فرق صبح جمعه رئیسی با روحانی!

 فرق صبح جمعه رئیسی با روحانی!۵-شهریور-۱۴۰۰

عجب فیلی تبلیغاتی دژخیم رئیسی وانتقادی حسنک روحانی مشرق نیوز سربازجوشریعت نداری هوا کرده است وجالب این که از سوی خبرگزاری فارس پاسداران جنایتکار همکار اوین کیهان سربازشریعت ندارش ومشرق نیوزش رله شده است!! چون ادعا کرده درشرایطی که حسنک روحانی غیرخودی در دو سال پایان ریاست جمهوری خود با بهانه کرونا سفری نکرد واگر سفرهم می کرد مواجه با فریاد ازسوی آتش به اختیاران می شد ولی دژخیم منفور وبدنام رئیسی دراولین روز کاری خود بدون برنامه  ومحافظ  بطور خودسرانه سر ازخوزستان  همراه با وزیر بهداشت امضا کننده حمایت از مخالفت خریدو اکسن ازسوی خامنه ای رمال  درآوردند تا به بیمارستان رازی اهواز بروند   تارئیسی دژخیم برشعارهای پوچ بی مایه تبلیغاتی نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری اش تأکید کند که باید گفت شب بلنداست وقلندر بیدار باید منتظر ماند که چگونه شعارهای پوچ تبلیغاتی داده شده دژخیم رئیسی عملی می شود درحالی که درباغ شروع کار کابینه اش سیر صعودی قیمت دلار ادامه دارد که پیام منفی بازار به وعده های پوچ اقتصادی کابینه  این دژخیم  است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، صبح جمعه در اولین روزهای کاری خود، در یک سفر از پیش اعلام نشده به همراه جمعی از اعضای کابینه سیزدهم وارد اهواز شد تا مشکلات خوزستان را از نزدیک پیگیری کند.فرق صبح جمعه رئیسی با روحانی!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، صبح جمعه (۵ شهریور ۱۴۰۰) در اولین روزهای کاری خود، در یک سفر از پیش اعلام نشده به همراه جمعی از اعضای کابینه سیزدهم وارد اهواز شد تا مشکلات خوزستان را از نزدیک پیگیری کند.

این در حالی است که حسن روحانی در ۲ سال آخر فعالیت خود به بهانه کرونا هیچ‌گاه از تهران و حتی از ساختمان نهاد ریاست جمهوری به جز یکی دو مورد خارج نشد و مردم دیگر روحانی را فقط از قاب تلویزیون در حال سخنرانی در اتاقش می‌دیدند.

روحانی در آبان ۱۳۹۸ هم مدعی شد که صبح جمعه از تصمیم دولت برای گران کردن بنزین به ۳۰۰۰ تومان که سبب اعتراض‌هایی در کشور شد، مطلع شده است. موضوعی که معاون وزیر کشور آن را خلاف واقع اعلام کرد.

منبع: مشرق