پیامک های قلابی وسختگید روغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۴- فروردین -۱۴۰۱

* ان‌شاءا... سال 1401 سال رونق کسب و کار، کاهش تورم، افزایش سرعت پیشرفت کشور، فائق آمدن دولت و ملت بر مشکلات کشور، عزت و سربلندی جبهه مقاومت در سایه ولایت امام خامنه‌ای، سال ظهور آخرین ذخیره حجت حق حضرت ولی‌عصر(عج) و سال اضمحلال و فروپاشی جبهه کفر، شرک و نفاق به سردمداری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ولیده نامشروع‌اش رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود این شجره خبیثه باشد.
فرهادی
*
آمریکایی‌ها تهدید کرده‌اند که اگر چینی‌ها به روسیه در دور زدن تحریم‌ها کمک کنند آن‌ها را نیز تحریم می‌کنند. آمریکا با تحریم کشورهایی مثل ایران، روسیه و بعد چین پا در مسیری گذاشته که در نهایت منجر به تحریم خودش خواهد شد. گذشته از آن، تحریم‌ها هر روز بی‌اثرتر و آمریکا نیز بی‌اعتبارتر می‌شود.
معبودی
*
عده‌ای در داخل و خارج به شدت به تبلیغ و تخریب دولت دکتر رئیسی روی آورده‌اند تا به مردم بباورانند که این دولت هم با دولت قبلی تفاوتی ندارد. بدخواهان می‌بینند در این مدت کوتاه 7 ماهه دولت مردمی در حال تبدیل شدن به موفق‌ترین دولت منطقه غرب آسیاست. گره نزدن حل مشکلات به مذاکرات با غرب و FATF و... و ثبات سیاسی، اقتصادی و افزایش امید مردم به آینده... در همین عمر کوتاه چندماهه دولت سیزدهم رخ داده است. به همین علت به سیاه‌نمایی روی آورده‌اند. البته ان‌شاءا... راه به جایی نخواهند برد و دولت جهادی و انقلابی با اتکا به خداوند، موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری از سر راه برمی‌دارد و بر افتخارات ملت و نظام می‌افزاید.
عزیزی
*
در شرایطی که دشمن فعالیت‌های شیطانی خود را روی ستون خیمه انقلاب و نظام یعنی رهبری متمرکز کرده، همه ما مردم به همراه دولت و مسئولین باید یکپارچه خود را سربازان ولایت بدانیم و دستورات و منویات ایشان را تمام‌قد جامه عمل بپوشانیم.
عزیزیان
*
برحسب معمول جهاد تبیین در جایی ضرورت پیدا می‌کند که ما در یک فضای فتنه‌گون و غبارآلود قرار بگیریم و در آن فضا برای تشخیص حق از باطل ابهام وجود داشته باشد پس باید از این طریق تا می‌توانیم از به وجود آمدن فتنه جلوگیری بکنیم.
حشمتی
*
اگر دولتمردان غرب زده دولت سابق به توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص شرطی نکردن اقتصاد کشور و سقوط نکردن آن به برجام عمل می‌کردند می‌توانستند لااقل جلوی فشار اقتصادی دشمنان به مردم را بگیرند ولی با لج‌بازی‌های خود موجب شدند هم برجام را ببازند و هم اقتصاد کشور را خراب بکنند.
4111---0939
*
گره خوردن مذاکرات به بی‌تعهدی آمریکا برمی‌گردد که حاضر نیست نسبت به لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی و انجام تعهد برجامی خود پایبند باشد. او می‌خواهد فقط ایران به تعهدات خود برگردد و برجام‌های 2 و 3 نیز به برجام اضافه شود تا بار دیگر اعلام نماید با شمشیر در غلاف جمهوری اسلامی را شکست دادیم ولی بداند که دیگر این خواب تعبیرشدنی نیست و جمهوری اسلامی بر سر منافع ملی خود با هیچ‌کس معامله نمی‌کند.
میرکمالی
*
شیطان بزرگ عامل اصلی بن‌بست در مذاکرات است چرا که همزمان با دم زدن از مذاکره به اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان ادامه می‌دهد. گویا تصورشان این است که با دولت قبل در حال مذاکره است که هر چه دیکته کند ما بپذیریم و فقط ما به تعهد برجامی عمل کنیم و غربی‌ها از عمل به آن معاف باشند!
واضحی‌فر
*
خداوند بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود. با توجه به مواردی از نفوذ دشمن به مراکز حساس و هسته‌ای کشور و لزوم حراست بیشتر در این عرصه همچون هواپیماربایی، بحمدا... سپاه هسته‌ای هم تشکیل شد تا ان‌شاءا... همانند جریان هواپیماربایی نفوذ در مراکز هسته‌ای نیز به صفر برسد و عوامل دشمن قبل از ورود به سزای اعمال ننگین خود برسند.
حبیبی‌نژاد
*
چرا شیاطین غربی، عربی و عبری و جیره‌خواران آنها این همه از سپاه وحشت دارند؟ برای اینکه اگر سپاه نبود هر ساله هواپیمایی ربوده می‌شد و در تل‌آویو و ریاض و... به زمین می‌نشست؟ اگر سپاه نبود، ریگی به جای جهنم الان در تهران دفتر نمایندگی «جندالشیطان» داشت! اگر سپاه نبود،‌تانک‌ها و نفربرهای رجوی تروریست معدوم الان به عنوان سمبل اشغال پایتخت، وسط میدان شهدا را تبدیل به یادمان خود کرده بودند. اگر سپاه نبود، کودتا و فتنه 88 به حمام خون مبدل می‌شد و بدتر از 30 خرداد 1360 به وقوع می‌پیوست. اگر سپاه نبود گروهک تکفیری داعش تشکیل حکومت شام، عراق و ایران را جشن می‌گرفت! و اگر سپاه نبود ناموس مسلمانان، مادران و دختران آزاده به بردگی و کنیزی در سنگرهای گرگ‌های وحشی تکفیری دست به دست می‌شدند...
زراشوند
*
با کمال تاسف باید اذعان نمود که دلارهای آل سعود دهان مدعیان حقوق بشر علیه جنایت این کشور را بسته است همان‌گونه که هم‌خوابی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با سران خائن برخی کشورهای عربی زبان آنها را در برابر وحشیگری‌های این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین بسته است!
شاه‌محمدی
*
تشکیل فرماندهی سپاه هسته‌ای را به فال نیک می‌گیریم. ان‌شاءا... شاهد عملکرد این سپاه همانند دیگر فرماندهان آن در نیروهای قدس، زمینی، هوایی، دریایی و بسیج باشیم و بتواند چشمان شیاطین به مراکز هسته‌ای را کور کند.
پرورش
*
سپاه مقر جاسوسی رژیم غاصب صهیونیست در اربیل عراق را موشکباران کرد ولی برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای که گویا قرابت با آنها دارند بیشتر از صهیونیست‌ها دردشان آمده و واکنش وزارت خارجه عراق به این حمله را تیتر کردند!
مصلحی
*
از زمان دستگیری جاسوسان اسرائیل در تاسیسات هسته‌ای فردو تا موشکباران پایگاه این رژیم در اربیل عراق و حمله سایبری اخیر که اسرائیلی‌ها را سرگردان کرده باید گفت دومینوی تحقیر مرگبار صهیونیست‌ها شروع شده است و هر روز که بگذرد به نقطه اضمحلال نهایی نزدیک‌تر می‌شوند.
مینایی
*
در حمله سایبری به رژیم صهیونیستی به حدی قشنگ دفتر نخست‌وزیری و بعضی از وزارتخانه‌های اسرائیل هک شد که خود سازمان امنیت سایبری که مسئول حفاظت از فضای سایبری این رژیم است از کار افتاد به همین دلیل مجبور شدند آسمان را «کلیر» کنند. این عملیات اثبات مجدد این حقیقت بود که اسرائیل ده یا پانزده سال آینده را نخواهد دید.
معماریان
*
اعدام 81 نفر در یک روز توسط دولت آل سعود عربستان جنایت بزرگی است که این رژیم جنایتکار جنگ اوکراین و تمرکز جهانی بر آن را برای ثبت این رکورد سیاه مناسب دید و دست به چنین وحشیگری زد اما انتقام الهی از جنایتکاران گرفته خواهد شد. ممکن است دیر یا زود داشته باشد ولی سوخت و سوز ندارد.
سراج
* 81
نوجوان و جوان مسلمان عربستانی و یمنی بدون اینکه جرم آنها در یک دادگاه عادلانه اثبات شود در برابر چشمان جهانخواران و سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی و حقوق بشری به وحشیانه‌ترین شکل گردن زده می‌شوند و گویا همه آنها کر و کور و گنگ هستند ولی اگر یک روز در جمهوری اسلامی قاتل صدها نفر به اقرار خویش و مستندات دنیاپسند با محاکمه عادلانه به جوخه اعدام سپرده شود این سازمان‌ها فریاد حقوق بشر سر می‌دهند و عده‌ای ساده‌لوح داخلی نیز مجیزگوی شیاطین غربی می‌شوند که چرا چنین جنایتکاری در جمهوری اسلامی اعدام شده است!
بخشی
* 81
نفر که در میان آنها یک نوجوان 13 ساله بود توسط دولت عربستان به شکل فجیعی سر بریده شدند و صدایی از غرب بلند نشد ولی اگر یک قاتل در ایران به مجازات برسد سروصدا راه می‌اندازند. غربزده‌ها کی می‌خواهند بیدار بشوند؟
8498---0937
*
بارزانی‌ها سال‌های متمادی در دوران حکومت صدام بر عراق نان‌خور جمهوری اسلامی محسوب می‌شدند و از مهمان‌نوازی برخوردار بودند همچنین به رغم آزادسازی‌شان از دست گروهک‌های تکفیری مثل داعش توسط سردار دل‌ها، با نمک‌نشناسی به سردار دلها پشت نموده و به اربابان همان گروهک‌ها اجازه احداث لانه توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلمرو خود دادند.
صفاری برزی