صفارهرندي نسبت به تحريف شخصيت امام خميني هشدار داد

صفارهرندي نسبت به تحريف شخصيت امام خميني هشدار داد 16 خرداد – 95
چند تا جانشین ووکیل ووصی یا سرخر خمینی شیاد دارد؟ چون پاسدار محمدحسین صفار هرنذی که معاون مسئول سابق اوین نامه ی کیهان و وزیرارشاد اخراجی  دولت نهم احمدی نژاد بود .همچنین  مشاور فرهنگی کنونی رئیس گزمکان پاسداران محمدعلی جعفری است کم بود  که وی نیز مدافع خمینی شیاد شده و هشدار به حسن نوه و پیروانش با اتهام تحریف گر شخصیت خمینی داده است؟
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نسبت به تحريف شخصيت و انديشه هاي حضرت امام خميني (ره) توسط دشمنان و احتمال پذيرش آن از طريق عده اي ساده لوح در داخل کشور هشدار داد.
    به گزارش خبرنگار ايرنا، «محمدحسين صفارهرندي» شامگاه پنجشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در گرگان اظهار داشت: برخي افراد که شناختي از مواضع حضرت امام در دوران مبارزه نداشتند مي خواهند اين گونه القا کنند که ايشان مشکلي با برقراري رابطه ايران با آمريکا نداشت در حالي که امام راحل همواره اين کشور را شيطان بزرگ خطاب کرده و مخالف هر گونه برقراري ارتباط بود.

    وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان کرد: عده اي ديگر هم به دنبال نمايان کردن چهره اي ديکتاتورگونه از حضرت امام هستند اما مردم هوشيار و بيدار ايران گول اين گونه تبليغات کذايي را نخورده و نمي گذارند تلاش ها و زحمات ايشان براي به بار نشاندن درخت جمهوري اسلامي ايران بر باد رود. صفار هرندي افزود: در حالي که دشمنان قسم خورده مي خواهند انقلاب اسلامي را نظامي بهره گرفته از خرافه ها و انديشه ها نشان دهند اما ايران اسلامي با رهبري حکيمانه حضرت امام و رهبرمعظم انقلاب و همراهي مردم بي توجه به تلاش هاي انحرافي دشمنان براي کسب عزت، استقلال و آزادي در چارچوب شريعت و حکم الهي رو به پيش است.

    عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: عدهاي اين روزها پشت نام خط امام سنگر گرفته و ميخواهند ريشه حکومت ديني را به نفع سکولاريسم قطع کنند که اميدواريم با تيزبيني ملت ايران، اين توطئه ها ناکام بماند.