محروميت از حج نشانه مظلوميت و انقلابي بودن ملت ايران است

امام جمعه قم: محروميت از حج نشانه مظلوميت و انقلابي بودن ملت ايران است 16 خرداد -95
خبرگزاری فارس: باز هم به حج می‌رویم و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم/ دولت نقشه جامع اقتصادمقاومتی را تدوین کند
چرا آخوندهای حوزوی حامی خامنه ای می پندارند که پس از تجربه بیش از 28 ساله مخاطبان شان همچون خودشان ناآگاه وعاری ازدرک وفهم وشعورند؟ آخر یورش وحشیانه کردن به سفارت و کنسول عربستان  درتهران ومشهد  ودر امورداخلی کشورهای سوریه وعراق ویمن و بحرین ولبنان وحتی عربستان مداخله کردن که منجر به اقدام اعتراضی قطع رابطه از سوی عربستان شده است . همچنین موافقت نکردن با معرکه گیری اصل برائت از مشرکین یا شعار مرگ باآمریکا و اسراییل گفتن در مراسم حج مکه از سوی عربستان برای این که هدف ایجاد اغتشاش ونامن وبی ثبات کردن عربستان است ودر نهایت منتهی به عدم اعزام زائر به مراسم حج درمکه شده است .به متزله مظلومیت وانقلابی بودن ملت است؟!

امام جمعه قم با اشاره به کارشکني هاي آل سعود درباره حج امسال زائران ايراني گفت: مردم مسلمان ايران هروقت فرصت حضور درمراسم حج پيدا کنند اين حضور همراه با برگزاري مراسم برائت از مشرکين و فريادهاي مرگ برآمريکا خواهد بود.
    قم – خبرنگار کيهان: حجت الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته قم افزود: عبادت خدا در کشور ما موج مي زند و مردم ما مشتاق حضور در حج بودند و آل سعود ملت ما را از حج محروم کرد. اين محروميت نشانه مظلوميت و انقلابي بودن ملت ايران است.

    وي با بيان اينکه بعد از ارتحال امام خميني(ره) رهبرمعظم انقلاب راه امام راحل را ادامه دادند، تصريح کرد: در آستانه سالروز 15 خرداد، با رهبر عزيزمان ميثاق مي بنديم که ملت بر سر آرمان ها ايستادگي کرده و هرگز از معيارهاي 15 خرداد در هيچ قلمروي کوتاه نخواهد آمد.

    اعرافي با تاکيد بر اينکه ما در برابر دشمنان و شرايط جهاني و منطقه اي و با آرمان تمدني و انقلابي، بر انقلابي بودن و بصيرت سياسي تکيه مي کنيم، اظهار داشت: در برابر تحريف انديشه هاي امام و دستمايه هاي 15 خرداد حساس هستيم.

    وي با اشاره به اينکه 15 خرداد معادلات بين المللي را در عرصه هاي مختلف دستخوش تغيير کرد، گفت: 15 خرداد تکانه بزرگ معرفتي، اجتماعي و فکري در جهان معاصر بود و جهان را وارد عرصه نو و جديد کرد.

    اعرافي به مبحث اقتصاد مقاومتي اشاره کرد و گفت: دولت بايد نقشه جامع اقتصاد مقاومتي را تدوين کند. ضروري است که فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتي عملي شود.

    امام جمعه قم در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه بايد در اواخر ماه شعبان خودمان را براي ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنيم، گفت: بايد در اين ايام دل ها را آماده حضور در ماه مهماني خدا کرد.