مي شدند. جداي آنکه بايستي به سختي مجازات مي شدند.

    مطيعي

    * آيا اجراي کنسرت در سالن هاي دولتي سوءاستفاده از اموال بيت المال نيست؟ اگر هست چرا بايد ظرفيت اين سالن ها به جاي اين که در خدمت اکثريت جامعه باشد، به اشرافي گري عده اي اندک و بعضا بي بند و بار و عياش تعلق يابد.

    3885021
    * آن کساني که با درگذشت ابراهيم يزدي درون خود را بيرون ريختند معلوم شد که در گذشته هم با خط امام خميني(ره) فاصله داشته اند ولي راه نفاق را در پيش گرفته بوده اند.

    80030917
    * خانم عضو شوراي شهر تهران که افتخار مي کند فرزند خردسالش در کانادا زندگي مي کند چگونه مي تواند دغدغه بچه هاي تهران را داشته باشد و براي آنان کار انجام بدهد؟

    آقا ميري

    * سوال اين است که چرا با اندک تغييرات سازنده در دانشگاه آزاد اسلامي سر و صداي بعضي ها به آسمان رفته است. اين همه عربده کشي براي چيست؟ آيا جز اين است که در صورت اصلاح دانشگاه آزاد نان داني بعضي از جريان هاي سياسي جمع خواهد شد.

    88950919
    * سقوط برخي خواص در تاريخ انقلاب اسلامي حرف هاي بسياري براي گفتن دارد زيرا اين روزها خواص ديگري همان رويه غلط عناصر ريزشي ابتداي انقلاب را در حال پيمودن هستند.

    71340918
    * تاريخ قضاوت نمي کند بلکه روايت مي کند اما در تاريخ پيداست که چه کسي خادم است و چه کسي خائن. درک اين واقعيت که رفتار و تصميم امروز، موجب نگارش تاريخ مي شود، شايد انگيزه اي باشد براي گام نهادن در يک مسير صحيح و انقلابي.

    1495026
    * متاسفانه آقاي روحاني رئيس جمهور محترم کشورمان حاضر نشده عليه کشتار فجيعي که از مسلمانان ميانمار کرده اند اعتراض کند از اردوغان ترکيه کمتريم که عليه اين نسل کشي فرياد اعتراض بلند کرده است؟ چرا حتي نماينده ايران در سازمان ملل در اين زمينه سکوت اختيار کرده و واکنشي از او 

    ديده نمي شود؟

    09960919 و ابوالقاسمي از قم

    * مسئولان غيرتمند و دلسوزي که همچنان دلواپس نظام و انقلاب هستند به خاطر شهدا اجازه ندهند هنجارشکنان در قبح شکني ترکتازي کنند.

    24700919
    * از مسئولان محترم بانک مرکزي و شوراي پول و اعتبار درخواست داريم براي از بين بردن پديده خانمانسوز ربا از عمليات بانکي و بانکداري کشور تسهيلات ويژه براي ايجاد و تاسيس بانک هاي قرض الحسنه بدون ربا قائل بشوند.

     مينايي

    * افراط و تفريط بانک مرکزي در تعيين نرخ سودهاي بانکي مشکل ساز شده است. اعتدال شعار دولتي است که مسئولان و تصميم گيران سيستم مالي کشور آن فاقدش هستند.

    48100910
    * شانزده سال براي پرونده زميني به دادسرا مراجعه کردم که در سند رسمي نام بنده به عنوان مالک بود مسافت 3 هزار کيلومتري از قم تا ميناب بندرعباس را بنده 5 بار در مدت زمان کوتاهي رفتم و آمدم اما هر بار به دلايل مختلفي مثل نبود قاضي يا عدم احضار کارشناسان و... دادگاه تشکيل نشد! از رياست قوه قضائيه درخواست پيگيري دارم.

    91490910
    * چراغ هاي راهنمايي بلوار کشاورز شهرستان ساري در يکي از تقاطع هاي اين خيابان به گونه اي نصب شده که با مشکل قابل رويت است. مدتي قبل در سر اين تقاطع از خطر بزرگي جستم. مسئولان امر فکري براي مکان نصب چراغ راهنمايي اين تقاطع بکنند تا قابل رويت باشد.

    26860911
    * با وجود هزينه هاي سنگين زندگي مثل پرداخت قسط وام، شهريه تحصيل فرزندان و هزينه هاي سنگين درمان خواب به چشمانم نمي آيد و هر روز که مي گذرد نااميدتر مي شوم.

    39120917
    * آقاي روحاني! گفته مي شد قرار است شهروندان بتوانند از بانک ها با ارائه ضمانت از يارانه دريافتي شان وام دريافت کنند. به هر بانکي که مراجعه کردم، منکر اين طرح شدند! لطفاً به مردم بفرماييد که کدام بانک اين تسهيلات را پرداخت مي کند؟

    قادري

    * سود بانکي کاهش يافت اما چرا سود نرخ تسهيلات مشمول کاهش سود بانکي نمي شود؟

    0026021
    * چرا حقوق کارگران کشتي سازي بندرعباس 5 ماه است پرداخت نشده است؟ وزير قبلي صنعت کارگران را تهديد کرده بود که کسي حق اعتراض و حرف زدن ندارد؟!

    67260916
    * تاکنون 4 مرتبه و هر بار 300 کيلومتر مسير رفت و برگشت به دادگاه را طي کرده ام ولي قاضي مرخصي بود وقتي احضار بنده به صورت الکترونيکي صورت مي گيرد چرا عدم برگزاري جلسه دادگاه را خبر نمي دهند؟

    29140990
    * از وزير راه و شهرسازي درخواست مي شود طرح بهسازي و آسفالت جاده نيمه تمام ازنا- اراک را به اتمام برسانند. طي روزهاي گذشته در چند تصادف منجر به مرگ در اين محور چندين خانواده عزادار شدند.

    37260912
    * سازمان بهشت زهرا (س) چرا از بستن قرارداد با رانندگان آمبولانس سر باز مي زند؟ به اين ترتيب تکليف بازنشستگي ما چه مي شود؟

    يکي از رانندگان آمبولانس سازمان بهشت زهرا (س)