دروغ نامه کیهان یکشنبه 20 شهریور ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان نشانه گيري سه جانبه دشمن

"پس از 33 سال تجربه و شرایط کنونی حاکم به ویژه در زمینه ی اقتصادی و تورم و گرانی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی کنونی جای هیچگونه ابهامی باقی نمی گذارد که خمینی شیاد و پیروانش چگونه با شیادی و عوامفریبی کلاه گشادی بر سر مردم ایران گذاشتتند و چه بسادگی مسیر انقلاب و اهداف و آرمان آن را مصادره و منحرف نمودند؟"

عجیب است که هنوز زمان زیادی از پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادن سپری نشده است که پس از کودتای 22 خرداد 88 از سوی مردم ناراضی در تظاهرات های ضد حکومتی در خیابان ها سر داده شد . همچنین از یاد نرفته که چگونه تصاویر خمینی شیاد و جانشین وی از سوی معترضان خشمگین پاره و به آتش کشیده می شد .یا زیر پای تظاهر کنند گان خشمگین وناراضی لگو کوب می شد که اکنون قلم بر دست غیر ایرانی تلاش کرده است با خاک پاشیدن بر توی چشمان آنانی که تجربه ی 33 ساله یا پس از کودتای 22 خرداد 88 دارند و یا شاهد صحنه های تظاهرات های ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور بودند. یا اینکه خودشان در صحنه حضور داشتند . ولی وی بطور وضوح وارونه گویی کرده است و از خمینی شیاد و جانشین و پیروان شان وی یاد کرده ومدعی شده است با مردم بودن» و «مردم با نظام بودن» دو موضوع كليدي در انديشه و عمل خميني شیاد وجانشین وی خامنه اي رما ل بود که به تبع آن این عمل و اندیشه در نظام قرون وسطایی و ضد بشری وجود داشته و همواره ساري و جاري بوده است. در صورتی که موج سوارانه وانمود کردن در کنار مردم بودن وقول دروغین و وارونه ی حکومت آینده از محرومان و پا برهنگان یک ترفند تبلیغاتی بود . زیرا که یک اقدام عوامفریبانه موج سوارانه برای کسب قدرت همراه با انباشت ثروت بود . برای اینکه اکنون پس از 33 سال تجربه و شرایط کنونی حاکم به ویژه در زمینه ی اقتصادی و تورم و گرانی و فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی کنونی جای هیچگونه ابهامی باقی نمی گذارد که خمینی شیاد و پیروانش چگونه با شیادی و عوامفریبی کلاه گشادی بر سر مردم ایران گذاشتتند و چه بسادگی مسیر انقلاب و اهداف و آرمان آن را مصادره و منحرف نمودند؟ آنگونه که جانشینان و پیروان وی اکنون سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشند . بطوریکه ضمن فاش نمودن ارقام نجومی اختلاس و رانت خواری و رشوه گیری ودزدی بدترین اتهامات را نیز نثار همدیگر می کنند. اما وی بدون نگاه به شرایط موجود با رها کردن نقد به سراغ حواله دادن نسیه سال 1320 یعنی 70 سال پیش رفته تا از خمینی شیاد یاد کند . سپس به جانشین وی برسد ومدعی شود که خمینی شیاد با عبور از بهشت در کنار توده های محروم وتهی دست چنین جهنم را بر گزید :

" تحليل گران مسايل اجتماعي نيز همواره چنين مشاركتي را نشانه استقرار و دوام يك نظام سياسي به حساب آورده اند. در عين حال از زماني كه مسئله افكار عمومي و اقناع ذهني شهروندان به عنوان يك عنصر مهم در «قدرت ملي» ارزيابي شده- كه سابقه آن به حدود 50 سال قبل برمي گردد- مشاركت فعال مردم در اداره جامعه و اقناع فكري آنان نسبت به روايي يك سيستم حكومتي از اهميت مضاعفي برخوردار شده استبا مردم بودن» و «مردم با نظام بودن» دو موضوع كليدي در انديشه و عمل حضرت امام خميني-ره- و انديشه وعمل حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- و به تبع آن در انقلاب و نظام وجود داشته و همواره ساري و جاري بوده است. «خداوندا اگر مرا مخير گرداني كه در بهشت سكني گزيده و با توانگران باشم و يا در جهنم ساكن شده و با فقرا و تهي دستان باشم، من دومي را اختيار مي كنم» اين اوج اعتقادي است كه يك نفر مي تواند درباره مؤانست با توده هاي مستضعف جامعه داشته باشد و بررسي سيره عملي حضرت امام در نجف، پاريس و تهران نيز كاملاً از پايبندي به چنين اعتقادي حكايت مي كند صد البته امام رضوان خدا را در همراهي با توده هاي جامعه مي دانستند و از اين رو مي فرمودند: «خدا نياورد آن روزي كه سياست ما پشت كردن به مستضعفان باشد و...» از رهبر معظم انقلاب نيز مطالب مشابه و سيره كاملاً مشابهي ديده شده و مي شود، سلوك مثال زدني حضرت آقا با انسانهاي بي نام و نشان در سفرهاي ايشان به شهرستان ها و سخت گيري شديد ايشان به اطرافيان در مسايل مالي همه از اين موضوع حكايت مي كنند."

عجیب است که مداحان روضه خوان گریز به صحرای کربلا زن که چپ و راست به خمینی شیاد و جانشین رمال وی آویزان می شوند و با تعریف و تمجید و ستایش گری کردن از اینان هر گز نمی گویند که شرایط تحمیل شده محصول چیست و مقصر ان وعاملانش کیستند؟ مگر گفته نمی شود هرچه به دیگ است به کمیچه بیرون می آید؟ نمی شود که یک ریز از خمینی شیاد و جانشین رمال وی یاد نمود واز اینان نقل قول کرد واز افاضات وکمالات شان گفت وبه به وچه چه زد، ولی منکر واقعیت ها و شرایط موجود شد. یعنی کودتای حذف کردن رقبا همراه با تقلبات گسترده را نا دیده گرفت. در عواض اینگونه از آرا ونظر مردم و تأکید در امانت داری آن نقل قول نمود :

"بازتاب اين انديشه، سنت و سيره در عرصه حكومت داري، محوريت توده هاو محدوديت خواص مي باشد در اين انديشه و سيره توده مردم به عنوان صاحبان واقعي حق و به تعبير حضرت امام «ولي نعمت» مورد اقبال و توجه حكومت مي باشند و پشتيباني حكومت از حقوق و نظرات آنان- تا آنجا كه با حق الهي تصادم نداشته باشد- و صبوري حكومت در برابر گزينش هاي اجتماعي كه در مواردي با كژي و ناآراستگي نيز همراه است، همه تائيدي بر اين ديدگاه است. در طول حدود 22 سالي كه از رهبري حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- مي گذرد، ايشان همواره در برابر تحليل ها و درخواست هايي كه مبتني بر «مشاركت غيرهيجاني» يا «مشاركت تضمين شده» يا «مشاركت طيف هاي خاص و نه عموم» بوده، ايستاده اند و انتخابات را يك حق عمومي و حكومت را موظف به پاسداري از اين حق عمومي دانسته اند.رهبري زير بار نرفته و فرموده اند صندوق هاي راي امانت مردم نزد ماست و ما وظيفه صيانت از آن را داريم. در عمل هم رهبر معظم انقلاب، نتايج آراء مردم را پذيرفته و در جهت كمك به منتخب مردم حركت كرده اند به گونه اي كه در طول تاريخ انقلاب، رهبري- به اعتبار راي مردم- بزرگترين و مؤثرترين حامي دولت يا مجلس منتخب مردم بوده اند.يكي از عواملي كه تاكنون اين انقلاب و نظام را در مقابل توطئه هاي خارجي حفظ كرده است همين انتخابات و مشاركت انبوه مردم در آن بوده و بدون ترديد بدون آن ما قادر به حفظ نظام نبوديم"

مضحکه اینکه تفاله و پس مانده های کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 که فرصت طلبانه با قول و قراری های پشت پرده زیر درخت سیب در پاریس گذاشتن بقدرت خزیدند . پس از کودتای 22 خرداد 88 وحذف رقیب و سرکوب وحشیانه ی معترضین رژیم ضد بشری را یک پایه کردند . ولی بدلیل مقاومت مردم و اختلاف شدید میان کودتا گران غالب و رقیب مغلوب منجر به شکاف و اختلاف درون باند های مافیایی و کودتایی شده است . ولی قلم بر دست غیر ایرانی اکنون رقیب مغلوب و معترضان ناراضی را متهم به فتنه گران کودتاگر و دیکتاتور وانسته به دشمن نموده است . اما حامی کودتا گران را این چنین حافظ صیانت از آرای مردم معرفی کرده است :
"انتخابات بايد در يك بستر مردمي برگزار شود و در يك بستر مردمي از آن حفاظت گردد. بر اين اساس در رخدادهايي كه پس از انتخابات سال 88 پيش آمد و دشمنان تلاش كردند تا انتخابات را به ضد خود يعني ديكتاتوري تبديل كنند و ديكتاتورها را به قدرت برسانند- آ نگونه كه در فاصله سالهاي 1299تا 1357 با دو كودتا رژيم ديكتاتوري را به ملت ما تحميل كردند- رهبر معظم انقلاب مستقيماً به مردم مراجعه كرده و با كمك مردم و نه قدرت نظامي يا... فتنه را خاموش كردند به گونه اي كه پس از دو سال همان عناصري كه بر آتش فتنه بنزين مي پاشيدند زبان باز كرده و گفتند اگر اين حوادث در هر كشور غربي و... اتفاق افتاده بود، تعداد كشته ها از هزار نفر فراتر مي رفت ولي رهبري با كمك مردم، هزينه هاي فتنه را پايين آورده و در نهايت آن را از ميان برداشتند."در واقع در اين حوادث، رهبر انقلاب به بهترين وجه و محكم ترين استدلال از رأي مردم صيانت كرده و در برابر حجم سنگيني از مطالبه ابطال آراء ايستادند و اجازه تكرار ديكتاتوري و حكومت ديكتاتورها را ندادند.دشمن گمان مي كند و همواره اين گمان باطل در او وجود داشته است كه «مي توان انتخابات را وسيله تضعيف نظام و موقعيت ايران در عرصه سياسي قرار داد.» دشمنان شناخته شده سالها گمان مي كردند با دامن زدن به جو نااميدي در ميان مردم، مي توان از حضور آنان در پاي صندوق رأي كاست و در نهايت نظام را از حمايت شهروندانش محروم كرد. اين تجربه در طول 32 سال گذشته همواره با شكست مواجه گرديده است. مشاركت مردم بخصوص در دهه اخير سير صعودي هم پيدا كرده و به 85 درصدي هم رسيده است كه در كل دنيا- و در طول 100 سال اخير- بي سابقه و يك «پديده بي نظير» تلقي مي شود.دشمنان خارجي انقلاب و ايران به مدد فتنه گران داخلي به يك تجربه و نظريه جديد رسيده اند «مي توان با دامن زدن به عدم سلامت انتخابات، جناح هاي شكست خورده در انتخابات را در مقابل نظام قرار داد» در واقع استكبار جهاني مي گويد با مردم و عليه آنان مي توان يك بازي را مديريت كرد به گونه اي كه تا راي دهندگان بفهمند كه چه كلاهي سرشان رفته، نظام را ساقط يا ضعيف كرده باشيم"

جالب است که قلم بر دست غیر ایرانی روضه خوان در پایان روضه ی مبسوط خود بالا آورده و اذعان کرده است که وحشت وی همچون ولی وقیح نا مشروع و منفورناشی از چیست؟ چونکه آشکارا فاش ساخته است که همه تلاش زور زدن هاکه خمینی شیاد و جانشین رمال در کنار مردم و برای اینان ونظام بودند . زیرا که بقای رژیم ضد بشری و قرون وسطایی بستگی به حضور سیاهی لشکر در صحنه و حماسه سازی تقلبات گسترده برای مشروعیت تراشی کاذب دارد . بنابراین دشمن و فتنه گران داخلی شکست خورده اش تحریک و بسیج شدند تا که اینگونه زیر چتر تقلب ونا سالم بودن بر گزاری نمایش خیمه شب بازی اسفند 90 بازار مکاره ی دوره ی نهم را تحریم کنند:

"اگر نگاهي به تبليغات دشمن در مورد انتخابات پيش روي مجلس نهم- اسفند 90- بياندازيم مي بينيم كه از هم اكنون روي تحريم انتخابات متمركز شده اند و سلامت انتخابات را زير سؤال مي برند- نمونه هاي هر روزه آن را مي توان در رسانه هاي آمريكا، اروپا، رژيم صهيونيستي، رژيم سعودي و... مشاهده كرد- اين جهت گيري روشن سياسي مي تواند از آماده سازي يك برنامه خبر دهد. برنامه اي كه از يك سو خود انتخابات و از سوي ديگر نتايج آن را نشانه رفته است.دشمنان با دروغ پردازي روي شرايط داخلي ايران كاهش مشاركت را نشانه رفته اند، با تسليح روزانه گروه ها كه نشانه هاي آن كاملا قابل رويت است، سلب امنيت از انتخابات را مد نظر دارند و از سوي ديگر با تمركز روي سلب صلاحيت فتنه گران وانمود مي كنند كه انتخابات آينده ايران نه ملي كه جناحي خواهد بود. و حال آن كه فتنه گران مقتداي هيچ جناحي در انقلاب نيستند و منعي هم براي مشاركت فعال جناح هاي انقلاب وجود ندارد. با اين وصف نوعي درايت مردمي و نيز درايت نظام براي مواجهه با توطئه هاي دشمنان ضرورت دارد.. دشمنان درصدد هستند از طريق خود اين انتخابات و از طريق تبديل آن به ضد خود مهمترين عامل بقاء نظام را از آن سلب كنند براين اساس دشمناني كه از طريق تهاجم نظامي، تهاجم فرهنگي، تحريم اقتصادي، اهرم هاي سياسي، ترورها و... به نتيجه نرسيده اند مي خواهند اين نتيجه را در يك بستر توده اي رقم بزنند. آيا همان كساني كه فتنه 88 و پيش از آن ماجراي 78 را به وجود آوردند يا اين كه نيروهاي جديدي كه اين روزها روي فرهنگ انقلاب و معارف دين كليد كرده و آنها را آماج حمله قرار داده اند، قرار است ايفاگر ماموريتي شوند؟ يا تركيبي از اين دو؟ پاسخ هرچه باشد يك هوشياري ملي نياز است آنگونه كه حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- در خطبه هاي عيد فطر مطالبه فرمودند"

در خاتمه اینکه قلم بر دست غیر ایرانی تصور کرده است که با جامعه ی کوران سر وکار دارد و شرایط مشابه ی اوایل انقلاب می باشد که مردم هیچگونه تجربه و آگاهی از اهداف ترسیم شده پشت پرده ندارند و تجربه ی 33 سال پر هزینه ی ناشی از عوامفریبی و دین فروشی همراه با وعده ها و قول های دروغین وو ارونه را پشت سر نگذاشته اند که چگونه خمینی شیاد توانست فرصت طلبانه و موج سارانه قدرت را قبضه کند وقبل از اینکه مجلس مؤسسان تشکیل دهد وقانون اساسسی تصویب شود در یک فضای احساسی با غالب بودن شور انقلابی ونه شعور سیاسی بصورت آری یا نه فاتحه نظام گذشته را خواند و مدل دلخواه قول داده شده ی جمهوری اسلامی بدون یک کلمه کم وبیش را تحمیل و جانشین کرد . بد تر اینکه برای سالیان وی وپیروانش آمار 98% را توی سر مخالفان و منتقدان و معترضان کوبیدند. همچنین خمینی شیاد اوایل انقلاب افتخار می کرد که تنها کشو ری است که سازمان اطلاعات و امنیت ندارد . زیرا که دارای 36 میلیون خبر چینان یا مردم در صحنه می باشد که هر که صدای اعتراضی اش بلند شود با چماق و تهدیذ جواب شان را می دهند دارد . در صورتیکه شرایط کنونی طوریست که اکنون همان پیروان خط امام شیاد یا نزدیک ترین پیروانش که نقش کلیدی در سرکوب مخالفن ودگر اندیشان اوایل انقلاب داشتند . اکنون نه اینکه از طریق کودتا وتقلب و سرکوب کنار زده شدند ، بلکه مورد بدترین اتهامات واقع می شوند که شامل فتنه گر وکودتا گر وستون پنجم دشمن و پیاده نظام دشمن می شود . از طرف دیگر چون هیچگونه سهمی از قدرت برای اینان به جز سیاهی لشکر برای مقدمه سازی تقلب و مشروعیت تراشی متصور نیست . پس علاقه ای هم به هیزم گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم ندارند . بهمین دلیل از سوی همین قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس انواع و اقسام اتهامات همراه با تهدید نصیب شان می شودکه چرا به جای حضور تبلیغ برای تحریم می کنند.

هوشنگ بهداد د

http://www.kayhannews.ir/900619/2.htm#other202

دروغ نامه کیهان یکشنبه 20 شهریور ماه سال 1390

نشانه گيري سه جانبه دشمن (يادداشت روز)