نامه‌هاوصدای شما



3 پیام در یک نامه
بنده 3 پیام برای مسئولان دارم. اولاً دولت محترم حداقل نرخ تورم کالاهای پرمصرف مردم را جداگانه اعلام کند و حقوق‌ها را بر این مبنا افزایش دهد. دوماً دولت از باغدارانی که محصولات سالانه خود را به بیش از 50 میلیون تومان می‌فروشند، حداقل 10 درصد مالیات بگیرد. سوماً وزارت امورخارجه کشورمان به سازمان ملل پیشنهاد دهد که هرگونه توهین و اهانت به بزرگان ادیان ملت‌ها ممنوع و با دولت‌هایی که این ممنوعیت را رعایت نکنند، در سطح جهانی برخورد شود.
همراه - تنکابن
تاخیر در پرداخت حقوق مستمری‌بگیرها؟!
مگر مستمری‌های یک میلیونی، حقوق‌های نجومی و آنچنانی است که با تاخیر چندروزه پرداخت می‌شود؟ قبلاً حقوقمان را هشتم ماه پرداخت می‌کردند، بعد چهاردهم می‌دادند، کم‌کم شد 24 بعد 26 هرماه و حالا بازهم آنرا با تاخیر چندروز بعد می‌پردازند!
آیا مسئولان از گرفتاری مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی خبر ندارند؟
یک مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی - ساوه
*اسماعیل حسینی از تهران: سال‌ها است که تمامی مایحتاج مردم پیوسته درحال گرانترشدن است و دریغ از اینکه بشنویم که یک کالا حتی فقط 10 هزارتومان ارزان شده باشد! در چنین شرایطی امثال من با حقوق ناچیز یک میلیون و 200 هزارتومانی و 4 سرعائله چگونه می‌توانیم به راحتی امورات زندگیمان را بگذرانیم و ظلم حقوق‌بگیران نجومی و اختلاس‌کنندگان بیت‌المال را به فراموشی بسپاریم؟
*
یک شهروند تهرانی: در بسیاری از خیابان‌های داخل و حتی خارج از محدوده طرح ترافیک تهران بعضی از رانندگان خودروها و موتورسیکلت، نیمی از پلاک خود را به طرق مختلف می‌پوشانند که با این کار خلاف و غیرقانونی اگر مرتکب جنایت هم شوند، ردیابی آنان برای پلیس مشکل خواهد بود. از مسئولان راهنمایی و رانندگی تقاضا می‌شود با مرتکبین این تخلف آشکار، با شدت بیشتری برخورد کنند و از حرکت وسایل نقلیه آنان، جلوگیری به عمل آید.
*
سماواتی از تهران: مسئولان که انواع حرف‌ها را درباره حمایت از تولیدات داخلی به زبان می‌آورند و روی آن تاکید فراوان می‌کنند، لطفاً با هرروشی که خود می‌دانند جلوی واردات انواع کالاهای بنجل چینی را بگیرند که متاسفانه با قیمت‌های نازل بازار کشور ما را قبضه کرده‌اند.