مردم در شهرهاي مختلف با خروش عليه آشوبگران خواستار برخورد قاطع با آنان شدند

مردم در شهرهاي مختلف با خروش عليه آشوبگران خواستار برخورد قاطع با آنان شدند  12 دی – 96
ساندیس خوران وآتش به اختیارانی  که در چند شهر به مناسبت سالگر معرکه گیری 9 دی 88 گردآوری شده بودند اکنون زیر جتر مردم  جازده شده اندتا  همچون قوه فاسد قضاییه و نیروهای سرکوبگر خواستار برخورد شدید با معترضان ناراضی ضد حکومتی شوند

    
مردم در سراسر کشور با برپايي راهپيمايي و تجمعات، ضمن محکوميت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود از اين تحرکات عداوت آميز را اعلام و حمايت قاطعانه خود را از آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
    
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مردم اهواز با حضور در همايش عاشورائيان ضمن تجديد عهد با آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تحرکات اخير ضد انقلاب در کشور را محکوم کردند. حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز در اين همايش با تاکيد بر اينکه بايد در دفاع از ولايت فقيه استوار و محکم بود، تصريح کرد: اغتشاشگران کف روي آب هستند. اين ها مردانگي ندارند و به نواميس مردم توهين کردند.
    
وي گفت: ما از رکود اقتصادي و بيکاري نگرانيم اما دست آشوبگران را قلم خواهيم کرد.
    
مردم دورود هم با برپايي راهپيمايي، ضمن محکوم کردن آشوب و اغتشاش ضد انقلاب و ابراز خشم و انزجار از اين اقدامات 
    
    

    
خصمانه، حمايت قاطعانه خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي را اعلام کردند
    
به گزارش مهر، مردم شهر نورآباد لرستان نيز با حضور خودجوش و گسترده خود در خيابان هاي شهر، آشوبگري و تخريب اموال عمومي توسط اغتشاشگران را محکوم کردند.
    
مردم نورآباد با سر دادن شعار «ما همه با هم هستيم پشت ولايت هستيم» و «هم ايران هم قرآن جانم فداي اسلام» طومار آشوبگران را در هم پيچيدند و آرامش را به شهر برگرداندند. اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان با در دست داشتن عکس ها و پلاکاردهايي ضمن پشتيباني و حفاظت از ارزش هاي اسلامي و انقلابي، انزجار و خشم خود را نسبت به اغتشاشگران اعلام کردند.
    
    

    
خيل عظيم مردم بصير و شهيدپرور تاکستان نيز عصر دوشنبه با سردادن شعارهايي چون «ما همه با هستيم پشت ولايت هستيم» و «اي مزدور فتنه گر ننگت باد» ضمن محکوميت اقدام برخي افراد در آتش زدن اماکن عمومي و تخريب شهر، حمايت همه جانبه خود از نظام اسلامي و ولايت فقيه را اعلام کردند. تاکستاني ها حرکت خود را از جلوي درب حوزه علميه به سمت شهرداري تاکستان آغاز کردند. مردم انقلابي اين شهرستان با در دست داشتن برگه هايي از قرآن هاي سوخته شده توسط فتنه گران، اين حرکت را وقيحانه و غيرقابل بخشش دانستند و خواستار برخورد با عوامل آن شدند.
    
بر پايه اين گزارش، مردم ايلام هم با تجمع در ميدان ۲۲ بهمن با محکوميت هنجارشکني فرصت طلبان در ايلام تاکيد کردند مطالبات و مشکلات اقتصادي و معيشتي بايد از راه هاي قانوني پيگيري شود.
    
    


    
به گزارش تسنيم، به دنبال ايجاد آشوب در برخي از نقاط کشور جمعي از عشاير عرب خوزستان نيز در دفتر نماينده ولي فقيه در استان خوزستان حضور يافته و ضمن ديدار با آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، برائت خود را از اغتشاشگران و آشوبگران اعلام و بار ديگر با آرمان هاي انقلاب اسلامي تجديد پيمان کردند.
    
بر اساس اين گزارش، مردم زنجان هم که از اقدامات اغتشاشگران در دو روز اخير به ستوه آمدند در محکوميت آشوبگران تجمع کردند. اين حرکت مردمي با سر دادن شعارهايي از جمله مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوبگر و مرگ بر منافق از مزار پايين زنجان آغاز شد. مردم در تجمع ميدان انقلاب حيدر حيدرگويان، يکصدا فرياد مي زدند که امشب تکليف آشوبگران را مشخص مي کنيم و تا آخرين لحظه در صحنه مي مانيم.
    
نماينده ولي فقيه در استان زنجان از چهره هاي شاخص حاضر در اين تجمع مردمي بود و استاد ولي الله کلامي شاعر آئيني و پرافتخار کشور نيز به شعرخواني در پشتيباني از نظام جمهوري اسلامي و محکوميت اغتشاشگران پرداخت.
    
همچنين، در پي اغتشاش روز گذشته فتنه گران در کاشان، راهپيمايي عظيم مردم کاشان و آران و بيدگل با حضور ده ها هزار نفري در کاشان برگزار شد. مردم کاشان از همان ساعات اوليه شروع راهپيمايي از چهارراه شاهد تا ميدان جهاد در راهپيمايي حضور يافتند و با شعارهاي ضد آمريکا و اسرائيل و آل سعود و منافقان انقلاب، خشم و نفرت خود را نسبت به ايادي استکبار نشان دادند.
    
مردم ولايتمدار شهرستان هاي کاشان و آران و بيدگل، در محکوميت آشوب و اغتشاش که توسط جمعي از اخلالگران و دعوت کانال هاي خبري معاند، در کاشان رخ داد، با حضور ده ها هزار نفري خود مشت محکمي بر دهان فتنه گران کوبيدند.