موحدي كرماني: اگر مسئولان با نظارت جلوي فساد را نگيرند در قيامت مورد مواخذه قرار خواهند گرفت

آيت الله موحدي كرماني: اگر مسئولان با نظارت جلوي فساد را نگيرند در قيامت مورد مواخذه قرار خواهند گرفت 8  بهمن – 97
 اوج ابزاری بودن دین و ماهیت دجالی و رمالی و عوامفریبی آخوندهای غیر مولد دروغگوی رژیم ولایت فقیه به نمایش گذاشته شده است .چون خودشان واعضای خانوده های شان  در ناز ونعمت  قرار دارند ولی پاسخ گویی عملکرد فساد و غارتگری شان را به قیامت حواله داده اند. 
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر مسئولان از انجام نظارت غفلت كنند، در روز قيامت مورد مواخذه قرار مي گيرند كه چرا تو بي خبر بود ه اي تا اين همه دزدي ها در بانك ها رخ داده است.
آيت الله موحدي كرماني گفت: انقلاب اسلامي ايران فطرت انسان ها را زنده كرد. انسان ها فطرتا خداجو هستند و اين كار به دست انقلاب رخ داد. مردم انقلابي و خداپرست، به ويژه جواناني كه جاي آنها در سينما هاي كثيف و آلوده بود، اين ها به انقلاب رو آوردند و اين ها در جبهه دفاع از دين و انقلاب رفتند و شهيد شدند و به شهادت افتخار مي كردند. اين انقلابي است كه در روح مردم انقلاب اسلامي به وجود آورد. اجمالا در اين زمينه سخن زياد است.
وي در بخش ديگري از مصاحبه خود با «باشگاه خبرنگاران» اظهار داشت: ولايت فقيهي كه امام در نجف مطرح و تدريس كردند اين مباحث به قدري قوي، منطقي و ريشه دار در مباني اسلام بود كه موجي در نجف به وجود آورد.زماني كه حرف جديدي در حوزه نجف مطرح نبود، اين مسئله براي اولين بار در حوزه نجف مطرح شد. البته اصل ولايت فقيه را قبل از اينكه امام بگويند، علماي بزرگي آن را بيان كرده بودند مهم اين بود كه اين مبحث در نجف اوج گرفت و جاي خود را باز كرد؛ و منظور امام از ولايت فقيه تعريف آن به معناي ولايت مطلقه بود.
انقلاب روز به روز قوي تر مي شود
آيت الله موحدي كرماني همچنين گفت: بعضي از انسان هاي ضعيف ترسو خيال مي كنند كه عمر انقلاب يواش يواش به پايان مي رسد و انقلاب از درون چنين و چنان مي شود اتقاقا قضيه عكس است و انقلاب روز به روز قوي تر مي شود و اين ها خبر ندارند.
وي ادامه داد: من در نماز جمعه هم گفتم كه اكنون خود غربي ها به اين مسئله معترف هستند كه ايران يكي از 15 كشور قدرتمند دنياست. قدرت ايران قابل مقايسه با گذشته نيست و به حمدلله قوي است. مسئولان بايد لياقت خود را از طريق نظارت و نصب عيون نشان دهند. يعني مسئولان بايد نظارت كنند و ببينند در بانك ها چه خبر است، چطور مي شود كه ناگهان يك دزدي در يك بانك رخ مي دهد يا ثروت يك بانك به غارت مي رود و طرف هم فرار مي كند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: دزدي هايي با رقم هاي هزار ميلياردي مطرح است. حكومت، دولت، قوه قضائيه بايد نظارت داشته باشند تا چنين اتفاقاتي رخ ندهد. مرتب ناظر بفرستند تا ببيند در اين ادارات و بانك ها چه مي گذرد؟ آيا ادارات موجب نارضايي مردم مي شوند يا خير؟ آيا به مشكلات مردم گوش مي دهند يا خير؟ اين ها كار هايي است كه بايد حكومت انجام دهد. وي ادامه داد: اگر مسئولان از انجام نظارت غفلت كنند، در روز قيامت مورد مواخذه قرار مي گيرد كه چرا تو بي خبر بود ه اي تا اين همه دزدي ها در بانك ها رخ داده است. البته مشكلاتي هست كه بايد حل شود. مشكلات اقتصادي كه از ناحيه دشمنان به وجود آمده است بايد حل شود.