كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان  12 دی - 96
كيهان و خوانندگان
*هذیان ووارونه گویی های سربازجو شریعت نداری و همکارانش در اوین نامه ی کیهان  پایانی ندارد .چون در این مورد اعتیاد ترک ناپذیر دارند . برای اینکه مدام این چنین با مصادره و توهین کردن به نام ملت   در استکان طوفان برپا می کند:

  ملت بزرگ ايران اسلامي بار ديگر در روز شنبه (غيرتعطيل) به ياد يوم الله 9 دي، حماسه اي ديگر خلق کرد. چرا سران خائن فتنه ، اين ملت را نمي بينند؟ آيا در اين سال هاي پاياني عمر خود هم نمي خواهند به دامن ملت برگردند؟!
    
    * حساب مردم مظلوم و مطالبه گر از وعده هاي کذايي مسئولان با اراذل و اوباش و تکفيري هاي وطني که با دلارهاي شيطان بزرگ، آل سعود و پير استعمار خبيث و پادوهاي جنايتکار فرانسه نشين منافق که امنيت کشور را نشانه رفته اند کاملا جداست و مردم اين را در بزرگداشت 9 دي و با صداي بلند اعلام کردند. لذا از نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي و قضايي انتظار مي رود با شدت هرچه تمام تر گروهک هاي نفوذ کرده در صفوف مردم را شناسايي، محاکمه و مجازات نمايند.
    4190 - 0917
    *
اين افرادي که چند روز و در چند شهر دست به آشوب زدند پس مانده هاي فتنه 88 بودند. اين شعبده بازي ناشيانه در عزم و اراده ملت خللي ايجاد نخواهد کرد. صف مردم معترض به وضعيت اقتصادي و بي تدبيري ها از صف اغتشاشگران جداست و بايد با شدت با عناصر واپسگرا و هرزه آشوبگر برخورد و مقاصد آنها را در نطفه خفه کرد و اجازه عرض اندام به آنها نداد
    
بوربور - ورامين
    *
وزارت اطلاعات که چشم نظام است در اين حوادث اخير به چه کاري مشغول بوده است؟! اينکه دولت اظهار مي دارد کنترل رسانه هاي مجازي خط قرمز ماست و مخالف محدودسازي هستيم، حال پاسخ دهد نتيجه اين بي تدبيري ها را؟! از اين همه دروغي که به وسيله همين کانال هاي خشونت طلب امروز به خورد ملت داده شد و هر روز سفره مردم کوچک شد ديديد که چه نتيجه اي گرفتيد!
    
شکيبا
    *
کساني که در برخي از شهرها به مقدسات ديني توهين و اموال مردم را تخريب کردند منتقدان رئيس جمهور نيستند ومشکل معيشتي ندارند بلکه به علت بي تدبيري ها و کارهاي نفوذي هاي لانه کرده در بدنه نظام، فرصت سازماندهي را به آشوبگران داده است تا اصل نظام برآمده از خون شهدا را به چالش بکشند. دستگاه هاي امنيتي و قضايي به سادگي از کنار اين مسائل نگذرند.
    
قاسمي از قم
    *
دشمنان نظام درتلاشند امنيت و آرامش سرزمين ما را به وضعيت آشفته کشورهاي همجوار تبديل نمايند لذا لازم است ملت فهيم و بابصيرت و نيز مسئولان از اين موهبت الهي و ثمره خون شهدا حفاظت و پاسداري نمايند و بهانه را از دست خناسان بدسيرت بگيرند.
    5703 - 0915
    *
افراد نفوذي مخصوصا کاري کردند که مردم به دليل فشار اقتصادي به خيابان ها بريزند و براي کشور مشکل درست بشود ولي فکر مي کنم متوجه شدند که مردم مشکلي با نظام ندارند و عاشق کشورشان هستند و دشمنان اين آرزو را به گور خواهند برد.
    9590 - 0914
    *
انقلاب اسلامي ارزان به دست نيامده که چند خودفروخته و نفوذي در دولت به قصد تاثير بر تصميم گيري هاي مسئولان در امور اقتصادي و ايجاد مشکل در معيشت مردم بخواهند در مسير اسلام ناب محمدي(ص) خللي ايجاد کنند. از دستگاه هاي اطلاعاتي امنيتي درخواست مي شود با دستگيري و برخورد با عوامل اصلي آن که از غرب خط مي گيرند، جامعه را به سمت آرامش پايدار سوق دهند. از دستگاه قضايي نيز درخواست مي شود بدون مماشات با فتنه گران و آشوبگران در اسرع وقت برخورد کنند تا درس عبرتي براي خودفروخته هاي ديگر باشد.
    
طاهري
    *
از دستگاه هاي اطلاعاتي - امنيتي درخواست مي شود با دستگيري خائنين و نفوذي هاي در بدنه دولت و مجلس که کاملا شناخته شده هستند نگذارند با مخفي شدن اين افراد در پناه خواص بي بصيرت، بار ديگر فتنه اي همانند 88 را طراحي نمايند! خائنين به نظام امروز شمشيرها را از رو بسته اند و مردم از اينکه چطور به اين فتنه گران اجازه جولان مي دهند متحيرند.
    0049 - 0911
    *
خدا نگذرد از کساني که سبب ساز اين اعتراضات و اغتشاشات و عملي شدن طراحي هاي آشوبگرانه دشمن هستند و با عملکرد ناصواب خود، آب به آسياب دشمن مي ريزند.
    
ابوالقاسمي - قم
    *
نتيجه زندگي اشرافي و تجمل گرايي، باب شدن ارزش ستيزي و طرح شعارهاي ساختارشکن و هجمه به ارزش ها و مقدسات توسط افراد قليل آشوبگر نادان و تحريک پذير از دشمن خواهد شد.
    8003 - 0917
    *
چه سري است که هرگاه در فضاي داخل کشور به نهادهاي امنيتي کشور تعرض مي شود پس از آن در داخل کشور شاهد اغتشاش و آشوب هستيم. چند ماه قبل هم بعد از زير سوال بردن موشک هاي سپاه تروريست هاي داعش در تهران به ساختمان مجلس شوراي اسلامي حمله کردند و آن خسارت را به وجود آوردند. دشمن هرگونه گسل بين اجزاي جمهوري اسلامي را رصد و براساس آن توطئه مي کند.
    26420916
    *
علي رغم اعلام دولت مبني بر کنار گذاشتن اجراي سند 2030، متاسفانه گزارش هاي متعددي از استان هاي مختلف (مرکزي، لرستان، خراسان، قم و...) مي رسد که وزارت آموزش و پرورش با تهيه کتاب و سي دي به اجراي پنهاني آن مشغول است. شوراي عالي انقلاب فرهنگي و نهادهاي مسئول مثل مجلس و... نيز صرفا تماشاگرند؟! لازم است افسران جنگ نرم به صورت آتش به اختيار وارد صحنه شده و بساط متوليان اجراي سند را جمع کنند.
    
خرم آباد- فرشاد طولابي
    
اراک- طاهري و...
    *
آقاي جهانگيري اظهار داشت که 200 هزار شهيد براي انقلاب داده ايم. اگر بر اين باوريد پس چطور هنگام امضاي سند خفت بار 2030 ياد شهدا نبوديد؟! چرا همچنان خبرهايي از اجراي دزدکي و غيرقانوني اين سند وجود دارد.
    
باقري
    *
اگر سالي يک بار رئيس جمهور با خانواده خود در کنار شاليزارها زندگي خود را سپري کند از درد و رنج شالي کاران مطلع خواهد شد! ولي متاسفانه کابينه دولت بوي اشرافيگري مي دهد و به همين خاطر است که وزيرش در برابر سوال ساده يک کشاورز، اظهار مي دارد به او قدري سبوس بخورانيد تا آرام شود!
    
حجت زحمتکش- مازندران روستاي دورآب نکا
    *
ملت بزرگ ايران اسلامي بار ديگر در روز شنبه (غيرتعطيل) به ياد يوم الله 9 دي، حماسه اي ديگر خلق کرد. چرا سران خائن فتنه ، اين ملت را نمي بينند؟ آيا در اين سال هاي پاياني عمر خود هم نمي خواهند به دامن ملت برگردند؟!
    
عليمرداني
    *
دولت پس از توافق هسته اي مي توان گفت به آناني که ايران را تحريم کردند، امتياز داد و قراردادهاي محرمانه با آنان امضا کرد ولي تحريم هايي که قرار بود برداشته شود با بدعهدي هاي غرب باقي ماند و سهم مردم هم از توافق هسته اي تحريم و باز تحريم شد. اعتراض واقعي مردم و نه آشوبگران در مورد گراني و بيکاري است که دولت بايد پاسخگوي حل آن باشد.
    17930935
    *
در اخبار آمده بود آمريکا و اسرائيل براي تعطيلي دستاوردهاي هسته اي و موشکي ايران کارگروه تشکيل داده اند. بنده عرض مي کنم فتنه گران نفوذي در دولت با نشانه گرفتن اقتصاد مردم همين ماموريت را براي آمريکا انجام مي دهند.
    75980918
    *
اکنون مردم منتظر برنامه هاي دولت در جهت بهبود اوضاع زندگي هستند و چشم ها هم به مجلس است تا ببينند نمايندگان مردم چگونه مي خواهند مطالبات مردم را از دولت طلب کنند.
    2125021
    *
هرسال براي مراسم روز مقدس و يوم الله 9 دي، شهرداري تهران اتوبوس در اختيار مساجد و محله ها قرار مي داد تا مردم را از نقاط مختلف به مصلي و مکان هاي تجمع برسانند، همچنين مترو نيز خدمات قابل توجهي ارائه مي کرد ولي متاسفانه امسال شهردار تهران هيچ توجهي به اين امر نکرد. شوراي شهر نسبت به اين بي توجهي واکنش نشان دهد، البته اگر نسبت به نام مقدس 9 دي آلرژي ندارد!
    2505 0912
و 28420910 و 64550910
    *
آقاي روحاني در مورد آلودگي هوا گفتند به آلودگي هواي ديگر نقاط جهان هم نگاه کنيد البته ايشان اشاره نکردند که چرا به دولت قبل در مورد آلودگي هوا اتهامات پياپي مي زدند و ... اما مورد ديگر که کاش دولت به مسئولين برخي از کشورهاي موفق هم توجه کنند که چگونه با فساد مبارزه مي کنند و استثناء براي فرد فاسد قايل نمي شوند.
    0366021
    *
يکي از نقدهاي دلسوزانه اي که از ابتدا به دولت مي شد حضور افراد دوتابعيتي و نفوذ فتنه گران در بدنه دولت بود و يکي از دلايل عدم موفقيت اين دولت همين افرادي بودند که سعي کردند مردم را به تنگناي معيشتي برسانند، تا از نظام ناراضي شوند. اما باز هم به جدول زدند.
    
ش- شهميرزادي
    *
ساليان سال است که کرمانشاه جزء کلان شهرهاي کشور محسوب مي شود ولي به تازگي وزارت کشور نام اين شهر را از فهرست کلان شهرها خط زده است! دليل اين کار چيست؟
    3888-0918