سیاست خصمانه آمریکا یک مسئله ثابت است

فولادگر در گفت‌وگو با فارس:
گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا علیه ایران نمونه‌ای از شیوه برخورد آنهاست/ سیاست خصمانه آمریکا یک مسئله ثابت است15 خرداد -95
 محور روشنگری وزارت امور خارجه آمریکا که  رژیم تروریستی ولایت فقیه در امورداخلی کشورهای منطقه مداخله می کندیک طوطی دیگر مأمور مبارزه با آمریکا شده است تا واقعیت خدشه ناپذیر کتمان شود.
خبرگزاری فارس: گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا علیه ایران نمونه‌ای از شیوه برخورد آنهاست/ سیاست خصمانه آمریکا یک مسئله ثابت است 
نماینده مردم اصفهان در مجلس، گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا علیه ایران را نمونه‌ای از شیوه برخورد خصمانه آنها عنوان کرد و گفت: هرگاه از موضع ضعف با دشمن روبرو شویم، آنها چند قدم به جلو می‌آیند.
حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا علیه ایران و هشدار روز گذشته رهبری، اظهار داشت: آنچه که مسلم است اینکه تا سیاست‌های آمریکا علیه نظام و جمهوری اسلامی تغییر نکرده و همان سیاست‌‌های خصمانه‌ را که از سالیان گذشته در پیش گرفته دنبال کند،‌ طبعاً مواضع جمهوری اسلامی نیز  تغییر نخواهد کرد.
وی افزود: مباحثی که در مذاکرات هسته‌ای پیش آمد و بحثی که پس از مذاکرات مطرح شد، تصوری در میان عده‌ای ایجاد کرد که شاید بتوان به آمریکا اعتماد کرد و بتوانیم دیگر مسائل را نیز با آمریکا حل کنیم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین تصریح کرد: عده‌ای حتی بحث برجام 2، 3 و 4 را مطرح کردند با این تصور که اکنون آمریکا با سیاست‌های جدید و شرایط جدید مذاکرات قابل اعتماد است و ما می‌توانیم در مسائل دیگر از جمله مسائل منطقه‌ای و یا داخلی با آمریکا وارد مذاکره شویم.
فولادگر بر همین اساس اضافه کرد: اما شیوه برخورد آمریکا با نظام جمهوری اسلامی که یک نمونه آن در گزارش سالیانه وزارت خارجه مشهود است و نمونه دیگر آن در تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، نشان می‌دهد که از هر دو حزب رقیب در آمریکا ما یک موضع مشخص علیه جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنیم هرچند ممکن است ادبیات‌ متفاوت داشته باشند و آن موضع این است که آمریکا همچنان سیاست‌های خصمانه خود را علیه نظام ما دارد.
وی با تاکید بر اینکه پروژه نفوذ در کشور ما جدی است، عنوان کرد: طبعاً این مسئله، هوشیاری و بیداری مسئولان را طلب می‌کند و باید همان شیوه‌ای که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند را در پیش بگیریم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: در عین حالی که مذاکره منطقی و جدی‌مان را بر روی مسائلی که مصلحت نظام است ادامه خواهیم داد، اما باید هم در سیاست‌های دفاعی، تجهیز قوای نظامی و همچنین مسائل سیاست‌ خارجی و داخلی هوشیاری لازم را داشته باشیم و بدانیم که ما هر چه در منطقه و سیاست‌های دفاعی‌ و خارجی قوی‌تر و قدرتمندتر ظاهر شویم دشمن روی ما حساب بیشتری باز می‌کند اما هر چه ما از موضع ضعف برخورد کنیم امیدواری دشمن بیشتر شده و اگر یک قدم به عقب برویم، دشمن 10 قدم جلو می‌آید.
فولادگر در خاتمه گفت: در رویارویی ما با نظام غربی و خصوصاً آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت شده است که هرگاه از موضع ضعف وارد شدیم آنها چند قدم جلو آمدند و هر گاه از موضع مقتدرانه وارد شدیم سعی کردند خود را با ما هماهنگ کنند.