انتقاد تند دستیار رئیسی از اظهارات جنجالی علم الهدی ...

 انتقاد تند دستیار رئیسی از اظهارات جنجالی علم الهدی / هر مسئولی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا خائن است یا جاهل! /نفرت پراکنی ممنوع!۳-فروردین-۱۴۰۲

پس از علنی شدن گند رسوایی بزرگ شوی مضحک طرح مهندسی  خالص سازی که موجب بی اعتباری کامل رژیم تروریستی وفاسد ومنفور ولایت فقیه شده است وموازی آن رسوایی دیگر زمین خواری آخوند همیشه گریان فرصت طلب ومتملق وچاپلوس کاظم صدیقی هم چاشنی گردید . بنابراین حال آخوند مصادره کننده زمین اوقاف ملقب به سلطان خراسان ازسوی دستیار دژخیم رئیسی تودهنش زده شده است چون زیادی بازشده وفضولات آلوده تراوش کرده است و بوی گند موجب آلودگی محیط بیت خامنه ای ر مال واطرافیان شان شده است.

انتقاد تند دستیار رئیسی از اظهارات جنجالی علم الهدی / هر مسئولی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا خائن است یا جاهل! /نفرت پراکنی ممنوع!

علم الهدی اخیرا در اظهاراتی گفته بود؛ « عده‌ای می‌گویند تنها ۴۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و ۵۹ درصد دیگر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکردند، بنابراین نمایندگانی که انتخاب شدند، مورد تأیید و پذیرش اکثریت نیستند و کاری که این افراد در برنامه‌ریزی‌های کشور انجام دهند برخلاف خواسته و نظر اکثریت جامعه است.دستیار رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: بعد از اتمام حجت رهبر انقلاب، هر مسئول و گروهی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا عمل کند،یا خائن است یا جاهل! معنای سیاست قطعی نظام همین است.سکینه سادات پاد، دستیار رئیس دولت سیزدهم در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در واکنش به اظهارات اخیر علم الهدی امام جمعه مشهد، در توییتر نوشت:از تعریف‌های سلیقه‌ای مردم دست برداریم.-مردم یعنی تک‌تک آحاد جامعه‌ای که می‌توانند محال را ممکن کنند.-بعد از اتمام حجت رهبر انقلاب، هر مسئول و گروهی خلاف همدلی مردم حرف بزند یا عمل کند، یا خائن است یا جاهل! معنای سیاست قطعی نظام همین است.-همه موظف به مراقبتیم.-گفتنی است، علم الهدی اخیرا در اظهاراتی گفته بود؛ « عده‌ای می‌گویند تنها ۴۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و ۵۹ درصد دیگر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکردند، بنابراین نمایندگانی که انتخاب شدند، مورد تأیید و پذیرش اکثریت نیستند و کاری که این افراد در برنامه‌ریزی‌های کشور انجام دهند برخلاف خواسته و نظر اکثریت جامعه است. در اسلام اکثریت به خودی خود مورد پذیرش قرار ندارد و فقط در جایی که رجحان ثبوتی در خصوص موضوعی مشخص نبوده یا مردد باشد از باب تشخیص رجحان اثباتی به اکثریت مراجعه می‌شود. در این میان مراد از اکثریت، اکثریت متدین و متعبد است نه اکثریت عاصی و متمرد؛ بنابراین برای اکثریتی که به دستور و فرمان رهبری در خصوص شرکت در انتخابات عمل نکردند، در مقابلِ رجحان اثباتی اقلیت جایگاهی وجود ندارد.»