كيهان و خوانندگان


دروغ نامه ی کیهان 13 مرداد -97
كيهان و خوانندگان
مگر 4 دهه  ماشین کشتار قوه فاسد قضاییه فعال نبوده واحکام اعدام صادر واجرا  نکرده است؟  به خصوص مگر قوه فاسد قضاییه  کم آفتابه دزد دار زده است تا کلان دزدان خودی ازحاشیه امنیت   مطمئن  برخوردار باشند  چون حامی شان رهبر ام الفساد خامنه ای است  ؟ بنابراین چرا این اعدام ها موجب   تثبیت عدالت وعدم تبعیض در جامعه نشده است که سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی اش به نام کارگر ازقوه فاسد قضاییه درخواست  تشکیل دادگاه برای  مفسدان اقتصادی برای طعم عدالت کرده است:
مسئولان قوه قضائيه کشور با تشکيل دادگاه و محاکمه مفسدان و مجرمان اقتصادي، طعم عدالت را به دهان ملت بچشانند. در اين مقطع زماني براي اداره کشور نياز به رفتارها و نيروهاي انقلابي است.
   
    * از فرماندهي محترم سپاه به خاطر بي جواب نگذاشتن عربده کشي هاي ترامپ و عمليات رواني دشمن تقدير و تشکر مي کنيم.

    محسني

        * 4 دهه انقلاب اسلامي خاري در چشم دشمنان بوده است لذا نبايد فريب مذاکره بدون پيش شرط آمريکا ولي همراه با تحريم هاي جديد و نقض عهدهاي قبلي را خورد. زيرا هدف جبهه استکبار سرنگوني ملت هاي مستقل است چه رسد به جمهوري اسلامي که پرچمدار استقلال و مقاومت در برابر زورگويي هاي آمريکاست.

    3297013
        * 5 سال تمام حواس مردم را معطوف به مذاکره و کشور را به حال خود رها کردند. حداقل حالا از تجربه گذشته عبرت بگيرند و دوباره به وقت کشي با اروپا و توهم مذاکره با آمريکا نخواهند اين سه سال باقيمانده را سپري کنند! چرا از تجربه گرانسنگ همين چند سال اخير و بدعهدي شيطان و اروپايي هاي خبيث عبرت نمي گيرند؟! اگر به همين اندازه که به برجام پرداختند به بخش هاي ديگر کشور توجه مي کردند اين اوضاع اقتصاد کشور نبود.

    کريمي

        * با قدم زدن با کري وزير خارجه اسبق آمريکا، هسته اي را هديه کرديم بابت شکر اين هديه به نظرم تهديد لازم است تا آقايان سه سال باقيمانده را بار ديگر به قدم زني با ترامپ بپردازند و موشک هاي خود را تقديم اين قمارباز عياش کنند تا در سال 1400 ملت دست خود را به نشانه تسليم بالا ببرند و جناب وزير امور خارجه خوشحال شوند که ملت شکر نعمت برجام يک و دو را ادا کردند!

    41900917
        * اهرم بستن تنگه هرمز و برخورد با نفوذي هاي دشمن (از سياسي و اقتصادي) در داخل، ترامپ رئيس جمهور آمريکا را به وحشت انداخته و آمريکايي ها به دنبال چاره جويي جديد هستند. مسئولان کشور هوشيار باشند مجددا فريب نخورند.

    79560935
        * ننگ بر آناني که آرامش و امنيت مردم ايران را به بهاي مشتي دلار مي فروشند و به جاي آنکه از ذليل شدن کشور بترسند از اقتدار نظامي آن هراسانند.

    55680910
        * آقاي مطهري ظاهرا روز حادثه حمله چند تکفيري به مجلس را فراموش کرده است اگر اين موشک هاي نقطه زن نبود که الآن مي بايست شما در پناهگاه زندگي مي کرديد؟! لطفا برجام و دستاوردهاي آن را از بزک کنندگان آمريکا و غربي ها بازخواست کنيد نه از «موشک هوا کردن» و لرزه بر اندام استکبار و رژيم کودک کش انداختن؟!

    5900914
        * آقاي علي مطهري از روي جهل به موضوع گفته است موشک هوا کردن توسط سپاه نگذاشت برجام ادامه پيدا کند در حالي که وادادگي امثال ايشان موجب پوچي محتواي برجام و مسائل فعلي شد. اگر اين موشک ها را نداشتيم آمريکا در حمله به ايران لحظه اي ترديد نمي کرد.

    28190935
        * آقاي علي مطهري علت خروج آمريکا از برجام را، آزمايش موشکي سپاه اعلام کرده است! ياللعجب! اين چه بصيرتي است که ايشان دارد. مگر تيم مذاکره کننده اوايل مذاکرات نگفتند بحث PMD و موشکي به طور کامل از مذاکرات کنار گذاشته شده است؟ در ضمن قبل از خروج آمريکا از برجام چه نصيب کشور شده که با خروج اين شيطان از دست ملت رفته است؟ مگر همين طيف و جناب روحاني در تبليغات انتخاباتي نمي گفتند تحريم ها فقط 30 تا 20 درصد موثرند و 70-80 درصد مربوط به سوءمديريت و تدبير غلط است؟! مگر امضاي کري تضمين نبود؟!

    توکلي- اليگودرز لرستان

    
    * هر گاه علي مطهري در مورد موضوعي اظهارنظر کرد با استقبال رسانه هاي دشمن مواجه شد! چرا علي مطهري به خاطر اين سخنان خلاف امنيت ملي بازخواست نمي شود؟

    10750919
    
    * بايد به حال خواص بي بصيرت و غربگرا تاسف خورد و به آنها گفت، مگر در اين چند ساله، کدام دولتمرد شيطان بزرگ را مي يابيد که حتي براي يک لحظه از در صداقت با مردم ما سخن گفته باشند؟! با اين همه خباثت آمريکا عليه ملت و کشورمان، برخي ها با کوچک ترين اشاره شيطنت آميز آمريکا، دل و دين از کف داده و آب از لب و لوچه شان سرازير مي شود! مگر تجربه پوچ مذاکرات برجام و بدعهدي آنها را نديدند و نمي دانند؟

    12980912
    
    * برجام براي کشور و مردم دستاوردي نداشته که آقاي ظريف ما ملت را متهم به کفران نعمت برجام کرده است. واقعيت اين است که همين آشفته بازار و گراني لجام گسيخته از اثرات بستن همه چيز به برجام است. در کجاي دنيا رکود اقتصادي و بيکاري را نعمت مي دانند. ما بايد طلبکار باشيم بدهکار هم شده ايم! حداقل به زخم ما نمک نپاشيد.

    85210912
    
    * وضع و حال امروز کشور همه نتيجه تحليل غلط و سوء تدبير دولت فعلي در اعتماد به دشمنان است. اميدواريم درس عبرت بشود.

    68580919
    
    * مسئولان قوه قضائيه کشور با تشکيل دادگاه و محاکمه مفسدان و مجرمان اقتصادي، طعم عدالت را به دهان ملت بچشانند. در اين مقطع زماني براي اداره کشور نياز به رفتارها و نيروهاي انقلابي است.

    14420913
    
    * تروريست هاي اقتصادي از سوي همان کساني اجير شدند که داعش را به وجود آورده بودند، وزارت اطلاعات بايد با تروريست هاي اقتصادي همانند داعش برخورد کند زيرا هر دو در يک جبهه عليه مردم ايران توطئه مي کنند و مردم را قرباني رفتار جنايتکارانه شان کرده اند.

    29140912
    
    * در جنگ نظامي اگر کسي در ميدان نبرد تخلفي انجام دهد بلافاصله دادگاه صحرايي تشکيل و فرد متخلف محاکمه و حتي اعدام مي شود. در شرايطي که کشور ما در حال جنگ اقتصادي به سر مي برد، شايسته است متخلفان اقتصادي همانند روند طي شده در دادگاه هاي صحرايي محاکمه و مجازات شوند، نه اينکه پرونده شان در اطاله دادرسي بي حاصل معطل بماند.

    64060912
    
    * خواهشمندم درد دل ما کارگران را به مسئولان برسانيد با اين وضع کاهش ارزش پول ملي، افزايش اجاره بها و تورم و گراني و... زندگي ما فلج شده است! دولت تدبيري براي کالاهاي اساسي و نيازهاي اوليه ما بکند.

    17580935
    
    * چندين سال است که دلار و سکه دستخوش طمع حرامخواران شده و به زندگي مردم لطمه وارد مي کند اما سوالم اين است که چرا در طي اين چند سال راهکاري براي مبارزه با اين جريان طراحي نشده است؟ چرا اجازه دادند اقتصاد کشور در طي يک سال چندين بار از يک موضوع ضربه بخورد؟!

    0129021
    
    * با اين وضع نابساماني که مدعيان اصلاح طلبي بر سر اقتصاد کشور آورده اند و ملت حيران و سرگردان بي تدبيري هاي آقايان هستند متاسفانه برخي از آنها با کمال پررويي از کانديداي موردنظرشان براي دوره بعدي سخن مي گويند! حيا نمي کنند؟

    77950936
    
    * ايران اسلامي از اين پيچ تاريخي عبور خواهد کرد اما با اين تفاوت که موريانه هايي که درصدد خوردن تنه تنومند انقلاب اسلامي بودند در سوراخ هايشان و در آتش خشم ملت خواهند سوخت.

    93110937
    
    * وزير بهداشت گفتند، مردم امروز بايد مانند دفاع مقدس، دربرابر توطئه دشمنان به صورت جهادگونه به صحنه بيايند! ولي دولتي که بخواهد مردم جهادگونه به ميدان بيايند بايد مديرانش اشرافي نباشند و چنين مديراني برکنار شوند، حقوق نجومي نگيرند، مفاسد مالي نداشته باشند. نزديک ترين شخص به رئيس قوه مجريه و معاونش متهم نباشند! و ... آنگاه خواهيد ديد که مردم چگونه به ايفاي نقش مي پردازند؟!

    17130915