نامه‌ها و صدای شما

معنای هماهنگی با تورم چیست؟
آقای روحانی رئیس جمهور محترم بازهم از افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم سخن به میان آوردند! بنده با 30 سال خدمت و حدود 85 سال سن کمتر از 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرم و هرگز هیچ هماهنگی با تورم را احساس نکرده‌ام. راستی معنای هماهنگ کردن حقوق‌ها با تورم چیست که ما نمی‌دانیم؟!
یک فرهنگی بازنشسته – تهران
اگر مسئولان پیام‌های مردم را می‌خواندند....
اگر مسئولان پیام‌های مردمی را در روزنامه‌ها می‌خواندند و به آن توجه کنند بسیاری از مشکلات و دوباره کاری‌ها برطرف خواهد شد. بنده با بیش از 70 سال سن و با مشقت فراوان کارت ملی هوشمند گرفته‌ام ولی حالا مشخص شده که افراد بالای 70 سال مجبور به تعویض کارت ملی خود نیستند! در ضمن اکثر پیشخوان‌های دولت بین 6 تا 10 هزار تومان اضافه از مردم پول می‌گیرند!
اصغرزاده شبستری - تهران


قگو از تهران: نمایندگان مجلس در بسیاری از جلسات مجلس یا درحال گفتگو، یا راه رفتن در فضای پارلمان هستند که پسندیده نیست ولی این کار هنگام جلسات مهم و یا مثلاً هنگام نطق رئیس‌جمهور واقعاً دون شان ایران و ایرانی است و این تصاویر که از شبکه‌های بین‌المللی پخش می‌شود موجب وهن مردم ایران خواهد بود.
*
کریمی از رباط‌کریم: بعضی از آب‌های معدنی ظاهراً استاندارد نیستند و طعم و بوی بدی می‌دهند. چه ارگان و سازمانی بر کیفیت بطری‌های آب معدنی نظارت می‌کند؟ ما بیماران کلیوی که همیشه باید از این آب‌ها مصرف کنیم دچار مشکل شده‌ایم. لطفاً از مسئولان ذیربط خواسته شود آب‌های معدنی تقلبی را به مردم معرفی کنند.
*
قاسم‌زاده از تهران: محله افسریه با وجود تراکم جمعیت، متاسفانه فاقد پارک و محل بازی مناسب برای کودکان است. فقط یک پارک در افسریه وجود دارد و به نظر می‌رسد مالیات و عوارض شهرداری ساکنان این محله، برای مناطق بالای شهر هزینه می‌شود!
*
یکی از ساکنان مجتمع سپیدار فردیس کرج: چهار سال پیش تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی برای اعضا، خانه ساخت و قرار بر این شد که 6 ماه تا یکسال سند را تحویل دهند. با وجود اتمام اقساط هنوز خبری از سندها نشده و مدیران این شرکت هم پاسخگو نمی‌باشند. تذکر بدهید شاید رسیدگی شود.