شناسایی ۵۰ مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی هفتمین روز از بهار

 شناسایی ۵۰ مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی هفتمین روز از بهار۸-فروردین-۱۴۰۱

بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۰ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند.شناسایی ۵۰ مورد مبتلا به کرونا در استان مرکزی هفتمین روز از بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۰مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۲۳ هزار و ۲۰۶نفر رسیده است.

در این مدت ۱۱مورد جدید بستری از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان مرکزی گزارش شده است.

۳۹ مورد از بیماران جدیدی که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی بوده، که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه می‌شوند.

 متاسفانه دو مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به ۳۱۸۴ نفر می‌رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک پیش از این طی گفت‌وگویی اعلام کرده بود: با توجه به حجم بالای سفرهای نورورزی و همچنین دید و بازدیدها و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان، احتمال شیوع سویه جدید بیماری بوجود دارد.

صادقی سده از مردم خواست در سفرها و همچنین دورهمی‌های نوروزی، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبندی بیشتری داشته باشند تا پس از تعطیلات نوروزی سویه جدید ویروس کرونا شیوع پیدا نکند.