دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 18 اردیبهشت ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آدرس تغيير نكرده است "

"امکان رو در رویی قهر آمیز میان حامیان طرفین وجود د ارد . برای اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و باندش نیروهای لباس شخصی و ساندیس خور ان و حتی مسلح خاص خودشان را در اختیار دارند . به ویژه اینکه ممکن است که پاسدار گماشته احمدی نژاد یک گام به جلو برود و دو گام به عقب بر گردد . ولی هر گز نمی خواهد که همان نقش آبدارچی بودن مشابه خاتمی را اجرا نماید و بسادگی خود و اطرافیانش از قدرت کنار بکشند "

عضو حزب الله لبنان و قلم زن یادداشت روز نویس کیهان پیرامون جنگ قدرت میان لوطی و عنتر تحلیل و تفسیر پاسداری – حوزوی ولی وقیح پسند داده است . برای همین بدون توجه به کودتای تقلباتی پاسداران که آنگونه عیان شد که پس از کودتای 22 خرداد بلافاصله میلیون های معترض بعنوان اعتراض رأی من کجاست؟ که بوضوح مفهومش بزبان ساده اعتراض مردم این بود که تقلب شده است . اما ولی وقیح نا مشروع همکاره قبل از اینکه شورای نگهبان آلت دست رهبر لوطی جماران خامنه ای صحه بر نتایج نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 بگذارد. لوطی جماران با فشار پاسداران کودتاگر مجبور شد تا سراسیمه و وحشت زده از واکنش اعتراضی مردم ایران وارد صحنه ی نمایش خیمه شب بازی نماز جمعه ی تهران شود و دم از 40 میلیون رأی دهندگان به نظام و 24 میلیون رأی ساخته شده برای عنترش بزند . در صورتیکه گزارش شده بود که در عصر ر وز نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد قرار بود که لوطی جماران بعنوان برنده به موسوی تبریک بگوید. اما اکنون قلم بر دست مدعی حمایت اصول گرایان از پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . البته بدون اعتراف حذف رقیب و یک پایه شدن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی، ولی از یک پارچه شدن اصول گرایان پس از نمایش خیمه شب بازی سخن گفته است. به خصوص اینکه به سفر ولی وقیح به کردستان قبل از نمایش خیمه شب بازی کودتایی 222 خرداد 88 اشاره کرده است که چگونه در سخنرانی خود بطور غیر مستقیم از نامزدی پاسدار گماشته احمدی نژاد دفاع و حمایت کرده بود . بهر حال پیش زمینه تحلیل و تفسیر شرایط کنونی را چنین ریشه یابی و تنظیم کرده است:.

"ريشه هاي ماجراي اخير در فضاي سياسي كشور چيست؟ بازيگران مختلف هركدام چگونه مي انديشند؟ چقدر از آنچه رخ مي دهد پروژه است و برنامه ريزي شده و چقدر يك پروسه خود انگيخته؟ بازي دوست كدام است و بازي دشمن كدام؟ و چگونه بايد تشخيص داد هر كدام از بازيگران درون كدام بازي قرار دارددر انتخابات خرداد 88 باز هم اصولگرايان در حمايت از آقاي احمدي نژاد يكپارچه شدند از آن رو كه همچنان در «اصولگرايي» اين دولت -به رغم همه اشكال ها كه درمواردي حادتر هم شده بود- ترديدي نبود. خوانندگان اين يادداشت خوب است سخنراني رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در كردستان را به ياد بياورند كه بسياري از آن بوي حمايت از دولت را استشمام كردند ولي آن سخنراني هم چيزي جز «مرور اصول» و فراخواندن مردم به برگزيدن كانديدايي كه به اين اصول بيش از ديگران پاي بند باشد نبود. حضرت آقا در آن سخنراني تاكيد كردند كه درباره اشخاص هيچ نظري نمي دهند و فقط در پي ارائه شاخص هايي هستند كه مردم بايد در انتخاب كانديداي مورد نظر خود آنها را مدنظر قرار بدهند. تشخيص مردم در سال 88 اين بود كه احمدي نژاد نسبت به ديگر كانديداهاي موجود به آن اصول پاي بندتر است و او خود نيز -اگرچه اين بار با زبان و ادبياتي متفاوت از سال 88- همين پيام را به مردم القا مي كرد. يك نكته بسيار جالب توجه در اين ميان آن است كه برخي از نزديكان رييس جمهور همان ايام پيش بيني و شايد بهتر باشد بگوييم پيشگويي كرده بودند كه اصولگرايان بويژه كيهان در سال 88 نه فقط از احمدي نژاد حمايت نمي كنند بلكه از كانديداي مقابل او حمايت خواهند كرد! ناگفته پيداست اين پيشگويي كه همچون بسياري موارد مشابه ديگر برگرفته از اتصالات خاص جلوه داده مي شد، صد درصد غلط از آب درآمد اما آقاي احمدي نژاد هيچ گاه از دوستانش نپرسيد كه چرا كانال هاي مورد وثوق آنها «پيغام» غلط مي دهند؟"

جالب تر اینکه پاسدار قلمزن عضو حزب الله و یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان اعتراضات ضد حکومتی مردم ایران که پس از 22 خرداد 88 اتفاق افتاد و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند. گرچه برای خاموش نمودن صدا و فریاد معترضان، تظاهر کنندگان ناراضی با تهاجم وحشیانه ی ضد انسانی گزمکان سر کوبگر در خدمت کودتا گران و ولی وقیح مواجه شدند. آنگونه که تعدادی جان با ختند و بسیاری بازداشت و شکنه و اعتراف کردند . سپس در بی دادگاه نمایشی و فرمایشی تلویزیونی از سوی سر دژخیم صلواتی محاکمه و محکوم به حبس های سنگین و حتی برخی هم به اعدام محکوم شدند . ولی قلم بر دست اعتراض مردم نا راضی فتنه نامیده است. از سوی دیگر بدلیل ادعای همخوانی برخی از درون دولت با فتنه گران دولت دهم و اعضایش را لایق اینگونه حمایت و هزینه کردن ندانسته است . صد البته مدعی تصویر مار کش و مار نشان دادن بدون توجه به حمایت و پشتیبانی های ولی وقیح نامشروع که از گماشته پاسدار احمدی نژاد و دولت کرده است مدعی شده است که ولی وقیح نا مشروع بدلیل مشکل بزرگتر دشمن آمریکا و اسراییل خطا های دولت را نا دیده گرفته است . بالاخره قلم بردست یادداشت روز نویس در پایان بالا آورده است که مو شکافی کردن یا قبرستان کهنه شکافتن وی بدلیل این موضوع می باشد که چرا پاسدار گماشته احمد نژاد تلاش کرد تا که از حق قانونی خود برای عزل کردن وزیر بد نام اطلاعات استفاده نماید تاکه موجب فشار پاسداران کوتا گران بر روی ولی وقیح نا مشروع شود تا وی دست با اقدام قانون شکنانه یا عمل فراقانونی بزند و با ابقاء کردن وزیر بد نام اطلاعات نه حق قانونی رئیس جمهور دکوری شده را پایمال کند ، بلکه وی را آنگونه بی اعتبار کند که مجبور شود 11 روز در خانه بست نشیند تا که با فشار و تهدید آخوندهای مفت خور و انگل حوزوی حامی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و مداحان مرثیه خوان لمپن و هرزه و هذیان گوی ک با دراز کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی و متهم به به جریان انحرافی و جن گیر کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد وارد صحنه شود و حتی در مراسم عزا داری حسینیه جماران حضور یابد . ولی اینگونه واکن صورت مسأله پاک کرده است . چونکه آتش زیر خاکستر با وزیدن نسیمی شعله ور خواهد شد . بهر صورت همکار قلم زن سر بازجو پاسدر حسین شریعتمداری اینگونه تابلوی فتنه ی 88 و پس از آن را ترسیم کرده است :

"پس از انتخابات رياست جمهوري سال88 فتنه بزرگ واقع شد كه مشابه آن در سال هاي پس از انقلاب مشاهده نشده بود. فتنه اي كه براي نخستين بار صف ظاهرفريبان و دشمنان دوست نما را از صف انقلابيون واقعي جدا كرد و مجال تداوم رفتار منافقانه را از برخي افراد كه خود را در طايفه خواص نظام جا داده بودند گرفت. فتنه 88 چگونه خنثي شد؟ آن مردان غيرتمندي كه ماه ها روز از شب نشناختند و همه هستي و زندگي خود را صرف دفع فتنه كردند از كجا نيرو و انرژي مي گرفتند؟ همان ايام بودند كساني كه گوشه و كنار مي گفتند دولت دهم ارزش اين همه هزينه كردن را ندارد و افرادي داخل دولت حتي از بالاگرفتن آتش فتنه خوشحال هم مي شوند چرا كه مي تواند براي آنها و انحرافاتشان حاشيه امن ايجاد كند. اما اين ديدگاه هرگز بدل به نظر غالب در ميان دوستداران انقلاب كه دوستداران دولت هم بودند ، نشد. علت هم اين بود كه اولا همگان به وضوح مي ديدند كه مشكل و مسئله اهل فتنه اساسا دولت نيست و انتخابات هم فقط بهانه اي شده براي اجرا كردن نقشه از پيش آماده كه هدفي جز برانداختن اساس خيمه انقلاب و گلاويز شدن با ولي اين امت ندارد. ثانيا باز هم حجتي در ميان نبود كه ثابت كند اين دولت از دايره اصولگرايي و از مدار پاي بندي به ارزش ها خارج شده باشد. خطر اصلي در توطئه اي است كه دشمنان ترتيب داده اند و اساس انقلاب و نظام را نشانه گرفته است؛ و دوم اينكه رهبري در فرمايش خود به صراحت تاييد كردند كه «انحرافي» مي بينند و حتي بيان آن را هم (اگر مفسده اي نداشته باشد) بي اشكال مي دانند اما اين انحراف را به آن اندازه كه مواجهه با فتنه دشمن بيروني اهميت دارد، مهم نمي دانند. وقتي آن جوان دانشجو بلند شد و گفت دل حزب اللهي ها از دست چپ و راست احمدي نژاد خون است، آسان ترين كار براي حضرت آقا اين بود كه بفرمايند انحرافي در كار نيست و داستان را في المجلس خاتمه بدهند. اما ولي امر ما اين كار را نكرد سهل است تاييد كردند كه مسئله اي وجود دارد اما اين مسئله آنقدر كه توطئه آمريكا و اسراييل و ايادي داخلي شان مهم است اهميت ندارد. از آن روز تا به حال سوال اين است كه آقاي رييس جمهور با منشأ و منبع آن «مسئله» درون دولت -كه همه مي دانند كيست و كجاست و آن دانشجو از آن نام هم برد- چگونه رفتار كرده است؟ آيا براي رفع اين مسئله و حل آن تلاش شد يا اينكه برعكس مجالي فراهم آمد تا آن مسئله فرعي و حاشيه اي پروژه خود را عملي كند و بدل به «اصل و اساس» دولت شود؟همه نگراني كه مردم مومن و انقلابي ايران در روزهاي اخير داشته اند اين بوده كه احساس مي كرده اند دستي درون دولت در حال «جابجايي ارزش ها»ست و بنا دارد اصولي را كه همه اميد و اعتماد مردم به دولت به سبب نگهباني از آن اصول است با ارزش هايي جعلي و من درآوردي جايگزين كند. مردم مي ديدند كه گويا كساني از آنها كه خود را «نزديكان رييس جمهور» معرفي مي كنند در ناآرام كردن فضا، اختلاف افكني، توليد و مصرف مكرر ادبيات ليبراليستي وناسيوناليستي، درگير شدن با ارزش ها و نمادهاي اسلامي، روي خوش نشان دادن به بيگانگان و مفسدان و خلاصه در يك كلام «فاصله گذاري با ارزش هاي انقلاب اسلامي» عمد دارند و آقاي رييس جمهور هم نه فقط با آنها برخورد نمي كند بلكه بر پيوند خود با آنها اصرار مي ورزد و حتي رييس دستگاه امنيتي كشور را به سبب حساس بودن نسبت به اين جريان بركنار مي كند"

خاتمه اینکه تق جنگ قدرت و ثروت 32 ساله در آمده است که با اهرم موضع دشمن شناسی و وابسته به دشمن بیگانه آمریکایی و اسراییل کردن مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان سرکوب و حذف شدند . دیگر این سیاست جواب ندارد . چونکه پس از طرح کودتای سوم تیر 84 و کودتای 22 خرداد 88 که رژیم ضد بشری کودتایی یک دست شد. اما چون نه مردم معتترض تسلیم نشده و خانه نشین نشدند، بلکه مردم نا راضی توی خیابان های سرازیر شدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت و قیح سر دادند. جا لب تر اینکه مبارزه و مقاومت و اعتراضات ضد حکومتی برای 18 ماه ادامه یافت . طوریکه مو جب شد که نه آنکه کمر عمود خیمه ی نظام بشکند ، بلکه طشت رسوایی و نا مشروع بودنش از بام بر زمین بی افتد و به قداست پوشالی اش پایان داده شود . از سوی دیگر بدلیل یک دست شدن نظام ترفند مانور تبلیغاتی د ادن کاسه و کوزه بر سر رقیب مغلوب شکستن نه دیگر کار برد نداشته است ، بلکه بر عکس سبب شد تا رشد اختلاف و تضاد در رأس رژیم ضد بشری کودتایی عیان شود . بنابراین هر چه زمان به جلوحرکت کرده است . بیشتر نوک کوه شناور از آب بیرون زده شده نمایان شده و خود نمایی کرده است . طوریکه بسیج اراذل اوباش حامیان ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر علیه ی باند پاسدار گماشته احمدی نژاد ومتهم به جریان انحرافی کردن شان، نه از موضع قدرت که ضعف و زبونی می باشد . همچنین این تاکتیک تهاجمی تبلیغاتی همه جانبه نه باعث ماستمالی و رفو کردن و درز گرفتن شکاف و اختلافات نشده است ، بلکه بیشتر سبب عمیق تر شدن و گشاد تر درز وشکاف ها شده است . آنچنانکه امکان رو در رویی قهر آمیز میان حامیان طرفین وجود د ارد . برای اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد و باندش نیروهای لباس شخصی و ساندیس خور ان و حتی مسلح خاص خودشان را در اختیار دارند . به ویژه اینکه ممکن است که پاسدار گماشته احمدی نژاد یک گام به جلو برود و دو گام به عقب بر گردد . ولی هر گز نمی خواهد که همان نقش آبدارچی بودن مشابه خاتمی را اجرا نماید و بسادگی خود و اطرافیانش از قدرت کنار بکشند . چون اشراف دارند که ولی وقیح نا مشروع و حامیانش که یکی از دیگری منفور و مفت و رانت خوار تر ند بشدت مورد تنفر و خشم مردم ناراضی می باشند و هر که مقابل شان به ایستد . محال است از ولی وقیح و پاسداران کودتا گر جز اراذل و اوباشان و ساندیس خوران و بخشی از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و کودتای پاسدار حامی و پشتیبان دیگری وجود داشته باشد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900218/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 18 اردیبهشت ماه سال 1390

آدرس تغيير نكرده است (يادداشت روز)