پیکر ۵ کشته شده جنگ فردا در استان تهران تشییع می‌شود

 پیکر  ۵  کشته شده جنگ فردا در استان تهران تشییع می‌شود 7تیر-98
پس از 30 سال که ازآتش سرکشی جام زهر ازسوی خمینی شیاد سپری شده است  چگونه بازهم استخوان پوسیده جنگی کشف شده است و برای ایجاد فضای جنگی که پاسداران به شدت به آن نیاز دارند عنوان مسخره پیکر مطهر برآن نهاده شده است و قراراست محورش در تهران معرکه گیری برپا گردد؟
استان تهران فردا میزبان پیکر ۵ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم است و این لاله‌های گلگون با حضور پرشور مردم در مناطق مختلف تشییع خواهند شد.
پیکر مطهر ۵ شهید فردا در استان تهران تشییع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، پیکر ۵ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم فردا جمعه با حضور پرشور مردم استان تهران تشییع خواهد شد.
نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: صبح امروز ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی استان تهران  به سمت معراج شهدا تشییع شد.
وی گفت: بعد از این مراسم  با شکوه شهدا به استان‌های مختلف و محل زندگی شهدا اعزام می‌شوند و در محل سکونت خود مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند.
وی افزود: از این تعداد ۵ شهید در استان تهران تشییع می‌شود که ۳ پیکر مطهر در مناطق ۲۲گانه پایتخت خاک سپاری می‌شود.
وی در پایان گفت: در تهران بررگ شهید مجید ریاضتی در گرمدره یا دماوند، شهیدمحمد رضا پیرهادی در منطقه ۳ و شهید سعید دلالت در منطقه ۱۵ تشییع خواهد شد.
مردم ورامین و شهریار میزبان دو شهید
عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: فردا سه شهید والامقام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در شهرستان‌های شهریار و ورامین تشیبع و به خاک سپرده خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر تشییع و تدفین دو شهید در شهرستان‌های استان تهران قعطی شده است.
وی بیان داشت: درباره محل خاک سپاری شهید مجید ریاضت‌کش هنوز دستوری صادر نشده است اما  محل دفن پیکر، بین دماوند و گرمدره فردا مشخص می‌شود.
مرتضوی در پایان گفت: جمعه پیکر شهید مهدی ثامنی راد در شهرستان ورامین و شهید حسین اصلان خانی در شهرستان شهریار تشییع می‌شوند.