محمد نوری‌زاد در زندان مشهد اقدام به خودکشی کرد+ فایل صوتی

محمد نوری‌زاد در زندان مشهد اقدام به خودکشی کرد +فایل صوتی   14  اردیبهشت-99
محمد نوری زاد پیش از این چند بار اعتصاب غذا کرده است
همسر محمد نوری‌زاد خبر داد که او در زندان مشهد رگ خود را زده، اما نجات یافته است. او پیش از این تهدید کرده بود که در اعتراض به آزار خانواده‌اش خودکشی خواهد کرد.
#محمد_نوریزاد پس از اینکه روز گذشته رگ دست خود را با شیشه برید به بهداری زندان منتقل شد#فاطمه_ملکی در یک فایل صوتی از خودکشی همسرش محمد نوریزاد خبر داد و گفت روز گذشته ایشان پس از اینکه رگ دست خود را با شیشه بریده است، به بهداری زندان وکیل آباد #مشهد منتقل میشود#HumanRights
فاطمه ملکی در یک فایل صوتی بر اساس مشاهدات هم‌بندان آقای نوری‌زاد گفت که دست و سر او باندپیچی شده است.
محمد نوری‌زاد، فعال سیاسی محبوس در زندان مشهد و از امضاءکنندگان بیانیه استعفای خامنه‌ای، روز ۹ اردیبهشت ضمن انتشار یک فایل صوتی از قصدش برای «خودکشی اعتراضی» خبر داده بود. وی دلیل این تصمیم خود را آزار خانواده‌اش ذکر کرده است.
پسر این فعال سیاسی اخیرا به سه سال و نیم حبس محکوم شده است. محمد نوری‌زاد پیش از این چند بار بازداشت شده و اعتصاب غذا کرده است.


پس از اینکه روز گذشته رگ دست خود را با شیشه برید به بهداری زندان منتقل شد در یک فایل صوتی از خودکشی همسرش محمد نوریزاد خبر داد و گفت روز گذشته ایشان پس از اینکه رگ دست خود را با شیشه بریده است، به بهداری زندان وکیل آباد منتقل میشود