احتمال در پیش بودن موج جدید کرونا در فصل سرما

 رئیس علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

احتمال در پیش بودن موج جدید کرونا در فصل سرما۱۵-شهریور-۱۴۰۱

احتمال در پیش بودن موج جدید کرونا در فصل سرما

ایسنا/گیلان رئیس علوم پزشکی گیلان، با اشاره به موفقیت گیلان در بالاترین پوشش تزریق واکسن کرونا در کشور، گفت: با توجه به سیر ثبات ابتلا به بیماری کرونا و فوت‌شدگان آن و همچنین احتمال در پیش بودن موج جدید در فصل سرما، لازم است تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

ارسلان سالاری در نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فرمانده سپاه قدس استان با اشاره به تامین واکسن مورد نیاز برای تزریق سریع دز یادآور، اظهار کرد: بسیج و سپاه نیز می توانند با فراهم آوردن امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در این طرح ضربتی مشارکت فعالانه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه سپاه و بسیج در طول دوران کرونا، عنوان کرد: همراهی و همگامی بسیجیان سلحشور و سرو قامتان سپاه در کنار دیگر گروه‌های، نظامی، انتظامی، هلال احمر و... در طول دوران بحران کرونا مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا و جهش‌های آن همچنان در کشور و استان گیلان فعال هستند، افزود: مردم علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند.

سالاری با اشاره به موفقیت گیلان در بالاترین پوشش تزریق واکسن کرونا در کشور، گفت: با توجه به سیر ثبات ابتلا به بیماری کرونا و فوت‌شدگان آن و همچنین احتمال در پیش بودن موج جدید در فصل سرما، لازم است تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در واکسیناسیون گام بسیار بلندی برداشت و توانست در مهار کرونا موفق عمل کند، تصریح کرد: بخش اعظمی از این موفقیت همگرایی همه‌جانبه در تزریق واکسن کرونا به مردم بود که لازم است این مهم مجددا نیز در استان با جدیدت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.