اینجا تاجران خارجی را معطل نگه می دارند

 اینجا تاجران خارجی را معطل نگه می دارند  6اذر-97
تهران-ایرنا- اعلام کرده بودند نشست مشترک ایران با 14 کشور از ساعت 9 تا 9:30 روز سه شنبه در بوستان گفت و گو تهران آغاز می شود اما باوجود حضور برخی خبرنگاران و بازرگانان خارجی،نه تنها در این ساعت شروع نشد بلکه پس از چند ساعت معطلی، حوالی ظهر گفتند قرار است ساعت 14 برگزار شود.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به عنوان دعوت کننده این برنامه اعلام کرده بود که نشست مشترک همکاری های ایران و کشورهای دیگر و نمایشگاه مربوط به آن در گروه های کشاورزی و صنایع غذایی، ساختمان و تاسیسات، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی و دارویی در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت و گو برگزار خواهد شد.
خبرنگار ایرنا که سرِ ساعت اعلام شده در محل حاضر بود مشاهده کرد هنوز مقدمات افتتاح نمایشگاه و نیز شروع نشست فراهم نیست و حتی در حضور برخی مهمانان خارجی حاضر در آن محل، برخی کارگران با گاری در حال جابه جایی تجهیزات و وسایل غرفه ها هستند.
در این زمان خبرنگار ایرنا مشاهده کرد که برخی مهمانان از کشورهای امارات، افغانستان، پاکستان و نیز تعدادی دیگر کشورهای همسایه در محل حاضر هستند که سرگردان در بین غرفه های که برخی از آنها تکمیل شده بودند می چرخیدند و خودشان را مشغول می کردند.
ساعت از 10:30 گذشته بود اما همچنان برخی متولیان نمایشگاه، غرفه هایشان را تکمیل نکرده بودند.
خبرنگار ایرنا که تا حدود ساعت 12:30 در محل حاضر بود ازآنجا که هیچ مقام مسئولی را برای پاسخگویی در این زمینه و اعلام دقیق برنامه ها پیدا نکرد به محل فعالیت خود بازگشت.
برپایه اعلام دست اندرکاران این برنامه، نمایشگاه مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و 45 کشور قرار است تا هشتم آذر دایر باشد و کشورهایی از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، کویت، امارات، ایتالیا، هندوستان، گرجستان، ارمنستان، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، قطر و روسیه در آن مشارکت خواهند داشت.