کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 14 اردیبهشت - 99
* ماهواره نور با موشکی به مدار زمین رسید که ساخت دانشمندان جوان کشورمان بود. پس تحریم تسلیحاتی رژیم آمریکا یک سخن مسخره بیشتر نیست.
3767---0919
*
شورش‌های مسلحانه مردم آمریکا یک پیام به مردم جهان داد و آن این بود که خشونت و قتل‌عام‌های رژیم آمریکا در دنیا تأثیر مستقیمی بر جامعه‌اش گذاشته است و می‌بینیم که مردم ایالات آمریکا در قالب شبه‌نظامیان با ادارات دولتی‌شان برخورد می‌کنند.
5620---0922
*
خداوند اراده کرده که آمریکا با همین سلاح بیولوژیک که احتمالاً خودش علیه دیگر ملت‌ها و کشورها تولید کرده گرفتار شده و به‌تدریج قدرت استکباری خود را از دست بدهد و به یک کشور معمولی تبدیل شود.
3107---0902
*
چند سال است که مستأجران دارند تاوان بی‌کفایتی و ناکارآمدی مدیران مربوطه را می‌پردازند، در دولتی که افتخار وزیرش این بود که حتی یک خانه هم نساخته است آیا می‌توان به کاهش قیمت مسکن امیدوار بود؟
9691---0919
*
نحوست و آثار منفی کرونای قاچاق کمتر از نحسی ویروس کرونا نیست. باید تمام منفذهای ورودی قاچاق را شناسایی و ضدعفونی کرد.
0291---0918
*
چند ماهی است که مسیر ورودی به جایگاه سی‌ان‌جی کوهک شهرک گلستان (منطقه 22 تهران) تغییر کرده است. مسیر جدید فاقد آسفالت و دارای دست‌اندازهای بسیاری است که موجب وارد آمدن خسارت به خودروهای عبوری می‌شود. از مسئولین امر تسریع در مرمت مسیر جدید را خواستاریم.
جمعی از اهالی محل
*
فرهنگیان بازنشسته سال 98 چه گناهی کرده‌اند که مشمول طرح رتبه‌بندی و افزایش فوق‌العاده شغل نشده و مضاف بر آن پاداش پایان خدمت آنان را نیز به آنان پرداخت نکرده‌اند.
5255---0915
*
در هفته جاری گزارش‌هایی از رسانه ملی پخش شد که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.1- امحای شیر! دامداران 2- استیصال کشاورزان از ارزانی گوجه و پیاز و متضرر شدن آنها در حالی که در فروشگاه‌های بالای 6-7 هزارتومان کیلویی فروخته می‌شود! آیا در سال جهش تولید، دولت تدبیر این گونه قرار است تدبیر نماید؟! چرا تدبیری برای این نابسامانی‌های هر ساله انجام نمی‌دهند؟!
نیکنام
*
با وجود فراوانی گوشت گوسفند که به اعتراف مسئولین امر با 50 درصد مازاد رو به روست (به علت کرونا و تعطیلی رستوران‌ها و مهمانی‌ها و...) چرا قیمت آن که حداقل 30 درصد گران‌تر از قیمت واقعی است کاهش نمی‌یابد؟ چه دست‌هایی در کار است که در چنین مواقعی به جای همراهی با مردم، موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌نمایند؟ اگر به فرض، فردا دولت اعلام کند گوشت کیلویی 200 هزار تومان  آیا سریعا اجرایی می‌شود ولی وقتی مطالبه کاهش در میان است کمترین اقدامی نمی‌کنند. چرا هر جا نفع مصرف کننده تامین می‌شود طفره می‌روند؟
فرخی
*
یک ماه از سال 99 گذشت تمام شاغلین و بازنشستگان لشکری و کشوری با افزایش حقوق سال جدید، حقوق خود را دریافت کردند ولی هنوز متاسفانه وزارت رفاه برای افزایش سنواتی حقوق سال 99 بازنشستگان تامین اجتماعی پیشنهادی را به دولت ارائه نداده تا تصویب و اجرایی شود. چرا؟! از مسئولین امر تسریع و اجرایی شدن افزایش سنواتی حقوق 99 بازنشستگان تامین اجتماعی را خواستارم.
انصاری و6820---0911
*
از مسئولان متروی تهران درخواست می‌شود در افتتاح ایستگاه بزرگراه شهید محلاتی خط 7 و ایستگاه‌های حضرت عبدالعظیم(ع) و میدان خراسان (17 شهریور) خط 6 تسریع نمایند.
3949---0912
*
از مسئولین اجرایی درخواست می‌شود با این تورم و گرانی و وضعیت کرونایی کشور، تدبیری برای افزایش حقوق مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی که کل حقوقشان یک میلیون و هشتصد هزار تومان است، اتخاذ کنند. آیا مسئولین دولتی قادرند با این حقوق یک هفته زندگی خود را اداره نمایند؟
(
اقساط، اجاره، خورد و خوراک، دانشجو داشتن و ... به کنار؟!)
4332---0912
*
یکی از بستگانم برای دریافت بخشی از مهریه‌اش که هزینه سفر عمره مفرده بوده اقدام کرده است. دفتر حج و زیارت شهرستان براساس آخرین نرخ که مربوط به سال 94 است هزینه را 4 میلیون تومان اعلام کرده است و دادگاه هم می‌گوید ما نمی‌توانیم آن را براساس قیمت 99 محاسبه کنیم. پس تکلیف مردم چه می‌شود؟!
7461---0917
*
یک ماه قبل برای دریافت کدنوسازی به دفتر خدمات شماره 202 شهرداری منطقه 2 مراجعه کردم و همان روز مبلغ 300 هزار تومان به حساب شهرداری واریز کردم. حالا با گذشت یک ماه مجدد با بنده تماس گرفته‌اند و درخواست 2 میلیون تومان پول می‌کنند تا کد را به بنده بدهند! وقتی از اهالی محل این موضوع را پرسیدم آن ها هم گفتند که همین پول را واریز کرده‌اند! از مسئولین امر تقاضای رسیدگی دارم.
0167---021
*
از شورای شهر تهران درخواست می‌شود که شهرداری تهران را به فعالیت بیشتر و گره‌گشایی از معضلات و مشکلات و طرح‌های در دست اقدام تهران مثل روکش آسفالت معابر، افتتاح ایستگاه‌های بیشتر خطوط 6 و 7 مترو، تجهیز اتوبوس‌های خطوط شهری و از رده خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده، مقابله با سگ‌گردی‌های سطح شهر، معدوم کردن موش‌هایی که در اکثر خیابان‌های تهران جولان می‌دهند و بسیاری از معضلات و مشکلات تهران وادار نمایند و در صورت عدم توان لازم به انتخاب شهردار چهارم در ظرف سه سال اقدام نمایند.
جمعی از اهالی منطقه 14
*
زمین‌های مزروعی اطراف بلوار پیامبر اعظم(ص) مسیر شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت جمکران و عمار یاسر به سرعت با تغییر کاربری، به قطعات متعدد تقسیم و به عمارت‌سازی تبدیل می‌شود. لازم است مسئولان امر برای جلوگیری از تبعات این مسئله وارد اقدام شوند.
نیکنام
*
تلفن ارتباط مردمی 129 قوه قضائیه بخش 4 و 6 قادر به ارائه خدمات نیست. از مسئولان امر درخواست می‌شود مشکل این دو بخش را حل نمایند.
دولابی