كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 16 آذر -94
    كيهان و خوانندگان
     چرا پیام دهنده قلابی ودروغین اوین نامه ی کیهان همسو با  سربازجو شریعت نداری که خطاب به وزیر کار دولت روحانی پیام داده است  آقاي ربيعي وزير کار و تعاون اجتماعي گفته ساعت مفيد کار کارگران کشور دو ساعت مي باشد. عرض ما اين است که خداوکيلي و راست و حسيني به مردم بگويند ساعت مفيد کار ايشان و همکاران شان در دولت چقدر است؟ وی درادامه ی پیامش نگفته است ساعات مفیدکاری رهبرو لی فقیه وآخوندهای حوزوی حامی وی همراه با نمایندگانش درنهادهای زیرمجموعه ی وی در 24 ساعته چقدر است؟ اصلاً می شود گفت که اینان  ساعت مفیدکاری دارند؟

رئيس جمهور ترکيه با رجزخواني خود ايران را تهديد به پرداخت هزينه سنگين کرده است. از قول ما بنويسيد سال ها قبل از او، صدام هم اين ژست ها را مي گرفت ولي سرانجام در برابر ايران به غلط کردن افتاد.
    *
وقتي آمريکا با عوامل مزدور خود در منطقه حاکميت و تماميت ارضي کشورهايي چون سوريه-يمن و عراق را نقض و به خاک اين کشورها تجاوز کرده و جنايت مي کنند تنها راه، مقاومت اين کشورها در برابر تجاوز است. بايد به متجاوزين دوره گرد مثل دولتمردان فعلي ترکيه درس عبرت داد و آنها را از کرده خود پشيمان ساخت.    فخر الساعه جانباز انقلاب
    *
مقامات ترکيه چندين بار است که عليه ايران ياوه گويي مي کنند آيا وقت آن نرسيده که مسئولان کشور جواب اين ياوه گويي ها را بدهند؟
      *
برخي مي پرسند آقاي شريعتمداري با قاطعيت گفته بود توافق هسته اي محال است ولي اين توافق صورت گرفت، پاسخ ما اين است که ايشان گفته بود، توافقي که خواسته ها و خطوط قرمز ايران در آن رعايت شده باشد محال است، البته اگر در اين زمينه يادداشتي نوشته شود مناسب خواهد بود.
     
کيهان: مدير مسئول کيهان گفته بود توافقي که در آن همه تحريم ها برداشته و حق غني سازي صنعتي کشورمان به رسميت شناخته شود محال است و همه شاهد بوديم که توافق با آن ويژگي ها صورت نگرفته و حريف به همين توافق نيم بند هم پايبند نيست که جديدترين نمونه آن گزارش اخير آژانس و متهم کردن کشورمان به دروغگويي درباره فعاليت صلح آميز هسته اي است و تحريم ها نيز به قوت خود باقي است، ضمن آن که قرار است فقط بخش اندکي از تحريم ها به حالت تعليق درآيد و نه لغو شود اين مطالب همه در نسخه هاي کيهان موجود و به آساني قابل مراجعه است.
    *
به ياري حضرت حق، همان گونه که در سال 88 ملت فتنه آمريکايي، انگليسي و صهيونيستي و نوکران جيره خوار داخلي آنها را به خاک ماليد، با دقت و هوشياري و بصيرت ملت و تيزبيني شوراي نگهبان و ديگر دلسوزان نظام، فتنه هاي آينده نيز چون گذشته نقش بر آب خواهد شد.
       *
به عنوان زائر اربعين از مسئولان شهرهاي مرزي مثل مهران واقعا گله دارم چرا که بابت پارک اتومبيل بنده در پارکينگ به فاصله 16 کيلومتر تا مرز مبلغ 25 هزار تومان پول گرفتند ولي هنگام برگشت تمام ماشين ها به امان خدا رها شده بود و اتومبيل ها همه در داخل گل افتاده بودند و از هيچ مسئولي خبري نبود. جالب اينکه پاي برگه پارکينگ مهر رستوران وجود دارد. فرماندار و شهردار مهران واقعا چه جوابي دارند بدهند.    نوري
    *
با آن آقاي بي بهره از کلام زيبا که عنوان تدريس در دانشگاه را يدک مي کشد عرض مي کنم به هر ميزان دانسته يا ندانسته عليه دستگاه امام حسين(ع) موضع گيري بکند جمعيت زوار اربعين امام حسين(ع) هر سال بيشتر خواهد شد.
    *
زنگ خطر فاز ديگري از نفوذ از طريق برجام يا صدور قطعنامه حقوق بشري سازمان ملل عليه ايران اسلامي به صدا درآمد. البته ملت از صدور اين قطعنامه و امثال آن باکي ندارد. ولي باعث تاسف است که بازخورد برخي از سخنان ناصواب که فعلاما آن را ساده لوحانه مي انگاريم بيلان کار سازمان ملل شود و بدتر از آن چماقي بر سر ملت. تا دير نشده کساني که قصد و غرضي ندارند و پاي سوگند خود براي حفظ استقلال و تماميت کشورمان ايستاده اند، خط و موضع خود را از وطن فروشان و خائنين به ملت جدا کنند که فردا دير است. شيطان بزرگ به کسي وفا نمي کند.    محمودي
    *
چرا در تمام عمليات هاي تروريستي داعش در کشورهاي غربي کسي زنده دستگير نمي شود و همه تروريست ها توسط پليس کشته مي شوند. آيا به اين دليل نيست که نمي خواهند مسائل پشت پرده اين حوادث از قبل طراحي شده براي افکار عمومي روشن شود؟
       *
دولتمردان حداقل به جاي نابود کردن سيب زميني ها آنها را به ما خانواده هاي کم بضاعت مي دادند تا هم از حيف و ميل و اسراف جلوگيري مي شد و هم شکم بچه هاي ما هم سير مي شد.   * هيچ نماينده اي از سوي دولت ايران در فرودگاه نجف عراق وجود نداشت که از حقوق زائرين دفاع بکند. در نتيجه از هر مسافر 20 دلار به عنوان هزينه فرودگاه دريافت مي کردند و به اعتراض زائرين توجه نداشتند.
      *
مدعي العموم بايد در موضوع معدوم کردن 1700 تن سيب زميني توسط دولت سکوت نکند و ورود پيدا کند. بايد جلوي اين بدعت هاي ناشي از واردات انديشه سرمايه داري تهي از وجدان غرب در ايران اسلامي گرفته شود.
      *
دولت به صورت دستوري نرخ تورم را تک رقمي اعلام کرده تا حقوق کارمندان را 13 درصد افزايش بدهد و از اين طريق در انتخابات بهره برداري انتخاباتي بکند.
     *
آقاي ربيعي وزير کار و تعاون اجتماعي گفته ساعت مفيد کار کارگران کشور دو ساعت مي باشد. عرض ما اين است که خداوکيلي و راست و حسيني به مردم بگويند ساعت مفيد کار ايشان و همکارانشان در دولت چقدر است؟
      *
طبق اطلاع مردمي اداره محيط زيست استان گيلان چند قلاده گرگ را در کوه هاي لوشان گيلان رها کرده که اسباب زحمت و ترس مردم منطقه شده است. کسي هم جرات دفاع از خود را ندارد چون با محيط زيست طرف است!
        *
مدتي است که در روستاهاي اطراف شهرستان صومعه سرا (گوراب زرميخ، و روستاهاي اطراف تاري آباد و...) سرقت احشام، برنج و... زياد شده است از مسئولين امر درخواست مي شود در صورت کافي نبودن امکانات ناجا، از نيروهاي بسيج همچون گذشته براي سرکوب آنها استمداد شود تا آرامش به منطقه برگردد.    محبي
    *
مي خواستم از طريق روزنامه شما و اين ستون از اقدام ارزشي خانم ورزشکار کشورمان مريم هاشمي قهرمان وشوي جهان که براي سومين مرتبه مدال قهرماني خود را تقديم رهبر معظم انقلاب مي کنند، تشکر کرده باشم.
        *
از سالهايي که در جنگ بودم تا الان که به دليل بيماري شيميايي در بيمارستان بستري ام حسرت پياده روي به سمت کربلارا داشته ام. بعد از گذشت 27 سال براي اولين بار از مسئولين بنياد شهيد درخواست بليت نيم بها براي اين سفر زيارتي معنوي داشتم متاسفانه مساعدت نکردند .    يک جانباز
    *
سه ماه است که داروي «پنتاسا» مورد استفاده بيماران مبتلابه بيماري کرون (التهاب دستگاه گوارش) در استان گيلان پيدا نمي شود. بنويسيد زندگي بيماران مبتلابه اين بيماري به مخاطره افتاده، مسئولان امر چند ساعتي خودشان را به جاي اين بيماران قرار بدهند.    همتي