نگراني گسترده افراطيون از ائتلاف فراگير اصولگرايان

خبر ويژه 
نگراني گسترده افراطيون از ائتلاف فراگير اصولگرايان  2  دی -94
 آنگونه گردو خاک شده که انگاری جمعیت چین را پشت جبهه دارند . مگر به جز بسیجیان وساندیس خوران و ارگان های سرکوبگر دیگر چه کسی جزو باندهای مافیایی مدعی اصول گرایی حامی خامنه ای وپاسداران اند که عربده و لشکر کشی برای رقیب کشیده شده است ؟
اعلام ائتلاف در جبهه بزرگ اصولگرايان، افراطيون مدعي اصلاح طلبي را آشفته و نگران کرده است.
    
نشانه اين نگراني آميخته با خشم تيترها و تحليل هاي مشابه نشريات زنجيره اي است. روزنامه اجاره اي بهار که قبل از اين ولايت امير مومنان(ع) را منکر شده تيتر اول خود را به اين عبارت اختصاص داد «ائتلاف اصولگرايي به کام پايداري». و اين در حالي است که ائتلاف اصولگرايان حاصل کنار آمدن همه طيف ها شامل حزب موتلفه اسلامي، جمعيت رهپويان، جمعيت ايثارگران، جبهه پيروان خط امام و رهبري، جبهه پايداري، حاميان لاريجاني و حاميان قاليباف در کنار هماهنگي باجامعه مدرسين و جامعه روحانيت است.
    
روزنامه آرمان نيز تيتر اول خود رابه اين عبارت سراسيمه و خلاف واقع اختصاص داد؛ «نه» لاريجاني به ائتلاف اصولگرايان- دود سفيد از دودکش اصولگرايان بلند نشد. اين در حالي است که لاريجاني ضمن اعلام همراهي با ائتلاف اصولگرايان، تشکيل حزب موسوم به رهروان ولايت را به تاخير انداخته است. برخي اعضاي رهروان نظير جلالي، نعمتي و... دنبال راه اندازي حزب و مخالف همراهي لاريجاني با ائتلاف بزرگ اصولگرايان هستند.
    
روزنامه شرق نيز تيتر زد «پس از لاريجاني، قاليباف هم از ائتلاف اصولگرايان کناره گرفت». و آفتاب يزد در تيتر خود نوشت: «اصولگرايان در آمپاس».