ساختار بودجه کشور باید تغییر کند

ساختار بودجه کشور باید تغییر کند7تیر-98
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار شرایط بودجه باید تغییر کند و با جنگ اقتصادی هم‌خوانی داشته باشد.
ساختار بودجه کشور باید تغییر کند
سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این که با توجه به وضعیت اقتصادی امروز باید دو رویکرد داخلی و خارجی داشته باشیم، اظهار داشت: ساختار شرایط بودجه باید تغییر کند رهبر معظم انقلاب نیز قبل از بررسی بودجه تأکید کردند که ساختار بودجه کشور باید به صورتی باشد که با جنگ اقتصادی همخوانی داشته باشد اما این همخوانی وجود ندارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور افزود: بخشی از مشکلات کشور به سوء مدیریت‌ها و عدم برنامه‌ریزی درست باز می‌گردد و از سوی دیگر افزایش قیمت‌ها رابطه مستقیم با عرضه و تقاضا دارد.
وی با تأکید بر این‌که هر چقدر تقاضا بیشتر شود قیمت‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند گفت: افسارگسیختگی در دولت و اقتصاد وجود دارد اما مردم نباید سوار بر این شرایط شوند، بحران با خرید اضافی برطرف نمی‌شود.
محمودی با بیان این‌که هجوم مردم به بازارها سبب منفعت دلالان می‌شود، بیان کرد: فضای مجازی در به وجود آمدن بحران‌ها بسیار تأثیرگذار است در این فضا یک بحرانی را اعلام و مردم نیز به دنبال آن حرکت می‌کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم بحران و عدم مدیریت‌ها را نباید تشدید کنند، عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار در کشور مشکل دارد، رویکرد و نگاه اقتصاد کشور باید تغییر کند.
وی با تأکید بر این‌که باید از اقتصاد نفتی فاصله بگیریم، خاطرنشان کرد: پاشنه آشیل کشور اقتصاد نفتی بود که آمریکا بر آن دست گذاشت در این میان دادن اخبار منفی به مردم نیز سبب تشدید بحران می‌شود، اما امکانات و محصولات در کشور بسیار است و هیچ کمبودی وجود ندارد.