دستگیری ۱۱ نفر از عوامل خرابکاری در کرج حین فرار از کشور

 دستگیری ۱۱ نفر از عوامل خرابکاری در کرج حین فرار از کشور۱۴-آبان-۱۴۰۱

کپی سناریوسازی های انبوه دروغ خیلی شتاب گرفته است چون هدف وانمودکردن معترضان ازبرون مرز واردکشور شده یا با برن مرز دررابطه بوده اند وجزو ناراضیان تولید عملکرد ۴۳ ساله ضدمردمی وضدمنافع ملی رژیم فاسدولایت فقیه نمی باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل جنایت، آشوب و خرابکاری در‌ کرج خبر داد و گفت: این افراد حین فرار از کشور دستگیر شدند.دستگیری ۱۱ نفر از عوامل خرابکاری در کرج حین فرار از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بعد از انتشار تصاویری که مردم خوب کشور ما را متاثر کرد و به صورت مظلومانه همکاران من که برای بازگشایی مسیر در حرکت بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی گفت: مردم با در اختیار قرار دادن تصاویر و فیلم ها اطلاعات و اخبار بسیار گران قیمتی را در اختیار ما گذاشتند. همکاران من هم با بسیج کلیه امکانات رد گیری و رهگیری نسبت به شناسایی اقدام و شروع کردند و تعدادی از سران این افراد که قصد خروج از کشور را داشتند با همکاری یکی از استان‌های غربی تعداد ۹ نفر از آن‌ها را بازداشت کردند.

محمدیان ادامه داد: در حال تحقیقات هستیم و به امیدخدا به زودی انتقال خواهند شد و اطلاع تکمیلی ارسال خواهد شد. در یکی از استان های دیگر که ۲ نفر متواری بودند با ردیابی‌هایی که انجام شد و اطلاعات خوب مردم کشور دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت:جمعا ۱۱ نفر در خصوص حمله به پلیس دستگیر شدند که سریعا انتقال خواهند شد و اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم خوب و بزرگوار کشور خواهد رسید.