اورهال یک فروند هواپیمای «اف 4» نهاجا در پایگاه شهید لشکری مهرآباد

اورهال یک فروند هواپیمای «اف 4» نهاجا در پایگاه شهید لشکری مهرآباد 14 اردیبهشت -95
در کشور مدعی قدرت برتر منطقه وادعای نابودی اسراییل از طریق شعارنویسی تبلیغاتی موشکی درعمل آنگونه سیستم هوایی اش عقبم انده است که 18 هزار ساعت صرف بازسازی یک جنگنده اف-4 ازر ده خارج شده قبل ازا نقلاب شده است؟ البته گفته نشده است هزینه 18 هزار ساعت کار تخصصی- فنی چه میزان است و قیمت یک جنگنده ازردهخارج شده اف- 4 چقدر است؟
متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات اورهال (بازآماد) یک فروند هواپیمای "اف 4" را به اتمام رساندند.
به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این متخصصان توانستند با صرف 18 هزار نفر ساعت کار، اورهال (بازآماد) این هواپیمای شکاری را انجام دهند.
این هواپیمای شکاری که مدت چهار سال زمین گیر بود، صبح دیروز (دوشنبه) پس از گذراندن موفقیت آمیز پروازهای آزمایشی و دیگر آزمایش‌های مربوطه به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.
پیش از این نیز در سال 94 متخصصان پیشکسوت و کارکنان فنی جوان گردان اورهال (بازآماد) پایگاه شهید فکوری تبریز و متخصصان فنی نهاجا توانستند عملیات اورهال یک فروند هواپیمای میگ29 و دو فروند هواپیمای شکاری اف 14 و اف 4 را به پایان برسانند.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان: