دو خبر جالب انتصاباتی . 12 اسفند
.تخریب گسترده مطهری به وسیله یک پیامک
.آنقدر ولی وقیح علی ائنه ای منفور شده است که جاذبه ی انتقاد کردن به وی موجب افزایش رأی وتحریک رقبایش برای تخریب وی می شود . حال تصور کنید وقتی میان رقبای مدعی اصول گرا اینگونه سگ دعوا وجود دارد که به احتمال زیاد ادامه ی آن بدرون بازار مکاره ی نهم کشانیده می شود .چگونه اینان وبازار مکاره ی نهم می تواند در خدمت مردم ومطالبات شان باشندو مدافع منافع ملی کشور باشند.
سایت صدای عدالت نوشت:به دلیل اقبال گسترده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر به دکتر علی مطهری «سرلیست صدای ملت» پیامهای تخریبی علیه وی آغاز شده است. نمونه ای از این تخریب ها به این شرح است: "مزخرفات علی مطهری عوضی در دانشگاه الزهرا(س): مقام عدالت بالاتر از ولایت است! ولایت فقیه یعنی استبداد و ولی فقیه یعنی مستبد! منتها ولی فقیه ما مستبد عادل است! لطفا شخصیت این مردک عوضی را به مردم نشان دهید." در حالی که متن سخن دکتر مطهری چنین بوده است: این که می گویند ولایت بالاتر از عدالت است، حرف غلطی است و تفکر اشعری‌گری است. خدا هم بر اساس عدالت عمل می کند و بالاتر از عدالت نیست بلکه عین عدالت است. ولایت فقیه از نظر سروش به معنی استبداد ظالم است و از نظر برخی تندروها به معنی استبداد عادل، در حالی که ما آن را استبداد نمی دانیم. مردم شریف حوزه انتخابیه تهران خود قضاوت نمایند
تجمع‌ آخوندها مقابل‌شعبه اخذراي حسينيه‌ارشاد.
اعتراف به بستر تدارک آماده سازی صف دشمن شکن  از شب قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی  شده است تا  نشان داده شود که علاقمندان آماده مشت محکم بر توی دهان استکبار زدن چگونه بی تابی می کنند .آنگونه  که اینان  از شب قبل پشت درب حوزه ی رأی خوابیده اند تا نشان بدهند ضریب حضور پر شور  اراذل اوباشان دانشجوی بسیجی نامیده شده  چقدر است وچگونه برای تبلیغ و جلب توجه ساندیس خوران دیگر  فضای تبلیغاتی آماده می کنند . به خصوص اینکه خبر نگار و فیلمبردار وگزارش گران خارجی هم به اینگونه حوزه ها هدایت می شوند تا پیش در آمد حضور پرشور دشمن شکن ولبیک گویی به علی خائنه ای را  زود گزارش دهند .
 گروهي از فعالين دانشجويي و حوزوي دیشب مقابل شعبه اخذ راي حسينيه ارشاد تجمع کردند.محمد مهدي مخبريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه در فضاي حاكم فعلي جامعه كه مردم براي ديدن يك مسابقه فوتبال يا خريد سكه از شب تا صبح در صف هاي طويل المدت حضور دارند گفت: ما با توجه به اهتمامي كه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب داريم به صورت نمادين از ساعت ۱۲ امشب (شب گذشته، پنجشنبه شب) تا صبح فردا (جمعه) مقابل شعبه اخذ رأي حسينيه ارشاد تجمع خواهيم كرد.اين فعال حوزوي ادامه داد: در اين برنامه بعد از اين تجمع نمادين كه به منظور نشان دادن اشتياق به اطاعت از كلام رهبري صورت مي گيرد راي خود را پس از راي دادن مقام معظم رهبري به صندوق خواهيم انداخت.