نماز جمعه فقط در ۷ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود

 نماز جمعه فقط در ۷ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود۷-خرداد-۱۴۰۰

حاکمان دین فروش عوامفریب همچنان برای بقای حاکمیت ننگین خونین و خائنانه خود با آویزان شدن به دین ابزارشده اهداف پلید خودرا دنبال می کنند برای همین  برای تبلیغات نمایش خیمه شب بازی مهندسی۱۴۰۰ بدون توجه به تهدید کرونا دراستان های جنوبی کشور  معرکه گیری نمازجمعه ها تبدیل به مسلخگاه کرونا می شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه ۲۵ شهر استان بوشهر دارای امام جمعه هستند افزود: بر اساس رنگ‌بندی وزارت بهداشت، فردا نماز جمعه در ۱۷ شهر دارای وضعیت نارنجی و قرمز استان بوشهر برگزار نمی‌شود.نماز جمعه فقط در ۷ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با قدردانی از مشارکت مردم مومن و دین‌دار استان بوشهر در توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در برابر کرونا اظهار داشت: اکنون از ۱۰ شهرستان استان بوشهر، دو شهرستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در شرایط نارنجی و هفت شهرستان زرد هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مقابله با شیوع کرونا نماز جمعه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی برگزار نمی‌شود گفت: بر این اساس نماز جمعه فردا در هفت شهر استان بوشهر اقامه می‌شود.

بهمیاری از برگزاری نمازجمعه در شهرهای دیر، آبدان، بردخون، دیلم، بندر امام حسن (ع)، جم و برازجان خبر داد و بیان کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، جمعه هفت خرداد ماه، نماز جمعه در تمام شهرهای زرد اقامه و برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه تصریح کرد: تاکنون در برگزاری نمازهای جمعه با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی از سوی نمازگزاران هیچ مشکلی ایجاد نشده ولی نمازگزاران موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون زدن ماسک، همراه داشتن مهر و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.