كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 شهریور - 97
كيهان و خوانندگان
    * آقاي روحاني گفتند ما به مشکلات مردم آگاهيم، به ايشان عرض مي کنم که مشکلات مردم از همان زماني شدت گرفت که برجام حلال همه مشکلات تلقي شد. بعد از آن وعده فقط کوچک تر شدن سفره مردم را مشاهده کرديم.
    37670919 و 9019021

    
    * کماکان هيچ اقدام مثبتي از سوي دولت براي حل مشکلات اقتصادي نشده است و نشانه اي از ندامت و عذرخواهي ديده نمي شود اما در عوض ادعا و تکبر کاذب برخي مسئولين بر ناراحتي مردم افزوده است.

    3152021
    * رئيس جمهور محترم! خدا را شکر مي کنم که بچه هايم آن قدر بالغ نيستند که از من سوال کنند: بابا! چطور مي شود رئيس جمهور يک کشور اسلامي، انقلابي و خون داده بگويد رونق اقتصادي رخ مي دهد ولي با گذشت 5 سال رخ ندهد! بگويد 100 روزه مشکلات را حل مي کنم و نکند، قيمت دلار را پايين مي آورم ولي سه برابر شود و...؟!

    79920919
    
    * کمک 18 ميليون يورويي اروپا به کشورمان تحقير و توهين آشکار به ملت شريف ايران است و مسئولين مي بايست از دريافت اين پول امتناع کنند و حتي به غرب بابت گستاخي هايش هشدار جدي بدهند.

    9252021
    
    * آقاي روحاني، از مهم ترين آرمان هاي انقلاب و امام راحل(ره) ساده زيستي و حمايت از مستضعفين جامعه است. آيا تا به حال دولت شما توانسته مسير آرمان هاي ارزشمند انقلاب و امام(ره) را طي کند؟

    2703021
    
    * بسياري از مشکلات کشور قابل حل است البته اگر گوش شنوايي باشد! رسانه ملي بايد بيشتر در ميان مردم حضور پيدا کند و حرف مردم را به گوش دولتمردان برساند والا وزراي دولت نشان داده اند برنامه اي براي حضور در ميان مردم و شنيدن مشکلات آن ها را ندارند.

    0129021
    
    * کساني که چوب حراج به اموال ملت زدند و با تزريق ارز و سکه به بازار سرمايه ملي را به حراج گذاشتند بايد مورد پيگرد قانوني قرار گيرند.

    3885021
    
    * پيشنهاد مي کنم مرکز آمار قبل از انتشار آمار تورم برآورد صحيحي از قيمت اجناس، کالاها و خدمات در سطح شهر بدست آورد تا مردم از شنيدن آمار منتشر شده شوکه نشوند و اين تصور را نکنند که به شعورشان اهانت شده است.

    3372035 و 9019021

    
    * اعلام نرخ زير ده درصد براي تورم توسط دولت مثل اين است که به جامعه خبر داده شود يک پشه فيل به دنيا آورده است. دولتمردان ما چگونه روي آن را دارند که با اين ادعاها به روي مردم نگاه بکنند!

    62710914 و 28050916

    
    * با توجه به شروع دادگاه مفسدين اقتصادي، انتظار ملت از دستگاه قضايي اين است که با قاطعيت و عدالت به اجراي حکم الهي در مورد اين مفسدين اهتمام ورزد تا ملت به اجراي عدالت اميدوار و اطمينانشان به اين دستگاه روزافزون گردد.

    41080913 و شکيبا

    
    * قوه قضائيه بايد برخورد با مفسدين اقتصادي را از برخورد با نزديکان دولتمردان- که همين الان پرونده مفتوح دارند- شروع کند تا نتيجه بدهد.

    68580919
    
    * با اينکه مقرر شده برگزاري دادگاه مفسدين اقتصادي علني باشد و اسامي آنان به طور کامل اعلام شود ولي تلويزيون متهمين و جلسه دادگاه را از پشت سر نشان مي دهد. چرا؟

    39910938
    
    * خوب است دولتمردان ما از همسايه غربي (ترکيه) ياد بگيرند که براي فايق آمدن بر مشکلات اقتصادي چگونه رفتار کردند! ترک ها به جاي واردات کالاهاي لوکس و خودرو، حتي دلارها و گوشي هاي تلفن خارجي خود را هم آتش زدند!

    95900914
    
    * از روزنامه کيهان تقاضا مي شود ليست آن 470 قلم کالايي را که مرکز آمار در جهت تعيين نرخ تورم از آن بهره مي برد در روزنامه منعکس کند تا مردم با آن کالاها آشنا شوند! لابد برخي از اين اقلام عبارتند از گوشت کوب، کاسه توالت، آفتابه و...!!!

    84160939
    
    * هفته دولت بر دولت تدبير و اميد گرامي باد! از اينکه دولت مشي شهيدان رجايي و باهنر را در ساده زيستي و رسيدگي به فقرا و مستضعفين و مواسات با آنان در پيش گرفته است بي نهايت سپاسگزارم!

    يک بيسواد از شهرکرد

    
    * لباس از تن درآوردن آقاي مشايي در جلسه محاکمه نوعي هتک حرمت دادگاه محسوب مي شود وي اگر جرمي هم مرتکب نشده بود نبايد دست به اين کار مي زد.

    28050916
    
    * باور دولتمردان به اينکه اروپايي ها بر تعهدات خود در برجام باقي مي مانند از دو حال خارج نيست. يا خيلي ساده لوح هستند يا خطاي فاحشي کرده اند و نمي توانند از راه رفته برگردند.

    02200935
    
    * از هنرهاي اين انقلاب يکي اين است که گاهي اوقات مخالفين حوزه هاي علميه و مراجع عظام را مجبور مي سازد به رغم ميل خود به حمايت از ايشان بپردازند! چنان که در فتنه سال 88 همين جماعت مجبور شدند با کفش نماز جمعه بخوانند.

    31140912
    
    * وزير راه و شهرسازي بعد از به هم ريختن بازار مسکن با چند برابر کردن قيمت بليت هواپيما و قطار افتضاح ديگري به بار آورده است. وزيري که ثروت ده ها ميلياردي داشته باشد درکي از مشکلات و سختي زندگي مردم کشورش ندارد.

    کريمي

    
    * از دستگاه قضايي و فرماندهي ناجا درخواست مي شود با ضارب پليس وظيفه شناس به شدت برخورد نمايند تا شاهد چنين حوادث تاسف باري نباشيم!

    96540937
    
    * ]...[ خواهرزاده يکي از دولتمردان بدون اينکه تخصص و سر رشته اي در مديريت هواپيمايي داشته باشد بنا به سفارش در هواپيمايي ]...[ مسئوليت بالايي گرفته و اخيراً هم وي را با پول بيت المال به ماموريت فرستاده اند.

    حسيني

    
    * شرکت هاي پژو، رنو، توتال فرانسه قراردادهايشان را با کشورمان لغو کردند اما در عوض با فرانسه قرارداد واردات بيسکويت، شکلات وانيلي و شيريني و... مي بنديم! مبارک دولت تدبير!

    عسگري

    
    * من مانده ام حمايت کننده مالي مسابقه شبکه 3 با اجراي گلزار چگونه درآمدي دارد که براي جواب به سوال هاي دم دستي 20 ميليون تا دويست ميليون پرداخت مي کند درحالي که سيما در خيلي از مسابقات سخت تر جوايز ربع سکه چند سال قبل را هنوز نداده است!

    دشتي

    
    * مسير طولاني جاده کمربندي قم - گرمسار چرا پمپ بنزين ندارد؟ اگر مسافراني که در شب از اين مسير عبور مي کنند نياز به سوخت داشته باشند چه بايد بکنند؟ از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.

    دهقان