تمجيد روس ها از سردار سليماني در پي عمليات نجات خلبان سوخو 24

تمجيد روس ها از سردار سليماني در پي عمليات نجات خلبان سوخو 24 .  15 آذر- 94
عجب دروغ شاخدار بزرگی از سوی پوتین نقل قول شده است . به نظر می رسد دیداری که با خامنه ای داشته بوخوره ونشئه  شده است که چنین هذیان گویی کرده است . برای اینکه معلوم نیست پاسدار قاسم سلیمانی که گفته می شود به سختی مجروح شده و در بیمارستانی در تهران بستریست زنده باشد که ادعا شده پوتین از وی تمجید وتعریف و تشکر کرده است .چون وی موجب نجات جان خلبان سوخوی 24 روسی درمنطقه ترکمن نشین سوریه شده است . پاسدار تروریست قاسم سلیمانی اگر ناجی بود  معاونش پاسدار حسین همدانی و خودش را نجات می داد . مشروط براینکه چگونه وی در منطقه ترکمن های سوری بوده است وتوانسته خلبان یوخوی 24 روسی را نجات دهد؟
طرفداران پوتين از سردار سليماني به خاطر طرح ريزي و کمک به عمليات نجات خلبان روسي جنگنده سوخو 24 ساقط شده اين کشور توسط ترکيه، صميمانه تشکر و به وي تعظيم کردند.
    
صفحه شبکه اجتماعي منسوب به طرفداران ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه، براي قدرداني از سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني سنگ تمام گذاشتند.
    
طرفداران پوتين از سردار سليماني به خاطر طرح ريزي و کمک به عمليات نجات خلبان روسي جنگنده سوخو 24 ساقط شده اين کشور توسط ترکيه، صميمانه تشکر کردند.
    
در يکي از اين پست ها که به سپاس از زحمات اين سردار دلاور جمهوري اسلامي نوشته شده، آمده است: به اين قهرمان تعظيم کنيد.
    
به گزارش جام نيوز،در پست ديگري با اشاره به يکي از گزارشات خبرگزاري اسپوتنيک درخصوص نجات يافتن خلبان جنگنده روسي توسط سردار سليماني، به وي لقب هاي «شکارچي شکارچيان» و «ناجي خلبان روسي» داده شده است.
    
نظرات داده شده به اين پست ها در اين گروه که بيش از 130هزار نفر عضو دارد نيز بسيار درخور توجه بوده و تعداد زيادي از روس ها از فرمانده نيروهاي قدس سپاه پاسداران قدرداني کردند. گفتني است پيروزي هاي گسترده جبهه مقاومت در هفته هاي اخير، موجب دلسردي و خشم گروهک هاي تروريستي در سوريه و عراق شده است.
    
شايعه زخمي شدن و شهادت سردار سليماني در هفته هاي اخير بار ها در رسانه هاي وابسته به گروهک هاي تکفيري منتشر شده است.