چند گزیده خبر 12 اسفند 90
این گزارش تصویری خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس است  که قیافه های بیش از حد جوان  نشان می دهد که کیستند وچگونه شور وحال دشمن شکنی دارند و آماده مشت بر توی دهان استکبار کوبیدن  می باشند؟
خبرگزاری فارس: در نخستین ساعت رای‌گیری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران شعب اخذ رای مملو از جمعیت بود
سیلی سخت ملت ایران به چهره استکبار-هاشمی: مجلس با شرکت موثر مردم در انتخابات در شرایط خاص تاثیر گذار خواهد بود.خبرگزاری فارس: رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از شرکت در انتخابات، از عوامل برگزار کننده انتخابات تقدیر کرد و گفت: انشاءالله با رأی مردم مجلس خوبی تشکیل می‌شود.
 کودتا گران  پاسدار و علی خائنه ای هیچگونه نقشی بیش از این که تبدیل به هیزم آتش تنور نمایش خیمه شب بازی فرمایشی تقلباتی شود و دهان کجی به تحریم کنندگان کند  برای رفسنجانی قایل نیستند. همانگونه که مردم هم جز این نگاهی به این فرصت طلب  غارتگر ندارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از شرکت در انتخابات، ابراز امیدورای کرد که با شرکت موثر مردم در انتخابات، مجلس تبدیل به مرکزی شود که در شرایط خاص کشور تاثیر گذار باشد. مشکلات کشور را حل کند و آینده‌ی انقلاب را تضمین کند.وی افزود: انشاءالله نتیجه انتخابات همانی که مردم می‌خواهند و رایی که مردم به صندوق می اندازند، باشد و اگر همان باشد، انشاءالله مجلس خوبی خواهیم داشت.هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: مردم دلسوز انقلاب، اسلام و ایران هستند. برای من مهم همراهی و همدلی ملت و مسئولان است و جریانات سیاسی هم می‌توانند با نقادی و مطالب درست و راهگشا به بهتر شدن وضع کشور کمک کند.هاشمی رفسنجانی همچنین در پایان با بیان اینکه خداوند به همه‌ ما توفیق دهد که راه انقلاب را در نظر داشته باشیم و حفظ کنیم و نگذاریم زحمات فراوان نیروهای مجاهد انقلاب و فداکاری‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان، ْآزادگان و مفقودین از دست برود، از عوامل برگزاری انتخابات مجلس نهم تشکر کرد و گفت: به کسانی که در این رابطه زحمت می‌کشند و خبرنگارانی که درصددند خبرهای انتخابات را منتشر کنند و نمایندگانی که نامزدی انتخابات را به عهده گرفتند، خسته نباشید می‌گویم
جهت اطلاع
وقتی که 33 سال است دین ابزار قدرتو ثروت شده است . دیگر جای سئوال واعتراض باقی نمی ماند که برای حضور دشمن شکن ساندیس خوران در 12 اسفند چرا زنان ومردان در مسجدی در اردیبل قاطی هم شدند وبقول گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی با فریاد و حرکات نا مناسب مرتکب بی حرمتی به مسجد شود
خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از اردبيل خبر داد: براي اولين بار در تاريخ انتخابات بعد از انقلاب، مجلس سخنراني يكي از نامزدها كه يك روز مانده به پايان مهلت تبليغات در يكي از مساجد مهم اردبيل برگزار شده بود، زنان و مردان درحالي كه به صورت مختلط در آن حضور داشتند، اظهارات سخنران جلسه را با فريادها و حركات نامناسب مورد تأييد قرار دادند و او را تشويق كردند. با توجه به اينكه اردبيل، دارالمؤمنين است و مردم آن براي مساجد، حرمت و اهميت خاصي قائل هستند، اين اقدام تأثير منفي زيادي در ميان مردم گذاشت بطوري كه از همديگر مي‌پرسند چرا مسئولان اجازه مي‌دهند چنين بي‌حرمتي‌هائي نسبت به مساجد صورت بگيرد. به راه افتادن كاروان‌هاي تبليغاتي داوطلبان نمايندگي مجلس همراه با بوق و كرنا و دسته‌هاي رقص و پايكوبي در خيابان‌ها نيز از مواردي بودند كه در ايام تبليغات انتخابات، موجب تعجب و ناراحتي مردم اردبيل شدند.
بدر ودیوار آویزان شدن و شبکه ی بی بی سی فارسی زبان  دولت فخیمه ی انگلیس  را به کمک گرفتن تا در راستای اقدام آشتی ملی در فلسطین  ماستمالی شود که حماس از سوریه و حاکمان ایران فاصله نگرفته است که خواهان عدم آشتی ملی فلسطین هستند . تازه حکومت بشار اسد هم اصلاح طلب قلمداد شده است .
* واكنش‌هائي كه نسبت به اظهارات اسماعيل هنيه عليه دولت سوريه ابراز شد، حماس را وادار به ارائه توضيح درباره اين اظهارات كرد. سخنگوي جنبش حماس گفت سخنان نخست‌وزير دولت مردمي فلسطين تحريف شده است. فوزي برهوم گفت: هيچ موضوع عجيبي در اظهارات اسماعيل هنيه نمي‌بينم. آنچه را كه هنيه براي ملت سوريه آرزو كرد، جنبش حماس براي همه ملتهاي دنيا و حتي ملت فلسطين خواستار است. به گزارش العالم، برهوم افزود: همه دنيا بايد براي آزادي، دموكراسي و اصلاح تلاش كند... اين چيزي است كه ما براي سوريه و ديگر كشورها خواستاريم. وي در عين حال گفت: قلب ما از ادامه خون ريزي‌ها در سوريه به درد مي‌آيد. زيرا ما خواستار ثبات، امنيت، اصلاح و دموكراسي در سوريه و همچنين مصر، تونس و هر كشور عربي و اسلامي هستيم. سخنگوي جنبش حماس با قدرداني از حمايت سوريه از مقاومت و گروه‌هاي مختلف فلسطيني گفت: فلسطيني‌ها در سوريه هرگونه امكانات و اختياراتي را در اختيار داشتند، و بدون شك وضعيت آوارگان فلسطيني در اين كشور نسبت به ديگر كشورهاي عربي بهتر بوده است.