روحانی :حضور مقامات و شرکت‌های خارجی در تهران نشانه موفقیت برجام است

رئیس جمهور در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب:
حضور مقامات و شرکت‌های خارجی در تهران نشانه موفقیت برجام است  14 اردیبهشت - 94
خبرگزاری فارس: حضور مقامات و شرکت‌های خارجی در تهران نشانه موفقیت برجام است
چرا روحانی اشاره به حرکات تخریبی رقیب نمی کند که با پیگیری وتشدید مخالفت با برجام نتایج شعارهای ادعایی روحانی را برباد می دهند؟
رئیس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران وارد صفحه جدیدی از دنیا شده است، گفت: یکی از نشانه‌های پیروزی برجام حضور مقامات و شرکت‌های خارجی در تهران است.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی لحظاتی پیش در آیین افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: برای حضور تمام نمایندگان کشورهای خارجی به‌ویژه نماینده رئیس جمهور روسیه جناب پوتین که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند نهایت قدردانی و تشکر را می‌کنم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران وارد صفحه جدیدی از دنیا شده است، عنوان کرد: یکی از نشانه‌های پیروزی برجام حضور مقامات و شرکت‌های خارجی در تهران است.
رئیس جمهور بیان داشت: لازم می‌دانم از تمامی دست‌اندکاران و زحمت‌کشان برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌ویژه جناب قالیباف شهردار و اعضای شورای شهر تهران قدردانی کنم.
به گزارش فارس، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با شعار «فردا برای خواندن دیر است» آغاز به کار کرد.
حدود یک‌هزار و 700 ناشر داخلی جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.
این نمایشگاه تا 25 اردیبهشت‌ماه دایر است و ساعت کاری آن همچون سال‌های گذشته 10 تا 20 خواهد بود و در روزهای تعطیل هم این زمان قابل تمدید است که البته یک روز قبل اطلاع رسانی می‌شود.
مجموعه شهر آفتاب در بزرگراه خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
نمایشگاه کتاب 95 در مجموعه شهر آفتاب میزبان دوستداران و مخاطبان کتاب و کتابخوانی در سالن‌های نمایشگاه، ملل و نمایشگاه‌های روباز خواهد بود.سالن‌های نمایشگاهی به‌مساحت تقریبی 120 هزار مترمربع و در سه تیپ طراحی شده‌اند.این خبر تکمیل می‌شود.