صدیقی، امروز دولت ما نه غرب‌گرا، ترسو و التقاطی که جهادی است

 صدیقی، امام جمعه موقت تهران: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و التقاطی نیست؛ یک دولت جهادی است که شب و روز ندارد۶-آذر-۱۴۰۱

آخوندهمیشه گریان صدیقی نگفته است دولت جهادی یعنی دولت پاسداری- امنیتی-اطلاعاتی که مقابل مردم ومطالبات شان ومنافع ملی کشورایستاده است.

کاظم صدیقی با بیان اینکه این همه آبادانی و خدمت به برکت انقلاب اسلامی و به برکت مکتب اهل بیت علیهم السلام نصیب ما شده است، خاطرنشان کرد: امروز دولت ما دولت غرب‌گرا، ترسو و دولت التقاطی نیست؛ دولت سیزدهم یک دولت موحد، مردمی و جهادی است که شب و روز ندارد. صدیقی ادامه داد: دشمن فتنه‌ها و شورش‌های جدید را به پا کرد زیرا می‌دانست اگر این شورش‌ها نباشد، دولت می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند در حالی‌که غافل است که ما ولیِ کاردان و حکیم داریم که خدا او را تایید و از خطرات بزرگی باسربلندی بیرون آمده است. امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با اینکه مشکلات اقتصادی دارند با ولایت هستند، دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند و با خون شهدای خود در این میدان نبرد کنار رهبری و ولی فقیه خود می‌مانند.