گردگیری اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد

 گردگیری اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد8-خرداد-1401

تاکتیک بیش ازحدت کراری و لورفته نیروی انتظامی سرکوبگر که مزدور خامنه ای رمال  وزیر کنترل پاسداران جنایتکار مقابل مردم شده است برای باردیگر اجراشده است . چون هرموقع شرایط رژیم جنایتکاربحرانی می شودو مواجه باموج اعتراضات ضدحکومتی همراه بافریاد مرگ بردیکتاتورو خامنه ای می شود برای مانع شدن آن ادامه اعتراضات آبادان و.. به کلانشهر تهران نیروی انتظامی سرکوبگر مأمور می شود تابا عنوان مبارزه بااراذل وجمع آوری معتادان که محصول عملکرد 43 ساله رژیم جنایتکار ولایت فقیه اند  اقدام به به برخوردتحقیر آمیز برای تشدید فضای امنیتی  درشهر تهران کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری جزئیات نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش و چگونگی دستگیری آنها را تشریح کرد.                                                   گردگیری اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد

به گزارش تابناک؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان معلم شهرری با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ری خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بدو ورود ، مأموران تعدادی از اراذل و اوباش را در حال درگیری با یکدیگر با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو مشاهده کرده و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و تعدادی قمه و چاقو از آنها کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه تمامی متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان علت نزاع و درگیری را اختلافات قبلی بین طرفین و چشم تو چشم بیان کردند که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد : شهرستان ری جای اوباشگری و حضور اراذل و اوباش نیست و هر شخص و یا اشخاصی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس ری با سرعت و قدرت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.